Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

!
Zal ik dan ook nog maar iets toevoegen. Ben afgelopen week-end naar België geweest met m'n Countryclub. Was erg gezellig. Heb deze keer eens geen paard maar een hert geaaid. M'n vier honden waren ook mee. Jammer genoeg had een van de vier drie teken mee naar huis genomen.Dat was dan weer minder.
Maar ik heb ze er gelukkig allemaal goed uit gekregen.

Yinari schreef:Gelukkig maar Sasje!
Smuidra: wat leuk, zit je bij de countryclub. Van dat line-dancing of heb ik nu een heel verkeerd soort club voor me. Countrydancing heb ik nog een jaar of vijf gedaan, harstikke gezellig en leuk was dat.

. (voor een keertje
) Yinari schreef:Nou...je oude dag, zo oud ben je toch nog niet? En je blijft zo wel superfit natuurlijk!! Waar dans je?

. Yinari schreef:![]()
Maar is wel lekker voor de portemonnee.

. meelen schreef:Ik weet dat het warm zal zijn (heerlijk toch, lekker niks doen aan het stand of het zwembad). We zijn 3 keer in dezelfde periode in Turkije geweest, alleen nog nooit in Bodrum.LIQUITA schreef:Ojee, Ojeeik weet niet wat ik allemaal mee moet nemen. Gelukkig kan ik de auto vol gooien
.
Heb net ook nog even een vakantie geboekt naar Turkije - BODRUM voor in Augustus![]()
![]()
Ik ga nu snel weer verder.....doeiiiiiiiitot over een week!!!!! Gelukkig, de zon gaat wer schijnen
Hee leuk Peet, maar wel erg warm denk ik.
Ben je er al eens geweest? Of is dit de eerste keer? Heb je trouwens nog wat aan die site gehad die ik je gaf?
Sanniiy16 schreef:
paar mooie foto's gemaakt van de week op t land en dit is er 1 van
van links naar rechts Tara toean tornado en modet
Wat een prachtige foto xan schreef:Ik heb NoNo vanmorgen oververhuisd naar zijn vakantie adres.
Hij heeft de hele dag in het land gestaan.
Toen ik 's midddags kwam kijken ging hij helemaal uit zijn dak van blijdschap![]()
Joline en ik kwamen aanlopen en riepen hem, en hij sprong letterlijk een gat
in de lucht en rende nog even een rondje en kwam toen keurig tot stilstand
voor de ingang. Later moest ik weer even weg en kwam weer terug, toen ging
hij zelfs stijgeren !!!! Zag er imponerend uitmaar daarna weer zo mak als
een lammetje toen ik bij hem in het land stond.
Vanavond heb ik hem weer op stal gezet. Ik ben benieuwd hoe hij het daar vanavond heeft.
. Yinari schreef:Wel rustig hier hé, zonder Ate en Liquita. Die praten altijd zo lekker veel
Tytje schreef:SUPER
Kijk iedereen, wat een prachtige foto van Valentino, met dank aan Yinari!!!!!
Sasje_ schreef:OOk geweldig![]()
Hihahahahihihahaha, jij bent grappig!
Zo moeder, zo zoon, right?
En de laatste:
.
. Ga nu mijn vakantie foto's op de PC zetten. Het zijn er maar 483 dus ik ben wel even bezig. Ik laat ze niet allemaal zien hoor, hihi.