Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:10

Zo had effe heel wat bij te lezen hier.
Zag dat er even wat 'mindere' tekst stond over Epe en boscrossen maar dat is uitgepraat?
En EP4D is niet vergelijkbaar met zware endurance hoor daar zijn de ritten te kort en te licht voor
Maar het is wel geweldig leuk evenement. Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow. Nou onweer afgelopen week en vannacht is reuze meegevallen inderdaad en temperaturen zijn nu weer aangenaam.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:12

ja ging flink te keer weer zeg.... schrok er gewoon wakker van. volgens mij was het ook niet echt bepaald voorspelt?

Es... zit met smart op je PB te wachten hoor :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:29

Uprica schreef:
ja ging flink te keer weer zeg.... schrok er gewoon wakker van. volgens mij was het ook niet echt bepaald voorspelt?

vond echt reuze mee vallen hier :D

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:05

Flurk schreef:
Zag dat er even wat 'mindere' tekst stond over Epe en boscrossen maar dat is uitgepraat?
En EP4D is niet vergelijkbaar met zware endurance hoor daar zijn de ritten te kort en te licht voor
Maar het is wel geweldig leuk evenement. Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow. Nou onweer afgelopen week en vannacht is reuze meegevallen inderdaad en temperaturen zijn nu weer aangenaam.

4 dagen opvolgend kan je het vergelijken met een endurance...maar maakt verdr niet uit...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:06

Uprica schreef:

Sorry sorry sorry komt er nu gelijk aan

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:20

Ceriadwen schreef:
Flurk schreef:

4 dagen opvolgend kan je het vergelijken met een endurance...maar maakt verdr niet uit...

endurance doe je in 1 dag dus dit is geen vergelijking ;)

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:30

Ik wil ook onder voorbehoud hoe(veel) Decy onder het zadel loopt ook meedoen. Gerben wil niet mee, dus dan zou het op mij en mijn knolletje neerkomen.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:20

Twinklebel schreef:
Jeetje zeg, wat een onweersbui vannacht zeg, vind dat helemaal niks zo met de paardjes buiten....

Huh, niets van gemerkt. Na ja zal wel komen dat ik eindelijk na 3 dagen op rij niet slapen, weer eens goed geslapen heb.
Ik ben mijn flegmatieke paard kwijt :D Die gaat alleen nog maar als de brandweer

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:53

inmiddels al gekeken Es! Thanks! zie alleen niets leuks staan en wat leuk is kan ik ergens anders goedkoper krijgen.....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 11:55

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:

endurance doe je in 1 dag dus dit is geen vergelijking ;)

Klopt, alleen weet ik niet hoeveel km jij gereden hebt.. maar ik heb er per dag tussen de 30 en 40 km opzitten.. de kortste rit was voor mij zo goed als 30 km.

Maar uiteraard is dat niet vermoeiend hoor voor een paard.. 4 dagen achter elkaar een klasse 1 lopen.

Op basis van 4 dagen die afstand, is het voor de gewone paarden een zware rit.

Overigens wanneer kom je op Langelaan staan?

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:01

Serada schreef:
Esther28 schreef:
Zo Truusje lekker uit handen gegeven vanavond...Steph heeft dr mee naar buiten genomen. K was pas om 19u thuis en had er geen kracht meer voor....Morgen mag Truusje weer in het bakkie aan de slag. Moet niet te veel lanterfantfeest zijn voor dr, anders doet ze in de bak straks niks meer.....

Dat zal Steph wel even lekker hebben gevonden, een lekker buitenritje. Hoe is het nu met de wond van Rachidi?

Het gaat goed met de wond van Rashidi hoor.. Is bijna dicht!
Ik moest vandaag de veearts weer bellen om te bespreken wat hij wel en niet mag.
Hij mag weer gelongeerd worden.. alleen dat zou ik dan op gras moeten doen want mag nog niet in de bak, dus dat wordt een beetje lastig :)
Dus ik hou het nog bij een weekje stappen en een paar rondjes draven op het erf.. Vanaf eind volgende week mag hij weer bij de groep het land op :D

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:46

Heej Stef.. jij hier!! Wat een goed nieuws over Rashidi... dat is super fijn! Hopelijk wil hij naar de wei wandelen, maar dat kan je dan straks ook weer oefenen nu het herstel zo voorspoedig gaat!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:11

kijk positief Stef! super nieuws! niet in de bak wel op gras??? lijkt mij juist onregelmatiger oppervlakte om op te laten lopen?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:28

Flurk schreef:
Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow.

Niet om heel banketstaaf over te komen.. maar de bungalows zijn in principe als staluitje.. dus voor de mensen die ook daadwerkelijk op stal staan....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:31

En Vincent heeft weer nieuwe schoenen.. het zijn naaldhakken geworden.. slippers was weer te gewoon.. uggs zijn te warm nog...

Meneer had donald duck voetjes.. volledig over zijn ijzers heen gezakt.. en ze zaten nog net geen 5 weken:(
Maar goed..deze staan hem prima :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:32

.. dus nou mag ik hem wel legaal dat roze halster omdoen he... nou maak jij hem verwijfd met zn naaldhakken :p

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:33

Ja maar hij is klein he.. op deze manier voelt hij zich misschien wat groter :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:37

Ceriadwen schreef:
Flurk schreef:
Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow.

Niet om heel banketstaaf over te komen.. maar de bungalows zijn in principe als staluitje.. dus voor de mensen die ook daadwerkelijk op stal staan....

Ik vroeg me dat ook al af? want jij staat idd niet bij ons op stal en geloof dat je ook niet echt togevoegde dingen aanbrengt?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:37

heb je zn nieuwe schoenen voor de helft van de prijs gezien ze er 5 weken onder zaten en hij wat nieuws wilde uitproberen....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:40

Nee want t lag aan vincent zn voeten.. dit had met de andere ijzers ook gebeurd... dus hoppa weer 95 euro :p

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:46

95? zodan..... heeft ie speciaal beslag?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:49

Uh nee.. maar kost bij Jerry altijd 95 Euro.. althans voor Vincent dan... vind het altijd weer een berg geld maar zonder ijzers dan doet meneer t niet meer..

Ooit s erop gekomen omdat de helft van zijn voet was weggebroken.. en sindsdien krijgen we m niet meer terug op blote voeten..

En denk dat er gevarengeld bij zit ofzo.. Vincent gaat wel 's liggen op een smid ;)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:57

hahhaa zal wel... dan nog gevaren geld, whahaha....
nee voor val is blote voeten ook uit den boze omdat hij die wrijfing van de ijzers nodig heeft anders is het niet goed voor zn peesjes achter.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:00

Sta jij rondom dan? Wat ben jij kwijt?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:19

uiteraard, met extra opzet voor en achter ijzer iets naar achter
80 rondom