Bakker Ammerlaan zit zo'n beetje overal hier in de buurt Maar ik heb gesolliciteerd voor het magazijn in Bleiswijk of een filiaal in Zoetermeer of Bleiswijk
en ik kan je vertellen.. deze galop ging hard! maar het voelde zo goed dat ik dat wel aan durfde! De andere paardjes staan vlak bij t strand, dit was hun 3e keer deze week dus die zijn super braaf.. Was een goede oefening zo voor de eerste keer!
leuke foto noes:) met die 3 bonte paardjes:) gister was het gelukkig lekker weer! wat gaan jullie trouwens hard joh.. hou het niet bij hoor met kletsen..
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-10 23:17
Donna vond het bewegende water toch wel eng! Maar toen ze ze dat de andere twee er doorheen konden lopen durfde ze t zelf ook. Als er een golfje aankwam oefende ze wel snel schouderbinnenwaarts enzo
haha ja nous je zal zien dat ze het dan ineens wel kunnen he:P snap wel dat ze die golven eng vinden hoor! vaatje vond het schuim doodeng (dat lag er toen heel veel' haha wilde hij echt niet doorheen lopen
horseloverc
Geplaatst: 23-08-10 23:42
haha moet je kijken me zus en ik hebben een grappige foto gemaakt... we hadden ongeveer hetzelfde figuurtje voordat ik zwanger was. Nu ben ik op de helft en zij is niet zwanger haha zoek het verschil
haha vond het wel grappig om zo te zien... dan besef je helemaal nog niet hoe dik je nou eigenlijk zelf al wordt..
Stoerrrrrr Noes!!!! Is gaaf he...Je moet er natuurlijk wel lef voor hebben, dat wel! Gelukkig dat ik ook al TWEE keer naar het strand bent geweest met Biep Krijg er gelijk zin an, als ik t zo zie...