Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nja 3 kwart xD

) 
ik heb ook alles ingepakt 

Wel jammer, maargoed...ben uiteindelijk maar achteraan gaan rijden. Had wel een zweepje maar vind het niets om paarden vooruit te meppen terwijl ze echt niet meer kunnen 
(Belgisch meisje die daar normaal op zat voelde zich die dag niet lekker, die ging niet rijden)
Lekker snel, en erg makkelijk te rijden
Alleen 1 dagtocht op woensdag deed Karel
Daar gingen we wel veel minder snel.

labyrinth schreef:Jaaa, was echt super! Ik was wel helemaal gesloopt toen ik thuis kwam, en dat terwijl ik toch veeel meer geslapen had dan vorig jaar.
Ik ree op Shaffy A.k.a: "Plop". Die bruine appaloosa, absoluut geen mooi paardje, maar wel een ontzettend leuk beestje.
Het is dat hij de bouw er niet voor heeft, maar qua spirit zou hij een geweldig renpaard maken haha, zelfs in de langste galopstukken als hij eigenlijk echt niet meer kon, kreeg ik er zonder zweep nog een sprint uit en dan liep hij daarna triomfantelijk te stappen! echt geweldig
P.s: Dat handschoentje mag je weggooien hoor lynn, versturen kost meer geld voor jou dan voor mij om een paar nieuwe te kopen

Sushilla88 schreef:Hoi dames! (of zijn er ook heren)
Volgens mij hebben jullie het naar je zin gehad! Ik kom al jaaaaren bij Joni & Patrick. Nou okee, voorheen nog alleen Patrick.
Volgende week zaterdag ga ik voor twee weekjes helpen! Samen met Zoë. Wie ken ik?