Nee het regende
. Heb uiteindelijk gelongeerd want de bak zelf was nog natter... Ben vandaag naar buiten geweest met een oud vriendinnetje van Mazzel
, Tinka (weet niet of je die nog kent Fenn??). Even het verslagje wat ik in een ander topic al heb geplaatst:
Ohhh heb net toch zo'n lekker onverwacht buitenritje gemaakt
. Wilde eigenlijk in de bak gaan rijden maar stalgenootje vroeg of ik zin had om naar buiten te gaan, maar natuurlijk! Zijn uiteindelijk lekker een rondje bos gaan doen, was echt heerlijk! Was wel een beetje obstakeltraining want er lag ineens een houtblok op het pad en het andere paard ging er niet langs, Shaggy had toen ook zoiets van bekijk het maar. Dus zij aan de hand proberen maar toen wilde het paardje nog niet. Ik ook maar afgestapt en aan de hand liep Shaggy er zo langs zonder er naar te kijken
. Het is ook zo'n mafkees... We gingen ook nog een galopje doen... Ik had het net gezegt of paard voor me schoot al weg, ach ja dan gaan we er maar achteraan.... Was een iets harder galopje als gepland maar ging allemaal goed
. Ook nog een hertje gezien, dat is toch ook altijd wel mooi!! Kortom was echt genieten!! Shaggy vond het ook echt heerlijk!