Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sybje schreef:De kat van mijn moeder heeft de dwerghamster van mijn zusje half opgegeten.. Die had em door de tralies getrokken.. Lief he
ghehe

Binar schreef:Biz en Ko hebben 360 grams deken op, met een halsje erbij
Ze voelden onder de deken gewoon warm aan, alleen bij de hals hadden ze t wel iets koud
Diddle heeft 200 grams op
Hopelijk heeft Marley voldoende aan zijn eigen haarbal, op zich heeft hij wel redelijk veel haar, maar het is nu wel extreem koud.. ben gewoon beetje (over)bezorgde mams
Gelukkig ben ik woensdag en donderdag vrij
En ik heb overal spierpijn, keelpijn en hoofdpijn.. ik ga lekker slapen.
Ik heb het idee dat de mensen alleen maar hun eigen paard(en) nakijken en de rest gewoon vergeten.amanda1980 schreef:Ik kijk iedere morgen als ik op stal ben de waterbakken na en vul zo nodig bij. Ze krijgen van mij zonodig allemaal een emmer. Als ik ze nog meer geef ben ik alleen met waterbakken vullen al een uur bezig hahaha. Bij mijn weten kijkt john ook altijd alle waterbakken na en ik heb het meerdere meiden zien doen. Ik denk dat de paarden dus echt wel voldoende emmers water per dag krijgen alleen versprijd over de dag. Daardoor drinken ze het meeste gelijk op waardoor het zo lijkt dat ze niks krijgen.
Ik kan niet meer slapen hahaha. Vandaar dat ik hier maar zit. Maar goed, ik was dan ook al voor 9 uur in slaap gevallen. Je moet wat doen om die uurtjes door te komen he
hahaPrincesspres schreef:goede morgen ladies!
Vandaag weer een dagje werken.
Zou misschien iemand mijn poownie kunnen controleren of hij het vanmiddag niet te warm heeft onder zijn deken?
Kan het me niet voorstellen, maar je weet maar nooit.
Gisteren was wannadoo zonder deken erg koud op zn vacht en huidje.
Vind hem nu ook wel snel bespiering verliezen door de kou. Dus vandaar.
Dikke lennoxvriend zal het niet echt warm hebben vandaag, die vond zichzelf zo zielig gisterenhaha
als ik de paardjes buiten heb gezet van mijn groep dan loop ik altijd een rondje langs de buitenboxen of alles nog water heeft.
Niet iedereen heeft zo'n grote specikuip en in die kleine bakken en emmers kan altijd nog wel een slokje.
Iedereen een hele fijne dag vandaag!
om vervolgens om de grond te ploffen om te gaan rollen