Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
steffyentom schreef:Nou hier komen de foto's. Ze komen uit foto albums die al heel wat jaar geleden toen ik nog een gup was gemaakt zijn. Vandaar de stickers etc. op sommige foto's.![]()
![]()
Op sommige foto´s staan ook andere mensen erbij.
Kendel
Zo hopelijk vinden jullie dit leuk
jacqueline_Y schreef:sprak gisteravond iemand die nog op de manege rijdt en tegen hun is gezegd dat er een doorstart gaat komen... ben benieuwd! of ze worden aan een lijntje gehouden of er komt idd echt een doorstart. Hoop het voor de paardjes en mensen die daar rijden!
snoopy26 schreef:Hallo allemaal,
Het is heel fijn dat Dertien, Pinky, Goldy en Maya nu kunnen genieten van hun oude dag aan de Middeldijk.
Ik stuur dit bericht omdat ik me ZORGEN MAAK OM DERTIEN !!!
Ik ga iedere week bij de pony's die daar staan langs. En zag vandaag dat Dertien zijn neus heeft opengehaald ! Waarschijnlijk aan het prikkeldraad. Ook heeft hij GEEN ANTI LUCHTZUIGBAND meer om !!! Deze heeft hij ECHT NODIG !!! Hij heeft last met ademhalen en probeert dat nu door zijn tanden in een paaltje te zetten en zijn tong er tegen te duwen. Maar.....aan die paaltjes zit prikkeldraad !!!!!!
Kan iemand die weet wie de eigenaar is dit bericht doorgeven, ALSJEBLIEFT ?????
melanielover schreef:De manege gaat gewoon veder er zijn al een paar nieuwe en ook goede dressuur paarden bij gekomen!
Daisy en Carmen zijn inderdaad ingeslapen, maar Justice, Roman, Pinky, 13, Maya die staan op de weiland en daar hebben ze het ook echt heel lekker!
De manege gaat met vele stappen vooruit!
Gr. Melanie