. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Vond zijn karakter ook wel echt Koos-achtig
. Dat klinkt heel erg als Koos
.
) En die was ook niet zo vriendelijk naar haar 'vriendje' Zal dus wel aan de naam liggen ofzo
, hebben ze elkaar afgemaakt
.
)
.
. Ik ben verslaaft aan Hanna Montana
, een kinderserie op jetix
. Ga nu maar een hele pagina vol praten over ratjes het mag
.
. ach het is gewoon grappig
, al die domme acties
.
. Ach die tienerliefdes
.
).
. Ik vind het zo jammer dat ze die films tegenwoordig inspreken
. Highschool musical vond ik ook grappig, maar daar zijn de stemmen helemaal vreselijk bij en de suite life of zack and cody... Ook al ingesproken (ja ik weet het kijk te veel kinderfilms, maar het is allemaal disney dus dan mag het
).
.
. wel saai hoor!!
.
evdpanne schreef:En als ie blijft rijden komt ie bij ons, maar dan issie dr maar twee keer in de maand. wel saai hoor!!
. Want met Lodewijk erbij kunnen we toch wel erg lachen
. Volgens mij zijn dr wel een aantal gestopt die bij ons reden... Die ene man zie ik nooit meer (die kwam toch altijd al zo vaak) ennuh verder weet ik het eigenlijk niet...
. Nu heeft ie misschien wel een baantje voor mij
. Ik hoop er maar niet te veel van want heb mijn pap maar gezegt dat ie er wel bij moet vertellen dat ik niveau beginner ben en wel serieus er mee bezig wil zijn maar nog niet ver ben
. Maar het lijkt me super als het zou kunnen! Al krijg ik er niet eens voor betaald... Bij zo'n stal werken is een soort van droom
. Alleen al door te kijken daar kan ik veel leren
. Er worden natuurlijk veel paarden ingereden, veulens opgevoed, en ze rijden ook wedstrijden.
.