Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:19

Wat gaaf Lisa, was een mooie actie foto van hem op de baan.
Die whiteboards kan je voor iets van 5 euries bij de Ikea halen, daar hebben ze verschillende varianten. Ik ga daar binnenkort heen, wil er best eentje meenemen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 16:40

Iedereen weer ziek op het moment? Ik heb zelf ook weer hoebuskaloebus ;(

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:33

Ik heb wederom weer heerlijk gelest!!
Damn wat ben ik blij met die man! *\o/*

Na de les Tiff nog even 20 minuutjes met Ba'kara in een kampje gezet, zodat ze nog even lekker kon rollen en rondstruinen! Ondanks de pittige les gingen pony en bollie toch nog even kort maar krachtig lekker uit hun dak! Heerlijk!! :D

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:37

En ik heb ook héééééérlijk gelest :D

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:45

Ook ik beste les, ik ook moe :-)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 18:16

Goede berichten allemaal met de lessen! Ook Eveline was helemaal razend enthousiast van Nico! :D

@ruitje: jouw vader was trouwens een leuk dier aan het trainen vanmiddag op de baan zeg! Die zou ik als dressuurpaard best onder mn kont willen hebben zoals die over de baan ging!! Was leuk om te zien!! +:)+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 18:35

Was m'n wilde pony ook in beweging? beter man dank je wel daarvoor, ze heeft vanmorgen niet lang buiten gestaan wegens pedicure afspraak.

Beestje wat Cees ervoor had waar je het over hebt was Well Robell.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 18:43

Woogy schreef:
Was m'n wilde pony ook in beweging? beter man dank je wel daarvoor, ze heeft vanmorgen niet lang buiten gestaan wegens pedicure afspraak.

Beestje wat Cees ervoor had waar je het over hebt was Well Robell.

Ja je wilde poownie was ook in beweging ja!
Ze hebben maar even 20 minuutjes gestaan hoor, vandaar ook dat ik alleen pony erbij had gezet eventjes, maar ze hadden het prima naar hun zin! Allebei eerst lekker rollen, daarna even lekker een sprintje getrokken en vervolgens naast elkaar gaan snoozen... was een lekker relaxed gezicht met zn 2tjes :D

Oh heet dat dier zo, knap dier is dat!! :j

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:51

Allemaal tevreden lesklanten dus.

De kantine ziet er weer fleurig uit.Zal mij benieuwen hoe lang dat zo blijft.

Freya,succes morgen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:08

Heerlijk voor de poownies!!!
Alleen dat ze nou weer gelijk moet liggen rollen...was d'r aan het poetsen vanmorgen en trof ineens rare wondjes op d'r staartwortel muts en aars aan terwijl ik dat aan het uitwassen was besloot ik maar om heel m'n schilferige vieze pony te wassen...is nu dus al niks meer zichtbaar van.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:51

Dank je Taverno , ga zo even de proef nog beetje uit me hoofd leren, heb ook totaal geen last van zenuwen, zal morgen wel komen als ik daadwerkelijk alleen in de bak rij.

Vanmiddag nog de proef gereden, ging goed, op een stukje na, vanuit de rechter galop wou hij niet terug naar de draf, de boef, dacht dat ik tussen M en C terug moest en net voor de C kreeg ik hem terug, moest het tussen M C en H, al met al nog ruim op tijd, hahahahaha
Verder heerlijk gereden op de boef.

En Donna heeft heerlijk in de buitenbak gelopen en ging compleet uit dr kleppie, ze heeft ook weer super gelopen en super ruim lopen in de draf ... Ben weer trots op die twee koud-bloedjes.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 11:52

Goedemorgen,

@ Freya: succes met je wedstrijd.

@ Jarrah: Je les zag er inderdaad super uit.

Een whiteboard om lessen op te schrijven lijkt me echt niets. Zoiezo zijn er meer mensen die een vast tijdstip hebben in de week. Er kunnen makkelijk lessen verwijderd worden terwijl dit soms niet de bedoeling is. Maar goed.. dat is heel persoonlijk. Met zo'n weekkalender kun je de vaste lessen met pen of al op de computer op schrijven en de lessen die niet altijd vast staan met potlood of gewoon een post it erop plakken? Er staan nu zoveel lessen vast gepland dat dat toch makkelijker lijkt.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:24

Kimbaie schreef:
@ Jarrah: Je les zag er inderdaad super uit.

