Flevolander schreef:Op pampus is bij ons alles te koop in prencipe.. hoop mp's zijn daar al eigen paard geworden(en ja wellicht voor teveel geld in mijn ogen)
Maaar als je helemaal verleifd bent op dat paard..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Flevolander schreef:Op pampus is bij ons alles te koop in prencipe.. hoop mp's zijn daar al eigen paard geworden(en ja wellicht voor teveel geld in mijn ogen)

Elja schreef:Flevolander schreef:Op pampus is bij ons alles te koop in prencipe.. hoop mp's zijn daar al eigen paard geworden(en ja wellicht voor teveel geld in mijn ogen)
Maaar als je helemaal verleifd bent op dat paard..
saroanda schreef:ov gaat idd niet lukken, met de brommer/fiets/auto.

Jenniferr schreef:Jaa maar rond mei/juni komt malou naar almere dat scheeld weerMisschien

staat oops
Flevolander schreef:saroanda schreef:ov gaat idd niet lukken, met de brommer/fiets/auto.
Elja schreef:Sterre wordt trouwens bijgereden door een meisje uit groep 8, omdat Karen niet genoeg tijd heeft =O
saroanda schreef:als je op het randje van Haven woont, bij die villa's is met de fiets denk ik wel te doen.
DenK4ever schreef:saroanda schreef:als je op het randje van Haven woont, bij die villa's is met de fiets denk ik wel te doen.
Da's een best endje trappen denk ik

DenK4ever schreef:saroanda schreef:als je op het randje van Haven woont, bij die villa's is met de fiets denk ik wel te doen.
Da's een best endje trappen denk ik
Astor schreef:Maar ik spreek jullie wel weer ik duik me nessie in
slaap lekker alvast
Jenniferr schreef:Ga je eigelijk met de tijd wedstrijd starten met ayla melis?

saroanda schreef:Astor schreef:Maar ik spreek jullie wel weer ik duik me nessie in
slaap lekker alvast
trusten Melis!