Jaa ik zeg ook altijd dat ik ga hardlopen, maar er zit bij mij een heeeeeeeeel groot verschil tussen zeggen en doen(A) Ik had net weer een Taksi ijsje Britt!!!! Alleen het duurt wel een half uur voordat je hem op hebt hiih:P
haha ja he! ik had vandaag eentje die nog niet helemaal hard was, ik had er een heel gat ingemaakt in het midden, toch vind ik harde lekkerder oke dat klinkt raar!
pff ik meld me ook maar weer is. ben beetje druk gewest. Woensdag voor een autotje wezen kijken maar is het niet gewroden. Gister mijn pvb gehaald(proeve van bekwaamheid) en voor het eerst met Rajah naar buiten geweest
Luitjes! Ik hoor net van een klasgenootje dat er morgen een deel 5 van twilight uitkomt, geschreven vanuit Edward! Dat meisje is gister naar een promotie feest geweest voor de 3de film en dit deel van het boek... Ik weet niet hoe die heet enzo, maar ik denk wel dat het klopt... Iemand hier nog meer over gehoord?
Lijkt mij vreemd zo vlak nadat deel 4 is uitgekomen. Maar als het zo is ben ik zeker benieuwd hiernaar! Lijkt me leuk om te lezen. Hoe meer Twilight hoe beter:P
Hmm blijkbaar was ze begonnen met deel 5 schrijven en toen had ze de eerste 12 hoofdstukken aan een vriend laten lezen en die had het op internet gezet en daarom ging ze het boek dus niet verder schrijven. Je kan deze hoofdstukken legaal lezen op haar site, wel in het engels. Maar of die nou egt uitkomt weet ik niet. Al lijkt me van wel anders hadden ze dat tog niet op dat feest gezegd??
Je kan hem blijkbaar al op bol bestellen, dus dan komt die wel. Ik ga volgende week wel langs de boekenwinkel hier. Heb morgen geen zin denk ik om langs city te gaan, want zo kom ik voor jan doedel...
hij is ook nog niet afgerond he! Heb wel al het eerste hoofdstuk gelezen en vond het supertof om te lezen hoe edward dan denkt Ik heb ze allemaal in het engels dus no problemo