) en elastieken en springtouwen. Alleen wisten we niet meer hoe het liedje ging van het elastiek.. Weet iemand van jullie dat?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en elastieken en springtouwen. Alleen wisten we niet meer hoe het liedje ging van het elastiek.. Weet iemand van jullie dat?!
Flevolander schreef:Hebben de haven mensen die ook mee gaan crossen hun paard op ijzers staan ?
Flevolander schreef:Hebben de haven mensen die ook mee gaan crossen hun paard op ijzers staan ?

Liisette_ schreef:Ik ging vrijdag naar Enkhuizen naar de Zuiderzee museum. Daar gingen we zo'n dorpje bezoeken van heel lang geleden (1930 ofzo) En omdat we allemaal de opleiding Onderwijs assistente doen kregen we een rondleiding op zo'n school en les kregen we ook! Was echt zo leuk! Maar daarna mochten we dik twee uur iets voor ons zelf doen.. En Yoscha, Aysha, Kelly en ik vonden allemaal dingen van oude spelletjes hoelahoep (hoe je het ook schrijft) en elastieken en springtouwen. Alleen wisten we niet meer hoe het liedje ging van het elastiek.. Weet iemand van jullie dat?!

?
Melanie_B schreef:Vandaag 2 jaar geleden dat er bij de dierenarts een eind aan moest komen..
Het gemis is nog steeds groot.. Maar je was op, oud en 'versleten'.
Mickey, die ik van mijn hele leven tot mijn 13de heb gehad.. en 3 dagen voor mijn verjaardag een eind aan kwam
Jane_ schreef:Holaa
Net heerlijk gereden op Philliee
Ze loopt weer toppeerrr!!
En morgen is het bandje van de rode sulky geplakt dus dan ga ik met Flip rijdennn
Foto's mogen snel Melissa..
Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Holaa
Net heerlijk gereden op Philliee
Ze loopt weer toppeerrr!!
En morgen is het bandje van de rode sulky geplakt dus dan ga ik met Flip rijdennn
Foto's mogen snel Melissa..
Fijn dat ze weer goed loopt.
Flevolander schreef:Ik ga ook even de smid lief aan kijken voor stiftgaten !

Siemmm

Melanie_B schreef:Ik ook!
Maar hun wouden wat later gaan

Melanie_B schreef:Vét man!!
Rosanne... Ik weet dat er heel veel mannen zijn...

Dj69 schreef:Jane superr dat jij weer kan rijden op Phil
Melanie jij bent dus bijna jarig??