Hippisch centrum Barendrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexDertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 15:47

Ja James staat nog op de manege , er is mij zaterdag verteld dat alle pony's en paarden die er nu nog zijn dat die voorlopig ook blijven .

RobindeGoeij

Re: Hippisch centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 11:49

James staat nog steeds op hcb en gaat niet weg.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:38

steffyentom schreef:
Nou hier komen de foto's. Ze komen uit foto albums die al heel wat jaar geleden toen ik nog een gup was gemaakt zijn. Vandaar de stickers etc. op sommige foto's. }:0 :Y)
Op sommige foto´s staan ook andere mensen erbij.

Kendel
Afbeelding

Zo hopelijk vinden jullie dit leuk :)

he wat leuk om Kendel terug te zien op de fotos en te lezen dat jullie wel een goede tijd hebben gehad met haar. ik heb kendel in limburg gekocht en toen mee genomen naar barendrecht. Helaas bleek al snel dat het niet klikte en heb ik haar aan de manege verkocht.

leuk om ook weer de oude manege te zien. daar nog mee gedaan met de paardenspringles met mijn C-pony en altijd les gereden bij de hoefslag (die huurde de bak)
mooie herrineringen aan de sprookjes optredens tijdens de paardendagen.

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:02

Ik ben ook van de week langs Ikea gereden, en zag de pony's staan. Maya kweam gelijk op me af lopen toen ik haar riep!

Roman heb ik nog niet gezien. Vanavond over de dijk naar stal, en nog even goed kijken

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:08

Oh ik ben niet meer langs Ikea gegaan, maar ga toch deze week eens kijken daar. Wel leuk om Goldy ff te zien <3

AlexDertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 16:24

Roman staat ook niet op de dijk, roman staat in Heerjansdam

snoopy26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 18:04

Hallo allemaal,

Dit is mijn 1ste bericht. Ik ben 11 jaar en heb 4 jaar bij HCB gereden.
Door de hopeloze situatie bij HCB heb ik afgelopen januari besloten weg te gaan naar De Hoge Devel in Zwijndrecht. Bevalt me zeer goed daar. Maar mis de pony's van HCB wel. Het is heel fijn dat Dertien, Pinky, Goldy en Maya nu kunnen genieten van hun oude dag aan de Middeldijk.

Ik stuur dit bericht omdat ik me ZORGEN MAAK OM DERTIEN !!!

Ik ga iedere week bij de pony's die daar staan langs. En zag vandaag dat Dertien zijn neus heeft opengehaald ! Waarschijnlijk aan het prikkeldraad. Ook heeft hij GEEN ANTI LUCHTZUIGBAND meer om !!! Deze heeft hij ECHT NODIG !!! Hij heeft last met ademhalen en probeert dat nu door zijn tanden in een paaltje te zetten en zijn tong er tegen te duwen. Maar.....aan die paaltjes zit prikkeldraad !!!!!!

Kan iemand die weet wie de eigenaar is dit bericht doorgeven, ALSJEBLIEFT ?????

AlexDertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:14

Ik heb zelf Dertien toen die nog op de manege stond zelf gedaan , elke week goeie poets beurt en lekker gelongeerd dus toen die van de manege wegging ben ik er natuurlijk achteraan gegaan. Dertien is nu van een goeie vriendin van mij en ze is erg goed voor hem ! Ik ben erg blij dat die nu bij haar is want dan weet ik zeker dat die het goed heeft . Zijn luchtband had die al een tijdje niet meer ook op de manege niet en daar heeft die geen last van gehad dus dat is gewoon goed ! Tot slot over z'n wondjes daar weet de eigenaar van en de wondjes zijn al bijna helemaal dicht dus dat is helemaal geen probleem ! Dat krijg je welis als er een pony in de wei staat bij prikkelbraad hihi !

Vragen zijn altijd welkom

jeemxma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 10:51

dertien heeft geen problemen zonder luchtzuigband. hij zuigt de lucht wel maar blaast zich niet op. zodra dit wel gebeurd wordt de luchtzuigband weer gebruikt. maar tot nu toe gaat het goed zonder band.

snoopy26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 21:54

Dank jullie wel voor de antwoorden op mijn bericht over dertien.

Heel fijn om te weten dat hij in goede handen is. Ik ben heel blij dat er iemand is die hem en de andere 3 een goede oude dag willen geven. Als jullie zeggen dat de luchtzuigband nu niet nodig is, dan ben ik gerust gesteld. En verder maar hopen dat hij wat voorzichtiger wordt met het prikkeldraad !

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:20

Nou ik ben benieuwd, ook naar de lessen nu enzo.

