Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MlizS

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:31

Binar schreef:
Heej Melis, gefeliciteerd hoor Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Weet je al wat je straks gaat doen? (opleiding)

Mariek, heb je Ko vanochtend overleefd?? Haha! Haha!

Dankje, ja ik ga hierna naar het Albeda College dat zit tegenover mijn huis lekker dichtbij Hihi Haha! Die opleiding duurt 3 jaar en dan zou ik een eigen winkel kunnen beginnen, maar daar wil ik eigenlijk niks mee.. ik wil Surie ( Fallon) achterna.. dus ik wil graag naar de politie school maar dan moet je 17.5 zijn.. en ben nu pas 15.. dus als ik 18 ben dan ben ik klaar met deze opleiding en kan ik meteen doorstromen! Bloos Handig he? En als ik dan na 3 jaar denk ik wil niet naar de Politieschool.. heb ik iig een Mbo-diploma waar ik een eigen winkel mee kan beginnen!! Zo hehe.. nu weet je me hele toekomst plannen Bloos Tong uitsteken Gr..!! xx

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:38

he mel leuk dubbele post!! Koe Koe Koe

Nou ik wil wel een keer op moonie naar buiten hoor! Heli is er toch niet bij dus hij heeft geen concurentie.
Ik ga je smsen om af te spreken oke...
Want als die ene nerd het kan kan ik het ook hihi Haha! Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken

En ja ireen 5 weken in vergelijking met jou is ook niks ik weet het... Haha! Tong uitsteken
Maar ik mag het toch wel beetje missen....soort afkicken zeg maar Haha!

Nou ga nu naar bedje morgen moet ik werken en savonds moet ik ritje met bus doen.
Was trouwens gezellie hoor met fal vrijdagavond in de bus....allemaal dronken mensen enzo en meneer toeter was er ook die was erg irri he fal Haha! Haha!

Nou weltrusten allen tot vrijdag! Dromen Dromen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:49

Hallo allemaal.

Hier ben ik dan weer eens keer.

Xeen ik vind het fijn dat het een mooi afscheid is geweest van je moeder, is heel erg belangrijk. Je houdt je goed hoor vind ik...... Haha!

Melis gefeliciteerd hoor met het behalen van je diploma en nu op naar de volgende....... Go jij! Go jij!

Irene ik hoop dat het allemaal snel weer beter gaat met Evita maar dat zal wel, nu je weet wat het is. Ja

Madje je moet niet zo zeuren met je 5 weken niet gereden, ik al twee jaar niet meer ofzo (die ene keer op Heli niet meegeteld) volgens mij ben ik het verleerd. Verward

Anous ik denk dat er wel genoeg liefhebbers zijn hoor om je paarden te rijden en dan.....Ko is toch van Johnnie? Clown

Vandaag een hele lange dag op het werk, moet eerst van 07:00 tot 15:00 op een pand waar ik niet zo vaak zit en dan van 15:00 tot 21:00 naar mijn eigen stekkie. Het is voor een goed doel zullen we maar denken, krijg voor 14 uur werken toch 19 uur uitbetaald plus etensgeld van 8 euro (geloof ik) Haha!

Marion kijkt vandaag hoe het met Blando gaat en doet Spetter, gisteren kon Naomi niet maar heeft Kayleigh gekeken of alles goed was met hem. Marion alvast bedankt voor vandaag. Afgod

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 08:48

spettertjuh schreef:
Anous ik denk dat er wel genoeg liefhebbers zijn hoor om je paarden te rijden en dan.....Ko is toch van Johnnie? Clown

Er hebben zich wel een aantal mensen aangeboden die willen rijden, toch zit ik nog een aantal dagen zonder Verdrietig Dus als er nog iemand is Clown Vandaag en morgen heb ik nog niemand voor Ko en volgende week moet ik ook nog ff kijken. Dus wie biedt Haha! Haha!

John heeft gisteren met Biz een buitenritje gemaakt, met Tess en Moon en dat vond'ie wel weer leuk, dus wie weet kan hij van de week nog wel (een paar) x naar buiten Haha!

Werkse Kaar, vervelend dat je zo'n lange dag moet draaien maar wel lekker dat je toch voor extra uren wordt uitbetaald. Een extra'tje is natuurlijk nooit weg Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 08:50

Zijn er trouwens nog mensen die hun paarden moeten laten enten in juni??? Er hangt een lijstje in de kantine. Ik moet Meursing vóór de 27e laten komen.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 08:51

Ja, ik vind zelf ook dat ik me goed hou Bloos .

