AndreaB schreef:Heb me opgegeven voor de SGW-clinic tijdens Horse Event en ben nu hard aan het nadenken hoe ik daar ga komen mocht ik uitgekozen wordenMn ouders zijn net die periode op vakantie, dus heb geen trekauto -_- Handiggg!! Iemand enig idee of er bij ons in de regio ergens een veewagentje voor een schappelijke prijs te huur is??
Stoer
Mn ouders zijn net die periode op vakantie, dus heb geen trekauto -_- Handiggg!! Iemand enig idee of er bij ons in de regio ergens een veewagentje voor een schappelijke prijs te huur is?? 
Wel super warm, maar Kick liep echt de sterren van de hemel
Had les van Roelof en die heeft ons flink afgebeuld. Nancy heeft nog wat filmpjes gemaakt, dus als die toonbaar zijn en ik ze geupload krijg dan hebben jullie nog wat van me te goed
Op de een of andere manier blijft mijn zit/houding echt super raar
Op de filmpjes valt het me op dat ik mijn handen nog best breed heb staan en ik draai mn benen naar buiten ofzo
waardoor ze los komen van het zadel o.i.d. Ik druk mezelf achterin het zadel en steek mn benen vooruit. Ondanks dat ik weet dat ik t doe, weet ik niet zo goed hoe ik het op moet lossen
Scheelt toch als je een uur later je bed uit mag

We zitten al 2 jaar te fantaseren over een pas-de-deux met onze look-a-likes