Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinW86 schreef:Hmmzz wat is nu wijsheid...
Mitch heeft geen abces maar een Tumor achter zijn voorbenen..
Hij weet niet wat dit precies voor tumor het is, maar het kost dus 115 euro! om dit te laten weghalen...
Vind dit wel heel erg veel geld, weet ook wel dat als je beesten hebt je er ook geld voor moet hebben...
Maar ik heb geen zekerheid dat het niet meer terugkomt..
Hij wordt eind dit jaar 4 dus is ook niet stokoud ofzo...
Tsja en nu?
sambagirl schreef:Zo'n operatie is ook niet niets voor zo'n beestje, heeft hij er nu last van, veel pijn?
Ik zou hem geloof ik in laten slapen, niet omdat het het 115 euro kost, laten inslapen kost ook geld, maar omdat zo'n operatie veel stress veroorzaakt bij het beestje en tumoren komen 9 van de 10 keer toch terug, dus helemaal gezond wordt hij niet meer en hoe lang ga je dan door met behandelen en doe je zo'n beest er een plezier mee?
Anders mail je Sandra eens (je weet wel van de donderdagavond, die had vroeger ratten die ook steeds tumoren kregen)
KarinW86 schreef:Zolang hij er nog geen last van heeft kan ik hem dan nog wel laten lopen...even de groei in de gaten houden.... spreek van het weekend nog een vriendin die bij de dierenarts werkt....ff vragen aan haar ook