Ik heb wel eens een ratje gehad dat ik Koosje heb genoemd ( ) En die was ook niet zo vriendelijk naar haar 'vriendje' Zal dus wel aan de naam liggen ofzo
Ach ik heb nog iets zwaar beschamends te melden . Ik ben verslaaft aan Hanna Montana , een kinderserie op jetix . Ga nu maar een hele pagina vol praten over ratjes het mag .
zit nu al een tijdje die serie te volgen (het is elke dag om 5 over 1 dus heb een paar keer meoten missen...) maar vandaag hebben miley (aka hanna montana maar dat weet alleen dr beste vriendin) en jake de filmster (waar iedereen het van weet) gezoend . Ach die tienerliefdes .
ja dat is wel het enige jammere eraan.... maar verder is de serie wel heel grappig . Ik vind het zo jammer dat ze die films tegenwoordig inspreken . Highschool musical vond ik ook grappig, maar daar zijn de stemmen helemaal vreselijk bij en de suite life of zack and cody... Ook al ingesproken (ja ik weet het kijk te veel kinderfilms, maar het is allemaal disney dus dan mag het ).
En ik ben weer thuis van mijn werk. Was lekker warm buiten, nu hopen dat mijn benen een keer bruin willen worden... Ratjes zijn leuk als je ze zo vast moet pakken dat ze je niets kunnen doen, dan zien ze er erg apart uit. Oke, als ze beetje tam zijn zijn ze ook erg leuk als huisdier.
Ik hoop dat ie wat leger wordt . Want met Lodewijk erbij kunnen we toch wel erg lachen . Volgens mij zijn dr wel een aantal gestopt die bij ons reden... Die ene man zie ik nooit meer (die kwam toch altijd al zo vaak) ennuh verder weet ik het eigenlijk niet...
Owwwww wat heeft mijn pap toch weer een geweldige actie gehad... Hij kent de eigenaar van stal nijenhuis http://www.stalnijenhuis.nl/index.htm en heeft over mij verteld dat ik verzorgpaard heb waar ik niet mee kan rijden enz... Dus die man vragen of ik er serieus mee bezig ben, heeft mijn pap gezegt dat ik die dressuurlessen heb gehad en wel eens een wedstrijd rij . Nu heeft ie misschien wel een baantje voor mij . Ik hoop er maar niet te veel van want heb mijn pap maar gezegt dat ie er wel bij moet vertellen dat ik niveau beginner ben en wel serieus er mee bezig wil zijn maar nog niet ver ben . Maar het lijkt me super als het zou kunnen! Al krijg ik er niet eens voor betaald... Bij zo'n stal werken is een soort van droom . Alleen al door te kijken daar kan ik veel leren . Er worden natuurlijk veel paarden ingereden, veulens opgevoed, en ze rijden ook wedstrijden.
Dus ik hoop maar op een wonder en dat ie de rij-ervaring niet zo erg vindt .