Gefeliciteerd Melisz Pling

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:40

Tja, Nous, balen hoor. Heb net deze twee dagen geen tijd (alsof ik op Ko durf te rijden, hahahahaha Tong uitsteken ).... Knipoog

@Madje: Moon heeft ook concurrentie van Kola (Kola is weliswaar vlot, maar he, je kan je niet laten aftroeven door een MERRIE!!!), van Caramba, van uhm, nou eigenlijk momenteel van iedereen. Dus touwtjes (oh nee, dat heet teugels he) stevig in handen houden, hihi!

@Xeen: fijn dat het afscheid mooi was. Die herinnering is ook erg belangrijk. En toppie hoe jij je houd meid! Super hoor!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:47

haaaai so hier ben ik echt lang niet gewees
maar alles is met mij wel goed wel heeel druk met school
nou doei Doei!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:13

Lieve Xeen, wat fijn dat er zoveel belangstelling was voor je mama, dat betekent, dat ze héél bijzonder was.In de Delftse Post stond nog een overlijdensbericht van haar collega's. Heel lief vond ik dat!

Anous, ik ben al blij als ik tijd voor Renkie heb, dus ik kan helaas niet op Koki rijden. Ik heb hem wel een knuffel gegeven gisteravond, hij wilde mee het land uit, want Bizje was ook naar binnen!
Staat ie daar .......voor dat lijntje, mag ik mee?
Mijn zadel past wel op Ko, maar dan moet ik er wel de gewone pommel indoen, Renk heeft die hoge smalle, voor die ongelooflijke schoft van hem! Ik heb niet zo'n westernknop, jammer, hè? Maar misschien komt ie nog eens!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:14

het is weer lekker weer hier onweer en bliksem..hoor net dat er bij ons een aantal straten zijn afgezet ik moet zo nog ff ritje met de bus doen hoop dat ik het dorp nog uitkan Bloos

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:27

Jemigdepemig....kom ik laat thuis, hartstikke druk gehad met mijn lieve badgasten, komt er weer een onweersbuitje....en daarna een regentsunami....dus......niet rijden....maar gratis douchen! Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:28

Mad, zijn de straten afgezet omdat je het durp niet uitmag? Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:29

nou jet dat hoop ik niet hihi...

nou dan kan ik niet werken en dan moeten de dames van de bingo maar lopend van den haag naar rotterdam Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:53

hoi allemaal!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:55

Ja Jet, is ook lief. Maar hun hebben heel lang geen belangstelling getoond, dan heb ik zoiets van .. Hmm laatmaar Rolleyes . Ik mag die collega's ook niet zo.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:17

nou ik ga nog ff werken..hopen dat ik het dorp uitkan Knipoog

morgenavond kom ik weer naar stal

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:06

Xeen schreef:
Ja Jet, is ook lief. Maar hun hebben heel lang geen belangstelling getoond, dan heb ik zoiets van .. Hmm laatmaar Rolleyes . Ik mag die collega's ook niet zo.

Das jammer Xeen, dat ze geen belangstelling hebben getoond toen je mama heel ziek was....weet je....sommige mensen weten gewoon niet, hoe ze met de ernstige ziekte van een ander om moeten gaan en dan....dan laten ze het contact versloffen, juist als je al de mensen om je heen nodig hebt om door de moeilijke tijd heen te komen! Tja, het is te begrijpen dat je ze dan niet meer aardig vindt.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:12

Ja, dat is wel zo Jet. Maar agh, ze zijn gekomen. En als hun dat goed doet Bloos .

Vanmiddag lekker even Vesra en Spetter doen Pling . Geen idee nog wat ik met ze ga doen.
Ik denk dat mijn vriendin mischien Vesra mag rijden Tong uitsteken .
Mijn toneel mattie gaat mee Haha! !

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:45

Aniet gefeliciteerd met je verjaardag Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En Joepie natuurlijk ook, wel grappig dat jullie op dezelfde jarig jarig zijn!! Cool

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:46

het is k u t weer Boos!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:46

Doei!

Van de week even bij Spaya geweest met Jacq,
en jacq had nog niet zoveel foto's dus vroeg of ik ook nog wat foto's wou maken Bloos
Hier even 1 foto van Spaya Lachen
Afbeelding

Ze is echt mooi geworden Lachen

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 11:25

Nou Spaya is idd opgeknapt!!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:54

haai
tis hier ook niet egt druk geweest he Bloos
kaar ik zag je staan bij het stoplicht bij de vriendanselaan ik zat in de tram en jij op je brom brom Tong uitsteken

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:28

haaiii

ik ben weer terug uit parijs Haha!
het was wel gezellig he noesje Schijnheilig
verder niks boeiends te melden alleen dat ik verot ben ik doxje mis mjaa
morgen na mijn werk zie ik hem weer Haha!
tot morgen Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:13

Ja ze is mooi geworden Bloos . Ik ga binnenkort fotoshoot van dr maken Pling .