Ik heb er een tijdje gereden en het erg naar mijn zin gehad. Vaak op Dirk, de lieve ouwe sok, maar ook Iemus en Vino.
Door omstandigheden moeten stoppen helaas, maar ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt.

goldy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:24

hoi,

ik wil even zeggen dat het met 13 goed gaat. De band heeft hij niet nodig.
De wondjes op zijn neus komt door de zon en daar doen we alles aan.
Er wordt elke dag naar ze gekeken en niemand hoeft zich zorgen te maken om de pony's.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 10:17

zo wat leuk al die oude foto's!!

ik heb op de oude manege gereden, van mijn 5e jaar tot mijn 12e.

dus dat is 21 jaar geleden en dan 7 jaar lang.

mijn lievelings pony was altijd pukkie, hier heb ik ook nog foto's van. ook heb ik toen der tijd carrousel gereden.

ik heb nog foto's van daisy, candy, sproet, tarzan, pukkie, wanda.

ook ken ik nog habibi, tarzan, glenn, vino, lexington, winzer, bailey, kajash, fred, malle, james, sandy, diana, roman, carmen, cupido,linda, jolly, marit, laska, pinoccio.

die 2 welshjes samen met sandy, waren merlin en dochter(kan niet op naam komen)
dan had je ook nog wanda en quicky.

jolly was vroeger altijd van nicole, is hij daar ook naar terug gegaan?

vino was van de eigenaar van doerak. jeannet??

en toen kwamen er ook nog een keer 2 jonge paarden, mistery girl en misty way.

er stond ook altijd een witte hengst van filip, tilipan.

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:28

jacqueline_Y schreef:
sprak gisteravond iemand die nog op de manege rijdt en tegen hun is gezegd dat er een doorstart gaat komen... ben benieuwd! of ze worden aan een lijntje gehouden of er komt idd echt een doorstart. Hoop het voor de paardjes en mensen die daar rijden!

Er is al een doorstart gemaakt per 1mei. Anders zou het al dicht zijn.:-)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:37

snoopy26 schreef:
Hallo allemaal,
Het is heel fijn dat Dertien, Pinky, Goldy en Maya nu kunnen genieten van hun oude dag aan de Middeldijk.

Ik stuur dit bericht omdat ik me ZORGEN MAAK OM DERTIEN !!!

Ik ga iedere week bij de pony's die daar staan langs. En zag vandaag dat Dertien zijn neus heeft opengehaald ! Waarschijnlijk aan het prikkeldraad. Ook heeft hij GEEN ANTI LUCHTZUIGBAND meer om !!! Deze heeft hij ECHT NODIG !!! Hij heeft last met ademhalen en probeert dat nu door zijn tanden in een paaltje te zetten en zijn tong er tegen te duwen. Maar.....aan die paaltjes zit prikkeldraad !!!!!!

Kan iemand die weet wie de eigenaar is dit bericht doorgeven, ALSJEBLIEFT ?????

Gelukkig ziet iemand ook dat die omheining echt niet goed is.
Ik fiets er dagenlijks langs en het verbaast me gewoon elke dag dat er nog niet 1tje zijn strot heeft opengehaald.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:16

Ik ben gisteren met een vriendin bij HCB geweest... eindelijk ;) . De paarden staan er hartstikke goed bij!

Er schoten me alleen 2 te binnen die ik niet heb zien staan, maar die ik ook niet hier in het topic voorbij heb horen komen. Heeft iemand een idee wat er met Jes en Grumpy is gebeurd?

Alles moet echt even opgefrist worden, maar het was al heel fijn om Philip in de bak te zien en dat de paarden weer goed in hun vel zitten.

Heb heerlijk met Louistje staan kroelen, die wordt gewoon grijs!!! <3

ruco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:21

Ik heb een vraagje zijn er nu al nieuwe paarden ?????

melanielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:15

De manege gaat gewoon veder er zijn al een paar nieuwe en ook goede dressuur paarden bij gekomen!
Daisy en Carmen zijn inderdaad ingeslapen, maar Justice, Roman, Pinky, 13, Maya die staan op de weiland en daar hebben ze het ook echt heel lekker!

De manege gaat met vele stappen vooruit!

Gr. Melanie

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:50

Ik weet trouwens niet of hij nieuw is, maar die Mr. Bond is wel erg geinig :') . Ik zag hem dinsdag regelmatig een spurtje nemen en dan stuiteren.

Justice ook? Die was toch ingeslapen? Wat een indianenverhalen allemaal, soms snap ik er niets meer van.

petra31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:07

Je vergeet Tibert, Dirk, Justice en Jessie die ook afgemaakt zijn.

melanielover schreef:
De manege gaat gewoon veder er zijn al een paar nieuwe en ook goede dressuur paarden bij gekomen!
Daisy en Carmen zijn inderdaad ingeslapen, maar Justice, Roman, Pinky, 13, Maya die staan op de weiland en daar hebben ze het ook echt heel lekker!

De manege gaat met vele stappen vooruit!

Gr. Melanie

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:01

Jessy ook? Dat vind ik wel heel erg! Ik dacht dat zij nog vrij jong was. In de tijd dat ik er reed was ze wel altijd aan het schudden met haar hoofd. Waar had ze last van?

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:28

Jessy??? Dat was een vos toch? Met een dunne hals, beetje snel paard? Die was ik helemaal vergeten. Is die ook ingeslapen?

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 13:03

Jessy was een bruine :)

petra31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:19

Jessie was een bruine merrie. Inderdaad een heel snel beestje. Kwam toen ter vervanging van Akteur ;) .

Sunshine80 schreef:
Jessy??? Dat was een vos toch? Met een dunne hals, beetje snel paard? Die was ik helemaal vergeten. Is die ook ingeslapen?

petra31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:40

Weet iemand of Nino er nog is? Kreeg net een berichtje dat ze Nino en Fox niet meer zagen staan |( :( |(