Dus dan kan je het voor de zekerheid even vragen, anders is het ook weer zo banketstaaf als je niet komt longeren, terwijl het misschien toch best wel kan, hihi, toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus dan kan je het voor de zekerheid even vragen, anders is het ook weer zo banketstaaf als je niet komt longeren, terwijl het misschien toch best wel kan, hihi, toch? Owens_hartje schreef:DAT ZEKER![]()
![]()
Ietsen zijn Pappie loopt in de Z2
scheepie schreef:Ben nu bezig om mijn eigen website te maken, ben benieuwd of het gaat lukken.
deborah26 schreef:hallo allemaal morgen nog een weekje en dan kom ik eindelijk!veel plezier jullie morgen met de friezendag en petra jij met de tinkers.
mir nog een week en dan kom ik je steunen hoor met mijn slopende,halstertouw losmakende blonde monster haha..zal een lekker stel bij elkaar zijn,kunnen ze ideeen met elkaar uitwisselen..spetter is het vlas trouwens al goed zat, van de week had hij het voor elkaar om de boxdeur uit de reling te krijgen.gelukkig ging ik nog even kijken voordat ik weg ging anders had hij heel de nacht op het erf rond gespookt..denk eigenlijk dat hij meteen naar de wei toe was gegaan om zich heel de nacht vol te eten haha..ben nu elke avond wilgentakjes aan het knippen zodat hij wat te eten en te doen heeft in zijn stal..ach ja je moet wat he:(..maarja nog een weekje volhouden en dan kan hij zich weer lekker vol eten.

Serada schreef:scheepie schreef:Ben nu bezig om mijn eigen website te maken, ben benieuwd of het gaat lukken.
Heej wat leuk zeg en wat voor website ga je maken?

Serada schreef:deborah26 schreef:hallo allemaal morgen nog een weekje en dan kom ik eindelijk!veel plezier jullie morgen met de friezendag en petra jij met de tinkers.
mir nog een week en dan kom ik je steunen hoor met mijn slopende,halstertouw losmakende blonde monster haha..zal een lekker stel bij elkaar zijn,kunnen ze ideeen met elkaar uitwisselen..spetter is het vlas trouwens al goed zat, van de week had hij het voor elkaar om de boxdeur uit de reling te krijgen.gelukkig ging ik nog even kijken voordat ik weg ging anders had hij heel de nacht op het erf rond gespookt..denk eigenlijk dat hij meteen naar de wei toe was gegaan om zich heel de nacht vol te eten haha..ben nu elke avond wilgentakjes aan het knippen zodat hij wat te eten en te doen heeft in zijn stal..ach ja je moet wat he:(..maarja nog een weekje volhouden en dan kan hij zich weer lekker vol eten.
Nou dat wordt aftellen voor jou en Spetter he maarre...twee slopende haflingers kunnen wij op stal mentaal niet aan hoor.![]()
) (hahahaha, nee hoor mir grapje
) van Yustin, die andere haf!
) (hahahaha, nee hoor mir grapje
) van Yustin, die andere haf!
[/quote]
met links om longeren maakt hij zich vaak onverwachts ineens recht en gaat dan aan het rennen met mij er skieent achteraan
en soms dan hou ik hem niet en dan schiet hij los en gaat dan hard bokkend door de bak dan vindt hij zich zelf erg lollig
maar longeer meestal maar met een bijzetje eraan zodat ik de lolbroek voor kan zijn..wat zijn ze toch schattig he die haflingers..spetter heet met spetter met de sp eraf
Wat hebben we toch weer een prachtbak
Owens_hartje schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hebben we toch weer een prachtbak
![]()
![]()
![]()
Serada schreef:Langelaners in gesprek...![]()

horsii schreef:Hallo,
Weet iemand toevallig of er nog stallen vrij zijn?
En zoja wat de prijs incl. is?
Groetjes
Owens_hartje schreef:
Deze is precies tijdens een changement genomen.
Perfecte timing![]()
Even de beentjes strekken![]()
Ook hier had ik weer een perfecte timing.![]()
Bij een changement
Ook maar even van de andere kant![]()
En nog 1 om het af te leren![]()
![]()
Bij deze stonden we net voor het mooie een beetje te ver weg, mara zet hem er toch maar bij.![]()
Deze mooie vierjarige jongen heeft veel behang, helaas was dit de enige foto die ik heb kunnen maken van dit mannetje.
Mijn Camera was vol![]()
![]()
Ik hoop dat er toch wel wat mooie zijn.

Owens_hartje schreef:Thanx Ireen![]()
![]()
Tja de eerste 7 wist ik wel, maar de rest ??????![]()
Gelukkig weet jij meer dan ik![]()
Joepie eindelijk eens iets wat ik niet weet
Kan niet wachten!!!!