Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:47

Morgen Kerstfeest op mijn werk...en dan....KERSTVAKANTIE !!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:47

En nu gaat Jet naar BED

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:48

Jetta schreef:
En nu gaat Jet naar BED

IK OOK, eerst even afsluiten en de paardjes weltrusten zeggen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:53

johnvt schreef:
IK OOK, eerst even afsluiten en de paardjes weltrusten zeggen

Geef je lompe yus een dikke kus van me! Clown

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:53

Welterusten allemaal!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:55

Ghitta ik neem morgen geld voor je mee OK dan!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:59

moossie schreef:
Geef je lompe yus een dikke kus van me! Clown

TUURLIJK OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:10

Jetta schreef:
Anique, als je er stapelgek van wordt, moet je het niet aanbieden. Moeten die mensen zelf hun paard vasthouden! Of een afspraak met de smid maken als ze zelf ook kunnen. Nu is het zelfs zo dat je ook nog voor bankier moet spelen....let op! Ken je eigen grenzen!

Dit is gratis internettherapie van JET

hierbij nog een gratis tip van Anous Haha!
Laat de mensen vooruit betalen, niet betaald is geen hoefsmid
Daar ben ik nl ook al meegestopt

En, je hoeft de paarden echt niet vast te houden hoor, ik maakte altijd een mooi rooster met welke paarden er gedaan moesten worden en waar ze stonden, Onno kan ook best zelf een paard uit stal halen hoor Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:11

elady schreef:
Nu wordt het dus een nieuw trainingsschema maken, omdat ik het niet haal elke keer te rijden nu zij er niet meer is....iemand een goede werkindeling met 2 lessen per week?

Op welke dagen heb je les?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:22

ik heb een karakteranalyse gekregen van Josien over Evita, hij verschilt niet veel van die van superroos maar toch wel grappig Lachen

Citaat:
Hoi,

Wat een mooie haflinger. Heeft heel veel uitstraling

Een recht breed hoofd: betrouwbaar en zelfverzekerd.
Oren, ogen, neuspartij en mond fijn: intelligent

Door zijn mooie voorpluk kan ik niet goed zien of er bollingen zitten op zijn hoofd. Toch heb ik het vermoeden dat dit paard een lichte bolling heeft net voor de neus. Dit duid op dominantie. Als ik dat bekijk in het geheel krijg ik het beeld van een sterk, betrouwbaar, intelligent en zelfverzekerd paard. Dit is een paard die alles voor je wil doen wat hij lichamelijk aan kan als de relatie goed is.

Zijn oog staat helder en groot. Dit paard is op de foto's happy.

Over je vraag van jullie combinatie.
Die is zeker niet verkeerd, maar wel dat dit paard jouw begeleid. Daar dit paard vriendelijk van aard is en graag zijn best doet voor die gene die hij mag is dit niet z'n groot probleem. Wel kan je af en toe tegen een probleem lopen als hij zeker weet dat het anders moet of kan. Dan kan hij gan doordrammen en zijn kracht tegen je gaan gebruiken.

Groetjes Josien

ghehe vooral dat laatste *LOL* Haha!
klopt wel hoor, gelukkig weet ik dat ik niet de enige ben bij wie ze soms een beetje dramt Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:24

Hé Ireen, leuk, dat wil ik ook Haha!
Heb jij Josien gewoon een PB gestuurd? boktnaam is Josien?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:52

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:02

goedemorgen allemaal hebben jullie lekker geslapen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:12

ja hoor! ik wel iig! jetta, das makkelijk praten, maar een aantal mensen zouden er zelf zijn.
Nous, over het vooruitbetalen had je gelijk, maar onno wilde de paarden niet vastzetten omdat we in een box stonden ivm het weer!

baalde er wel van. kwam gewoon in de knoei met [paard] en yus. kaleigh had namelijk bessie gereden en ik ondertussen yus. moest yus nog uitmesten en bij [paard] alles doen werd ik (het was kwart over vier) gebeld door abtswoude dat ik moest werken van 4 tot 6. om een heeeeeeel lang verhaal kort te houden, ik ben als de sodem!eter naar abstwoude eggaan, heb degene gebeld waarmee ik had afgesproken savonds, om te vragen of we de afspraak konden verzetten. kon dus niet

ik als een idioot ghitta gebeld, of ze [paard] los wilde gooien, de rest van het zenuwen gedoe gisteravond zal ik jullie besparen.....

