Ik denk dat ik zo nog maar even naar de manege ga.Hoef ik vanavond niet in de kou.No moet toch nog wat beweging krijgen.Uhmmm zal ik weer eens zonder zadel gaan rijden
xan schreef:Ik denk dat ik zo nog maar even naar de manege ga.Hoef ik vanavond niet in de kou.No moet toch nog wat beweging krijgen.Uhmmm zal ik weer eens zonder zadel gaan rijden whahahahahahaha, ja lijkt me leuk!!! hahahahahaha
ATE schreef:_sandra schreef:heee ate!!!! gezellie!is dat zo zeggen mij colega s ook al hahahahahhahahahahahanou, dan moet je wel gezellig zijn whahahahahahahaha
_sandra schreef:ff foto's maken he!!! en dan op bokt zetten!nee ik ga echt niet foto s maken de hele tijd met zo n ding om me nek
ATE schreef:al mijn collegaa s gaan ook word lekker opgehaaldoh, mooi, en wordt je ook weer thuis gebracht, of moet je lopend terug hihihi
_sandra schreef:ik ga eten bij de mexicaan! heb nog tegoed bordjes! mjammie!!!!met peet en erik?? gezellie
_sandra schreef:ATE schreef:al mijn collegaa s gaan ook word lekker opgehaaldoh, mooi, en wordt je ook weer thuis gebracht, of moet je lopend terug hihihimischien wel hahahahahahhahah