Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flurk schreef:Zo had effe heel wat bij te lezen hier.
Zag dat er even wat 'mindere' tekst stond over Epe en boscrossen maar dat is uitgepraat?
En EP4D is niet vergelijkbaar met zware endurance hoor daar zijn de ritten te kort en te licht voor
Maar het is wel geweldig leuk evenement. Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow. Nou onweer afgelopen week en vannacht is reuze meegevallen inderdaad en temperaturen zijn nu weer aangenaam.
Ceriadwen schreef:Flurk schreef:Zo had effe heel wat bij te lezen hier.
Zag dat er even wat 'mindere' tekst stond over Epe en boscrossen maar dat is uitgepraat?
En EP4D is niet vergelijkbaar met zware endurance hoor daar zijn de ritten te kort en te licht voor
Maar het is wel geweldig leuk evenement. Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow. Nou onweer afgelopen week en vannacht is reuze meegevallen inderdaad en temperaturen zijn nu weer aangenaam.
4 dagen opvolgend kan je het vergelijken met een endurance...maar maakt verdr niet uit...
Twinklebel schreef:Jeetje zeg, wat een onweersbui vannacht zeg, vind dat helemaal niks zo met de paardjes buiten....
Die gaat alleen nog maar als de brandweer Flurk schreef:Ceriadwen schreef:4 dagen opvolgend kan je het vergelijken met een endurance...maar maakt verdr niet uit...
endurance doe je in 1 dag dus dit is geen vergelijking
Serada schreef:Esther28 schreef:Zo Truusje lekker uit handen gegeven vanavond...Steph heeft dr mee naar buiten genomen. K was pas om 19u thuis en had er geen kracht meer voor....Morgen mag Truusje weer in het bakkie aan de slag. Moet niet te veel lanterfantfeest zijn voor dr, anders doet ze in de bak straks niks meer.....
Dat zal Steph wel even lekker hebben gevonden, een lekker buitenritje. Hoe is het nu met de wond van Rachidi?
Ceriadwen schreef:Flurk schreef:Wij gaan volgend jaar ook weer maar slapen elders dus ik geef me niet op voor jullie bungalow.
Niet om heel banketstaaf over te komen.. maar de bungalows zijn in principe als staluitje.. dus voor de mensen die ook daadwerkelijk op stal staan....