manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 20:04

wow cis.. das bijzonder hoor, een derde oog Haha!
was t nog wel gezellie??

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:44

ja hoor, lekker warm. We gingen nog voltigeren op Myra...ik heb me doodgelachen om Vero. Maar t ging best goed vond ik. Nu ga ik lekker naar mn bedje toe Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 10:57

Nou, ik heb me gister natuurlijk erg geamuseerd: vlaghijsen, volkslied en...kabouter klus! Erg leuk hoor!! Tong uitsteken (stiekem ben ik natuurlijk een grote fan van m!) En verder heb ik nog ff gepraat met de artiesten van de avond, maar niets bijzonders hoor, ik vond ze maar een beetje apart....

Maar gister gewerkt, dus vandaag lekker chillen, heerlijk weer, dus zonnen! (en af en toe nog een beetje bokken) Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 13:33

relaxed...ik ga straks naar mijn opa en oma aan de overkant (erg fijn) dus nu geniet ik nog ff van de zon Haha!
nou verder niets boeiends eigenlijk

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:59

Hmm, voor morgen geven ze slecht weer af, das minder!
Zat net heel dit topic nog een keer door te lezen, wat een onzin lopen we allemaal te verkondigen zeg, haha! Clown Maar we houden het toch al zo'n 20 pagina's vol! En ik moet zeggen dat ik het best een leuk tijdverdrijf vind, dat bokken! Wordt nog wat van de zomer: 3 hele weken zonder! Bloos!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 20:00

ik heb gister natuurlijk weer de meeste zon gemist.. (tja ik was verplicht om te gaan paardrijden, heel jammer Tong uitsteken) ik had gehoopt vandaaag ff in t zonnetje te kunnen zitten, maar dat zat er nie (dus ben ik mn scheikunde maar gaan leren...)
ik vind bokken een soort van vervanging van melen (alleen meld ik nu veel boeiendere dingen! *LOL* )
en t begon natuurlijk met het plaatsen van foto's van pdoes, maar dat zijn we nu ff vergeten.. (hihi nu hebben we jessie en bravour en de cavia's!)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:08

Kom hier ook even reageren! Erg gaaf die foto's van Acantus! Jammer dat jullie geen foto's hebben van Alabaster, de 3e hengst van Groot Prooijen. Heb er zelf ook geen foto's van omdat hij in een 'normale'box staat en dat is dan even moeilijk met die tralies...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:28

ja dat was die die steeds zo stond te hinniken en zn halve stal afbrak (naast brandy)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:47

Heej, daar was ik weer...
De hoefsmid is nog steeds nie geweest bij Len, kan ik nog nie rijden Huilen Het zou verboden moeten worden!
Bliksemlover => was jij er ook met die haflingershow? Ik heb je niet gezien namelijk.... Bloos

Enne, gaan jullie donderdag naar het bevrijdingsfestival?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:51

Hehe ik ben weer terug... ik was van zaterdag tot en met vanavond in Veldhoven (ligt tegen Eindhoven) en t was daar zondag WARM joh! 31 GRADEN! Pfoe en laten wij nou net op die dag gaan paintballen.... met een overal aan... gelukkig was het wel in het bos, maar het was behoorlijk warm. Toch was het echt onwijs gaaf! Ik heb overal rare ronde blauwe plekken nu, maar t was echt super! Haha eindelijk mocht ik legaal iedereen neerschieten Tong uitsteken!

Kwam ik net langs de wei, bleken de pony's nog op de wei te staan... hmm ja lekker om half 10 s avonds terwijl ze er om 7 uur af moeten...
Blijkt het dat die vrouw die ervoor ging zorgen vanavond cursus had en dus haar man had gestuurd... die heeft er 1 uur achteraan gerend, met het gevolg dat de pony's lekker tikkertje hebben gedaan (lekker wat beweging).... Maar die vrouw heeft er dus niet op gereden, en dat vind ik best zuur! Het ging namelijk net zo lekker en nu heeft ze sinds VRIJDAG stil gestaan, terwijl ze tegen mij zei dat ze wel zou gaan rijden... Daarom haat ik het zo om weg te gaan! Grrrr! Dus dat wordt leuk, morgen gaat Nel op Shaar ringrijden... hmm laten we dr eerst nog maar even longeren... Haha!

Maarja... ik ga nu eens even bij mn cavia's kijken... misschien zijn ze wel weer gegroeid!

Arme Cis... is je bult nu al wel wat minder?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:37

Heej, ik zat eens te denken.... Pling
Is het geen idee om met 1 auto naar t Reelaer te gaan? Ik bedoel, we passen toch wel met zn 3-en achterin en ik denk dat een paar tassen ook wel in de trailer erbij passen? Vind ik niet zo erg (en mn tas ook nie Clown ) Vind het anders zo zonde als er 2 auto's heen en weer moeten rijden, kost een hoop benzine, tis nie om de hoek!
Kijk maar eens wat jullie ervan vinden...en op de terugweg hebben jullie alle plek...want dan blijf ik namelijk achter! Tong uitsteken

En owja, jullie krijgen allemaal de groetjes van Rianne. Doe het maar ff zo, anders vergeet ik t Bloos . Ze mist ons en de manege wel hoor! En ze komt snel nog een keertje langs!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:30

ik vind het best, maar ik weet niet of het allemaal dan wel mee kan...want bar moet ook dr zadel en dekens en weet ik het allemaal meenemen...dus ja. En ik vind het niet zo'n goed idee om mijn slaapzak in de trailer te leggen. Mn tas kan dan wel.

