hahahaha aan die reden houden ze zich ook al niet meer vast whahhahaZe zaten altijd te roepen van "Als je geen paard invult wordt je niet ingedeeld" whahahha ....
Ja krijgen wij altijd het gedoe , maar eraan houden ho maar whahha Pfff hierna zijn pas eind maart weer wedstrijden...
DJoysDesignz schreef:Ja krijgen wij altijd het gedoe , maar eraan houden ho maar whahha Pfff hierna zijn pas eind maart weer wedstrijden...\die poonies mogen ook een keer rust
Trouwens ben blij dat die pownie weer weg is misschien dat we dan nu eindelijk paarden krijgen !!! Ik hoop zo hoeven niet van die mega grote te zijn
DJoysDesignz schreef:En dan ook gelijk zitcompetitie denk ik...Volgens mij ook!Ik heb ook zin in nieuwe .
Ze hoeven van mij niet perse de lengte de hebben van theo... maar meer er tussen in... wel groter als thomars...
ik was er ook nog was ff spelletje aan t doen..ga nu me beesten ff voeren... niemand zegt nou is wat van me mooie foto's haha
Ja idd, Thomars is voor mij wel mooi maar Gupmaatje is ook wel mooi.Inderdaad veel pension.. Jammer..