Dank je wel!!
Doet me erg goed te horen na mijn stomme onzekere gedoe van de week :)

Wat het al dan niet whiteboard betreft, kunnen we niet gewoon een map in de kantine neerleggen met daarin per week een schema met balkjes van een half uur waarin je per week zelf in kan schrijven? Dan verdwijnt het bord, maar krijgen we een map, is volgens mij overzichtelijker :)
Als dat een idee is, wil ik daar wel een opzetje voor maken :)

Fijne dag allemaal, ik ga lekker naar mn meisje toe!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 12:44

Joh.. niet zo onzeker. Nergens voor nodig ;)

tja... dan moet ik voor een heel jaar mijn les erin gaan zetten. Dat vind ik nogal tijdrovend.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:11

Als je op vaste tijdstippen les hebt kun je die op de computer ook invoeren.
Toch lijkt een whiteboard makkelijker, kun je makkelijker wissen en aanvullen. Iedereen is dan verantwoordelijk voor het opschrijven van z'n eigen les en eventueel in de gaten houden of het er nog op staat.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:57

Iedereen bedankt voor het succes wensen voor onze wedstrijd. Al met al heb ik niet te klagen en deed Baco super zijn best. We zijn dan wel laatste geworden, met 164 punten, maar ben toch super trots op hem. Had verwacht dat hij zou gaan racen en zou reageren op de omgeving, maar daar had totaal geen last van en racen ook niet,hij bleef netjes bij me. Alleen mijn eigen zenuwen deden de das om. Met het losrijden liep hij zeer ontspannen en zelfs in de galop netjes nageefelijk, en met de proef was ik zelf gespannen en dat heeft Baco gevoeld en op ingespeeld, logisch.
Voor een keerste keer hebben we al heel wat gewonnen en daar ben ik blij om, het was een geslaagde dag.

@jarrah , een map lijkt mij inderdaad ook een beter idee dan een whiteboard. En dan kan je gelijk na de les , de volgende les er in zetten als je niet op vaste dagen les hebt.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 18:01

Je hebt weer lekker van de wedstrijdsfeer kunnen proeven. Dat is toch fantastisch. ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:03

Kimbaie schreef:
Je hebt weer lekker van de wedstrijdsfeer kunnen proeven. Dat is toch fantastisch. ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens.Zeker als jij ook het een geslaagde dag vond.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 18:08

Inderdaad, Ben nu moe maar voldaan van de gehele ochtend.
We gaan gewoon door met oefenen voor de volgende dressuurwedstrijd, die staat gepand op 28 juni as.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 09:23

Freya schreef:
Inderdaad, Ben nu moe maar voldaan van de gehele ochtend.
We gaan gewoon door met oefenen voor de volgende dressuurwedstrijd, die staat gepand op 28 juni as.

dat is nog best ver weg.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:47

Goede morgen,

Ja klopt, we hebben op de rijvereniging maar 3 dressuurwedstrijdn per jaar en 3 springwedstrijden.

m0_y0shi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:11

Ik ben ook weer lekker wat aan het doen met me meisje.:)
Ze vind het heerlijk om even eropuit te gaan..En kind blijft gwn braaf in zijn stalletje staan wachten .
Vandaag maar weer longeren want heb nu 2 dagen 15 min gereden.ik heb dr weer helemaal zin in..:D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:30

Goed zo mo!!
Lekker weer aan de gang met dr :j

Ik heb gister even lekker met Surani een paar rondjes baan gestapt met de beestjes... na een pittige les gewoon even lekker relaxed en lekker even bijgekletst...
Surani is echt een topwijf... vind het echt heerlijk met haar samen zo uit te waaien en te kletsen! :)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 12:45

Lekker toch Jarrah! Ik zat al jaloers te kijken hoe jullie heerlijk in het zonnetje op het bankje zaten bij de gamma stal, terwijl ik mijn paardje aan het werk moest zetten. Ik vind ook een super idee van haar om met zijn alle te starten. Moet dan wel even snel mijn paspoort terug krijgen van de KNHS. Dus begin morgen met het stalken van de KNHS :+

Zag trouwens de volgende aanbieding bij Hypo
http://www.clubhypo.nl/UserFiles/Image/Aanbiedingen-clubhypo-maart09.jpg

Heeft iemand een ledenkaart, anders moet ik even er snel één aanvragen :+

@ m0: leuk dat je weer lekker wat met haar kunt doen.

edit; Voor meelezende Yvonne. Vergeet niet dat PB-tje te sturen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:52

Ik heb een ledenpas van Hypo.