mir, wil je misschien proberen te bellen? zal jou ook proberen te bereiken, maar mn tel doet weer eens raar (verassing)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:14

weer zo'n lang verhaal, hoe doe ik dat toch Verward

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:05

Anique, ik moet dalijk Mike even sms-en of de bak goed te rijden is, ik laat je zsm weten hoelaat je dan kunt lessen
(als het doorgaat dan komt hij waarsch om 15.15, Monique wil dan graag als 1e en Ester/Bessie als laatste) verder maakt het mij niet uit

Enneh Anique... hierbij nog een gratis internet-tip Haha!

Je eigen paard gaat altijd voor die van een ander Dus voortaan eerst Jolly doen en daarna de rest OK dan!

Nog iets gehoord over Pascalle of niet??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:09

Ik heb Josien een PB gestuurd of ik foto's mag toesturen... ben benieuwd

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:20

Binar schreef:
Je eigen paard gaat altijd voor die van een ander Dus voortaan eerst Jolly doen en daarna de rest OK dan!

Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:28

ja maar ik dacht dus echt dat ik meeeeer dan voldoende tijd zou hebben! en ik vraag liever aan ghitta of ze jol losgooit dan dat ze yus 'ffies' doet of dat ik mir moet bellen dat ik uiteindelijk toch geen tijd had, dan voel ik me zo stom......

maar natuurlijk gaat je eigen paardje eigenlijk altijd eerst.... maar dan had yus gestaan Verward

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:21

dat is precies mijn rede waarom ik er naast Evita geen paarden meer bij doe! als iemand een keertje echt in nood zit vind ik het helemaal geen probleem, maar ik heb dan liever tijd over om nog even extra met Evita te mutsen dan dat ik tijd te kort kom voor haar.

anoes, is er nog een plekje over maandag om te lessen?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:23

Anique_Vaandrig schreef:
ja maar ik dacht dus echt dat ik meeeeer dan voldoende tijd zou hebben! en ik vraag liever aan ghitta of ze jol losgooit dan dat ze yus 'ffies' doet of dat ik mir moet bellen dat ik uiteindelijk toch geen tijd had, dan voel ik me zo stom......

maar natuurlijk gaat je eigen paardje eigenlijk altijd eerst.... maar dan had yus gestaan Verward

Ik vind het lief van je hoor dat je Yus voor me hebt gedaan Lovers En yus was er vast ook heel erg blij mee! Maar voortaan gewoon ebllen hoor als je toch niet kan, vind ik helemaal niet erg!

Ik heb je geprobeerd te bellen vandaag, maar kreeg je niet te pakken...Je tel stond denk ik uit.

Ik ga vandaag niet naar ED......Heel de dag lopen sleuren met andere kerstcadeautjes en nu ben ik het wel zat. Misschien ff volgende week!Sorry Anique (moet je binnen een bepaalde tijd ruilen?)

eeeehm ohwja Ghitta ik heb geld voor je! Ben je morgenavond op stal? Dan kan ik hem meteen gebruiken met mijn nieuwe singel Clown (ben ff snel lang Sneyderberg geweest)

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:26

Hai hai,Aniqeu geef mij mn geld vrijdagavond maar terug want dan ben ik toch op de borrel oke!!!
Enne ik wil ook zo,n analyse over Gold,,Hoe doe ik dat en zitten er nog evt. kosten aan,maar dan weet ik wat ik moet doen Verward

Enne John kan mn auto dan wel op de trekker??? Haha! Haha! Haha!
Nou voor de rest weet ik niets meer OK dan!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:18

Citaat:
Op welke dagen heb je les?
Maandag en donderdag.

Lady gelongeerd vandaag...ze loopt nog steeds goed. Gewoon alleen aan d'r hoofdstel..lekker zonder bijzet. Maar ze was super druk...en maar uitstrekken die draf...of juist heel hoog die knie-actie...tis best wel een tut Haha! Lovers

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:59

Ireentjuh schreef:
anoes, is er nog een plekje over maandag om te lessen?

Je moet het nog even aan Anous vragen, maar ik kan niet komen voor mijn les. Condoleance van mn opa vandaar.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:26

Wie komen er eigenlijk allemaal op de kerstborrel morgen??