Tytje schreef:Hoi, hoi! Moet even wat kwijt. Wat een stress dag vandaag. Ik heb morgen een afspraak met de advocaat en nu is ex zo boos dat ik de scheiding doorzet!! Ik stond in de winkel en kon niet meer pinnen. Ik ben naar een automaat gegaan en die slikte gelijk mijn pas in. Gelukkig was het koopavond en kon ik nog bij de bank terecht. Nu heeft ex de rekeningen geblokkeerd, zodat hij er wel aan kan komen en ik niet. Gelukkig kon ik na 2 uur praten, medewerker bank heeeeeel veel bellen toch mijn geld krijgen, dus ik heb gelijk een nieuwe rekening aangevraagd waar mijn salaris gestort kan worden. Hij heeft alle afschriften, bewijzen, autosleutels, deel 3 en papieren van mijn trailer verstopt. Ik kan nu bijna niets meenemen naar mijn avocaat. Hij heeft het wachtwoord veranderd van telebankieren. Ik ben er ziek van! Ik hoop zo dat mijn advocaat hem het huis uit kan zetten. Kids zijn ook zo verdrietig dat hun vader zo raar doet. Ik kan nog wel uren doorgaan, ik ga zo naar bed, schaapjes tellen.
....... er schiet van alles door m'n hoofd, maar toch weet ik niet goed wat ik hier op moet zeggen ...... ik vind het zo ontzettend afschuwelijk voor je!