ATE schreef:heb je nog lekker gereden op tornado xan ??
Ging niet lukken met mijn tijd. Maar het komt vast nog wel een keer.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:heb je nog lekker gereden op tornado xan ??

ATE schreef:ja het is niet anders he denk toch dat mooie weer komt al ik vakantie heb

xan schreef:ATE schreef:heb je nog lekker gereden op tornado xan ??
Ging niet lukken met mijn tijd. Maar het komt vast nog wel een keer.
dat het toch nog mooi weer word

meelen schreef:xan schreef:Ha, wat is het vandaag weer eens heerlijk weer.
Lekker buiten eten en dit weekend maar weer eens een BBQ aansteken. Eindelijk een beetje zomer.
Ik weet denk ik al wat jij aan een spies hebt geregen...........

smuidra schreef:Xan een hele fijne vakantie daar in Spanje.
meelen schreef:xan schreef:Ging niet lukken met mijn tijd. Maar het komt vast nog wel een keer.
Volgens Sanne was dat maar beter ook, Nado had namelijk een paar dagen stil gestaan......en dan zou je vliegles gehad hebben.

meelen schreef:Volgens Sanne was dat maar beter ook, Nado had namelijk een paar dagen stil gestaan......en dan zou je vliegles gehad hebben.
brevet willen halen. meelen schreef:Weersverwachting
Vanochtend schijnt de zon met flinke perioden, maar over het westen en noordwesten drijven ook wolkenvelden. In het zuidwesten vallen ook enkele stevige regen- en onweersbuien, mogelijk met windstoten. Deze buien trekken in de loop van de ochtend en in het begin van de middag over de kustgebieden naar het noorden. Vanmiddag ontstaan in het binnenland enkele stapelwolken met daarbij een kleine kans op een bui, maar er is dan geregeld ruimte over voor de zon. De temperatuur loopt vooral in de oostelijke helft van het land snel op en in Limburg wordt de 25 graden vanochtend alweer overschreden. Vanmiddag ligt de temperatuur in het oosten iets boven de tropische 30 graden, elders omstreeks 28 graden. Op de stranden liggen de maxima op 24 of 25 graden, maar tijdens een bui is het een graad of 19. De wind is oostelijk en zwak tot matig, rond kracht 3, aan zee mogelijk vrij krachtig, 5 Bft. In het Waddengebied kan de wind even krachtig worden met kracht 6. In de loop van de dag draait de wind naar het zuiden.

xan schreef:smuidra schreef:Xan een hele fijne vakantie daar in Spanje.
Dank je.
Ben jij gisteravond nog naar A'dam geweest ?????

ATE schreef:meelen schreef:Weersverwachting
Vanochtend schijnt de zon met flinke perioden, maar over het westen en noordwesten drijven ook wolkenvelden. In het zuidwesten vallen ook enkele stevige regen- en onweersbuien, mogelijk met windstoten. Deze buien trekken in de loop van de ochtend en in het begin van de middag over de kustgebieden naar het noorden. Vanmiddag ontstaan in het binnenland enkele stapelwolken met daarbij een kleine kans op een bui, maar er is dan geregeld ruimte over voor de zon. De temperatuur loopt vooral in de oostelijke helft van het land snel op en in Limburg wordt de 25 graden vanochtend alweer overschreden. Vanmiddag ligt de temperatuur in het oosten iets boven de tropische 30 graden, elders omstreeks 28 graden. Op de stranden liggen de maxima op 24 of 25 graden, maar tijdens een bui is het een graad of 19. De wind is oostelijk en zwak tot matig, rond kracht 3, aan zee mogelijk vrij krachtig, 5 Bft. In het Waddengebied kan de wind even krachtig worden met kracht 6. In de loop van de dag draait de wind naar het zuiden.
dit weer bericht kom t zeker nog uit de tijd van pelleboer
xan schreef:Leuk weerbericht, maar we zitten hier niet in Limburg.
Waarom schrijven ze niet gewoon of je nu wel of niet kunt BBQ-en!!! En dan specifiek in het oosten en westen enzo. Daar heb je wat aan.
heb gister met ilse boodschappen gehaald 

ATE schreef:ik heb me zo verheugt op deheb gister met ilse boodschappen gehaald

ATE schreef:ik heb me zo verheugt op deheb gister met ilse boodschappen gehaald

meelen schreef:Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen hier.
Kom straks wel weer ff kijken.
Laterssssssssssss