Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eevj schreef:Joyce komt binnenkort weer is langs, voor foto's maken, en op de foto als ze op mallow zit
Dan staat Joyciej ook is op de foto
....
die moet ik natuurlijk ook nog even ontmoeten
? als je dat leuk vind 
ahahaha ... ja supermeeting ahahahha met het hele topic
Eevj schreef:Kom je ook mee kaar? als je dat leuk vind
Eigenlijk moeten jullie allemaal mee
, maar dan even wachten tot vienna weer thuis is, en misschien zelfs al dr kind heeft
Eevj schreef:Ja ik vind wat ik laatst zei heel cool, maar dan even wachten tot vienna weer thuis is, en misschien zelfs al dr kind heeft
de "pownie tour"
:D whiee
moeten ook nog in mijn profiel komen
:D jaaaa ben benieuwd waar die heen gaat alstie weg moet...aangezien het een hengstje is 
DJoysDesignz schreef:Oscar moet verplaatsenwhhahahaha hij moet met mij wedstrijdjes rijden
!!!
hahahahahaha
Het schiet me snel binnen, ik kan me een stagair herinneren (hoe schrijf je dat toch
) die ook haar pony meenam. Dus naja misschien wel Joyce, en dan ga jij er zeker op

Eevj schreef::P yeahh ahahahahhij mag wel hierheen karin
wou dat ik landje had en het geld om hem te kopen haahah

... en denk ook niet echt dat me ouders ja zeggen ahaha
Lisa_Caro schreef:DJoysDesignz schreef:Oscar moet verplaatsenwhhahahaha hij moet met mij wedstrijdjes rijden
!!!
hahahahahaha
Misschien mag ik hem (of Arne) meenemen als ik in de maand april een hele maand stage ga lopen, maar dat moet ik nog even vragen hoor..Het schiet me snel binnen, ik kan me een stagair herinneren (hoe schrijf je dat toch
) die ook haar pony meenam. Dus naja misschien wel Joyce, en dan ga jij er zeker op