Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat erg zeg!
Ik had gisteren mijn sollicatiegesprek en kreeg meteen te horen dat ik maandag kon beginnen

Super joh dat je geslaagd bent! AnneOmie schreef:Wat erg Mayo! Ik had het een tijdje terug ook toen ik bij de bios in Purmerend was. Bij de bar in de pauze stortte een vrouw naast mij gewoon neer, zo met haar hoofd tegen de muur:\ Ik schrok me echt dood! Gelukkig kwam ze daarna wel bij.
Gefeliciteerd NaadjeSuper joh dat je geslaagd bent!
AnneOmie schreef:Goeiemorgen allemaal![]()
Ik heb goed nieuws! Maandag a.s. begin ik bij de Nuon in Amsterdam als managementassistente. Ik zit tot en met vrijdag bij de PostbankIk had gisteren mijn sollicatiegesprek en kreeg meteen te horen dat ik maandag kon beginnen
Natascha ook nog gefeliciteerd
Ik vind het vreselijk voor dat meisje.
voor haar, ik kan d'r alleen maar sterkte wensen
Super!
Natas ik ga vanmiddag de manen van je paard doen en haar staart
dom van me. Jelle natuurlijk! begint ook met een J.... dom dom dom!
Dabo schreef:ja, sorry..dom van me. Jelle natuurlijk! begint ook met een J.... dom dom dom!
En ja, alle Friezen lijken toch ook op elkaar!? haha
Ik ga me omkleden, en dan naar stal. toedeloe!
Weet de kliniek dat ook niet of hij pijnvrij op het land kan staan? Een rijpaard kan het dus nooit meer worden
Azzaro schreef:
@ Sjorsie: Moet ik de deken van Abel af doen als hij het warm heeft? en kan ik hem proberen bij Orissa te zetten of ben je er liever bij? Miss vanavond?
AnneOmie schreef:En hoe zou dit met een paar weken op het land dan beter kunnen worden
Ben je er vanavond?