@Bar: dus nel gaat dr eerst ff uitproberen, zodat ik niet vrijdag alle hoeken van de bak zie haha Haha! Ik hoop wel dat het dan wat mooier weer is anders kunnen we gaan zwemmen...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:57

Tja, maakt mij verder ook nie uit, vind het alleen zonde als er 2 bijna lege auto's terugrijden! En een trailer is groot hoor, ook als Bar heel veel meeneemt (want dat doet ze, haha Knipoog ), kan er vast nog wel iets van ons bij, toch?
Maar als jullie met 2 auto's willen, vind ik dat ook prima hoor, tis jullie feestje! Clown (en ik begeleid t!)

Bar, ben je er zaterdag? Dan neem ik namelijk je rijbroek mee!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 04-05-05 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:21

haha, t maakt mij niets uit. T is misschien wel beter om met 1 auto te gaan idd voor de benzine enzo

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:32

En tis nog gezelliger ook! Kunnen we mooi alvast onze bonte-avond act bedenken en vastleggen, haha! Knipoog Hebben we in de 4 uur reistijd vast wel tijd voor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 15:51

tja... kan idd wel in 1 auto, maar ik weet niet of er ouders heel graag mee willen. en we moeten nog maar ff bekijken of t past (een lijste maken wat we allemaal mee willen nemen en in gedachten ff alles inpakken en bedenken of dat ongeveer in een auto + klein stukje trailer past)
haha is zo banketstaaf als iemand zn tas tog nie mee kan (of alles kan mee behalve shaar Tong uitsteken )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 17:56

Ahh ik zie het al voor me... en shaar wil altijd zo graag in de trailer! Staat ze daarzo zielig te kijken... ahhh!

Maar mij maakt het niet uit. Mijn vader hoeft me niet per se te brengen, en ophalen kan hij niet want dan zijn mn ouders al op vakantie... zo lang we met een auto gaan die een trailer kan trekken vind ik het goed.

We gaan iig met een 2-paardstrailer en ik denk dat er nog wel wat tassen bij kunnen (we doen ze gewoon in een vuilniszak...)...

Maar Annemijn, jij wilt graag dat je vader rijdt toch? Kunnen we wel met zn alle erin dan? We zijn wel met zn 4en natuurlijk en ik weet niet of je moeder ook mee wilt, anders moet je vader alleen terug rijden...

Maar t maakt mij niet uit ZOLANG SHAAR MAAR MEE KAN! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 18:25

8-)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:38

mijn vader kan ook alleen maar brengen, dus misschien is het dan het handigst dat Jan haalt ofzo...mijn vader zit er ook niet mee om te rijden dus dat moeten we tegen die tijd maar even uitzoeken.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:23

Mijn vader vindt het ook niet erg om te rijden... hij vind het juist wel leuk!

Maareuh ik heb echt een super ringrijpaard! We (Nel & ik) hebben gisteren geoefend en ze deed het zo braaf! En ze was ook gelukkig niet gek aan het doen omdat ze al een tijdje niet had gelopen. Ze bleef netjes aan het begin van de baan wachten, en als je dan met je tong klikte sprong ze aan in galop. Ook was ze helemaal niet bang van de lans of van de paaltjes enzo! Dus ik was erg trots op haar!
Vandaag heb ik weer gereden, ze was wel een beetje kijkerig maar niet vervelend, ze liep eigenlijk wel goed. Maar niet zo lekker als de vrijdag voor ik weg ging.

Ik ga nu maar alvast huiswerk maken... want ik moet zaterdag en zondag werken (dus ik ben er niet zaterdag Thirz)....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:31

Heej, fijn dat het zo goed ging, kan Nel van start met dr carriere als ringrijder! Knipoog (en Shaar natuurlijk ook!)
Maar jammer dat je er niet bent...dan kom ik die rijbroek wel een keer langsbrengen! Ik moet ook zondag werken..op moederdag nog wel! Maar ze geven geen topweer af, dus dan is t vast nie zo druk! Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:59

ik ga zondag op examentraining voor een week! Dus ik ben er volgende week niet en zaterdag ben ik er alleen 's ochtends.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:08

Hmm, wat houdt zo'n examentraining in dan? Klinkt wel goed, dan kan je goed voorbereid aan je examens beginnen! Knipoog
Enne, ik ben dr ook alleen 's ochtends denk ik, 's middags heb ik toch niets te doen....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:39

3 dagen lang alleen maar natuurkunde of scheikunde...je hebt les enzo en volgens mij ben ik vet gaar als ik zaterdagavond thuis kom.
Nee dr is niet zoveel meer te doen op zaterdagmiddag, is wel jammer want vroeger was het altijd lekker gezellig.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 20:54

ik vind t nog steeds wel gezellie smiddags (als ik er ben dan heh, maar dat is ook maar heel even. en alleen als ik moe rijden..)
pff ik ben ook al druk aan t leren Boos! bluh heb al helemaal geen zin meer in t examen, maarja... nog ff doorbijten!