HIJ GAAT VREEMTT !!! NEEEEEEEE!!!!!!!!! HET STAAT GEWOON OP FOTO !!! NEEEE !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hahaha
Doeeeeii (k)
. Ik ben er btw nog even
, tot kwart over
. Astor schreef:Bram is wel leuk hoor
.
Iriis_ schreef:Astor schreef:
Okee dan stap ik zelf wel even naar Sabina toe en ga ik wel alleen foto's maken
Mag ik vragen waarom je dan niet eventjes der mee wil wachten?
(tenminste...). Astor schreef:Laat maar![]()
Nee maar als je foto's gaat maken zou ik er wel graag bij willen zijn, want het lijkt me echt super leuk en een goede oefening voor mij. Maja jij zal dan vast wel alle foto's willen maken?
Emmaa_ schreef:Melissa ik ben toch ook bekend bij jou?(tenminste...).
Iriis_ schreef:Astor schreef:Laat maar![]()
Nee maar als je foto's gaat maken zou ik er wel graag bij willen zijn, want het lijkt me echt super leuk en een goede oefening voor mij. Maja jij zal dan vast wel alle foto's willen maken?
Hoe bedoel je? Dat ik alle foto's wil maken als ik mijn camera heb ofzow?
Ik begrijp je niet helemaal? We kunnen toch de mooiste uitzoeken?
Maar het is misschien een beetje nutteloos om met jou mee te gaan zonder camera..

. Emmaa_ schreef:Je profiel.

Astor schreef:Nee ik dacht dat als jij je camera hebt dat jij alleen de foto's zou maken en ik niks
Want ik zou graag met jou foto's willen maken, dat lijkt me heel leuk en een goede oefening voor mij =)
Maar ik hoor het wel goed?
Dat is ook niet gezellig
.
. Iriis_ schreef:Astor schreef:Nee ik dacht dat als jij je camera hebt dat jij alleen de foto's zou maken en ik niks
Want ik zou graag met jou foto's willen maken, dat lijkt me heel leuk en een goede oefening voor mij =)
Maar ik hoor het wel goed?
Dan gaan we toch allebei me de camera op pad! Lekker samen plaatjes schieten!
Anders heeft de een niks te doen, en maakt de ander foto'sDat is ook niet gezellig

haha
Nataschaa schreef:Hoe heet die broer dan ?