Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Melanie_B schreef:Dunzell word nu geschoren! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ik haar straks ophaal!
Woensdag gaat ze voor 't eerst mee naar de les!

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Dunzell word nu geschoren! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ik haar straks ophaal!
Woensdag gaat ze voor 't eerst mee naar de les!
Waarom scheren? Ze had toch al een redelijk dun vachtje of vertekenen de foto's?
Spannend, maar ik denk dat het wel goed komt aan de verhalen te horen. Fijn een braaf paard
te hebben!
Kirsten_S schreef:Jeetje schrok van het profiel van dit meisje, wat een vechter zeg en dat op zo'n jonge leeftijd! poe..
memberlist.php?mode=viewprofile&u=87956
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Jeetje schrok van het profiel van dit meisje, wat een vechter zeg en dat op zo'n jonge leeftijd! poe..
Jemig zeg...
Kirsten_S schreef:Brocc
[quote="Kirsten_S schreef:Jeetje schrok van het profiel van dit meisje, wat een vechter zeg en dat op zo'n jonge leeftijd! poe..
Jemig zeg...
(dan mij, dan ik, als mij, als ik, whatever
) Emmaa_ schreef:Jaa tuurlijk Manon! Mijn OV is ongeldig van 15 juli tot 15 augustus.. In principe wil ik ook wel in die periode die kant op komen hoor, is voor een keertje geen probleemIk werk namelijk ook 40 uur per week en voor 15 juli heb ik echt al heel veel shoots gepland staan... Daarna begint mijn school alweer dus dan wordt het voor mij heel lastig
. Kirsten_S schreef:Sst anna, dat was ik niet van plan hoor hihi *klopt af*, tenzij jij meer weet als ik(dan mij, dan ik, als mij, als ik, whatever
)
.

Pas als er bloed bij zit ofzo zou ik er even een DA bij roepen.
Dat is gewoon teveel temperatuur verschil. Nu ook met de wind en regen en maar 19 graden overdag is het ineens heel fris weer. Paarden kunnen daar niet goed tegen dus ik verwacht dat het met enkele dagen wel weer over gaat, mits de temperaturen tenminste beetje constant blijven..
. Manon_S schreef:Nou de staleigenaar denkt gelijk aan droes... Omdat ze een snotneusje heeft. Ik werd eergisteren opgebeld dat ik niet meer met haar de stal in mag om haar te poetsen ivm de besmettelijkheid... Dus ik stond gister heerlijk in de regen haar te poetsen en haar neus schoon te maken.
Ik zei al tegen hem het komt gewoon door de wisselvalligheid van het weer, dat ze nu een snotneus heeft, om nou gelijk aan een ziekte te denken.......![]()
Maarja als het weer gewoon droog blijft maakt het me niet uit dat ik met haar buiten moet blijven, ga straks ook naar een andere stal dus wat maakt het dan ook uit.
Annie_ schreef:Manon_S schreef:Nou de staleigenaar denkt gelijk aan droes... Omdat ze een snotneusje heeft. Ik werd eergisteren opgebeld dat ik niet meer met haar de stal in mag om haar te poetsen ivm de besmettelijkheid... Dus ik stond gister heerlijk in de regen haar te poetsen en haar neus schoon te maken.
Ik zei al tegen hem het komt gewoon door de wisselvalligheid van het weer, dat ze nu een snotneus heeft, om nou gelijk aan een ziekte te denken.......![]()
Maarja als het weer gewoon droog blijft maakt het me niet uit dat ik met haar buiten moet blijven, ga straks ook naar een andere stal dus wat maakt het dan ook uit.
Hihi droes ziet er wel wat anders uit. Het is nu ook pollen tijd ik ben zelf niet allergieën maar krijg er soms ook een loop neus van :p
Pebbs schreef:Niet zo gek hoor Manon xander had er ook last van. Komt puur door de overgang van het weer. Het is ook een enorm verschil elke keer..
@ Kirsten, ik vermaak me prima hoor, ben de hele middag bezig geweest met xander en willem lekker extra aandacht gegeven, lange poetsbeurt, om ze vervolgens af te beulen met rijden gnagna
aaappp hahaha.
om in wat passage passen te eindigen
Karel heeft net Dunzell ''gedekt''