Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Giovanna: Niet onaardig bedoelt hoor maar jij komt hier vrij weinig en als je een keer wat plaatst moet je niet verwachten dat gelijk iedereen gaat reageren.
Want jij reageert eigenlijk ook niet op andereVoornamelijk op Claudia haar dingen. Valt me een beetje op.
Ik heb nu gewoon geen zin om te reageren op iedereen terwijl ik dat normaal ALTIJD doe. Maar ik ben gewoon te moe.
?, Als ik iemand vergeten ben ; sorry lange dag gehad .
.
!!!
?
.
. G1ovanna schreef:nee maar komt wel over dat op mij alleen gaat omdat ik weer ffies me bek open trek!
nou ik doe dat dus mooi niet meer!
Manon_S schreef:@ Claudia: We hebben ook nog afrastering voor de paarden.
Soms laten we ze dan grazen op een veld en dan zetten we die afrastering neer op een grasveld.
Ik heb de eigenaresse even gemaild of ze daar ook in kunnen rennen, voor de fotos..
Dan kunnen we ook ''losgooi'' foto's van ze maken, dat ze zonder halster enzo lekker rennen etc.
Leek me wel leuk, en vinden hun denk ik ook helemaal geweldig.
Maar ik weet dus niet of dit groot genoeg is om in te kunnen rennen.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het eruit ziet, en hoe je dat moet opzetten.
Maar ik heb de eigenaresse gemaild, dus ik verwacht vanavond of morgen bericht van dr hierover.
Dan vertel ik het je wel.
Kirsten_D schreef:Manon_S schreef:@ Claudia: We hebben ook nog afrastering voor de paarden.
Soms laten we ze dan grazen op een veld en dan zetten we die afrastering neer op een grasveld.
Ik heb de eigenaresse even gemaild of ze daar ook in kunnen rennen, voor de fotos..
Dan kunnen we ook ''losgooi'' foto's van ze maken, dat ze zonder halster enzo lekker rennen etc.
Leek me wel leuk, en vinden hun denk ik ook helemaal geweldig.
Maar ik weet dus niet of dit groot genoeg is om in te kunnen rennen.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het eruit ziet, en hoe je dat moet opzetten.
Maar ik heb de eigenaresse gemaild, dus ik verwacht vanavond of morgen bericht van dr hierover.
Dan vertel ik het je wel.
He manon, ik vraag mij eigenlijk stiekem wel af, hoe die stalen eruit zien van je pony's.
Als ik mijn eigen tuin zie, zie ik daar nog geen stallen in, ben echt benieuwd.
Vind het echt super knap als je dat in je tuin kan realiseren! Lekker bij huis!
Heb je mis foto's?
.
.
!! 
!!
.