Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Anique, als je er stapelgek van wordt, moet je het niet aanbieden. Moeten die mensen zelf hun paard vasthouden! Of een afspraak met de smid maken als ze zelf ook kunnen. Nu is het zelfs zo dat je ook nog voor bankier moet spelen....let op! Ken je eigen grenzen!
Dit is gratis internettherapie van JET

Citaat:Hoi,
Wat een mooie haflinger. Heeft heel veel uitstraling
Een recht breed hoofd: betrouwbaar en zelfverzekerd.
Oren, ogen, neuspartij en mond fijn: intelligent
Door zijn mooie voorpluk kan ik niet goed zien of er bollingen zitten op zijn hoofd. Toch heb ik het vermoeden dat dit paard een lichte bolling heeft net voor de neus. Dit duid op dominantie. Als ik dat bekijk in het geheel krijg ik het beeld van een sterk, betrouwbaar, intelligent en zelfverzekerd paard. Dit is een paard die alles voor je wil doen wat hij lichamelijk aan kan als de relatie goed is.
Zijn oog staat helder en groot. Dit paard is op de foto's happy.
Over je vraag van jullie combinatie.
Die is zeker niet verkeerd, maar wel dat dit paard jouw begeleid. Daar dit paard vriendelijk van aard is en graag zijn best doet voor die gene die hij mag is dit niet z'n groot probleem. Wel kan je af en toe tegen een probleem lopen als hij zeker weet dat het anders moet of kan. Dan kan hij gan doordrammen en zijn kracht tegen je gaan gebruiken.
Groetjes Josien

Dus voortaan eerst Jolly doen en daarna de rest
Anique_Vaandrig schreef:ja maar ik dacht dus echt dat ik meeeeer dan voldoende tijd zou hebben! en ik vraag liever aan ghitta of ze jol losgooit dan dat ze yus 'ffies' doet of dat ik mir moet bellen dat ik uiteindelijk toch geen tijd had, dan voel ik me zo stom......
maar natuurlijk gaat je eigen paardje eigenlijk altijd eerst.... maar dan had yus gestaan
En yus was er vast ook heel erg blij mee! Maar voortaan gewoon ebllen hoor als je toch niet kan, vind ik helemaal niet erg!
(ben ff snel lang Sneyderberg geweest)