Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:25

Haha, maar hij is er geloof ik niet de hele dag mee bezig hoor. Maar vanaaf rond 19.00 uur istie er nog wel Haha! Dus dan kan je het voor de zekerheid even vragen, anders is het ook weer zo banketstaaf als je niet komt longeren, terwijl het misschien toch best wel kan, hihi, toch?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:31

Owens_hartje schreef:
DAT ZEKER Haha! Haha!
Ietsen zijn Pappie loopt in de Z2 Bloos

Nou, Froukje d'r pappie loopt lekker Grand Prix, lekker puh!!! Hahahaha! Alleen wordt dat weer eens niet gereden morgen. Ze rijden tot Prix St. Georges.

Ja, Ietsen zijn pappie start als 2e van de Z2 en de Z2 begint om 11.00 uur. En vlak daarna start Peter Spahn met Cas, hihi, die moet ik ook zien!!! Kwijl

En om 12.23 uur start Peter Spahn met Jasper die loopt Prix St. Georges dat is ook echt onwijs gaaf om die Jasper te zien lopen, die loopt echt geweldig!!! Alleen ziet Jasper er heel klein uit denk ik, omdat Peter Spahn lange benen heeft, hihi!

Ik ga ff diegene markeren die ik MOET zien, hihi, zijn er nogal wat geloof ik! Haha!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:35

hallo allemaal morgen nog een weekje en dan kom ik eindelijk!veel plezier jullie morgen met de friezendag en petra jij met de tinkers.
mir nog een week en dan kom ik je steunen hoor met mijn slopende,halstertouw losmakende blonde monster haha..zal een lekker stel bij elkaar zijn,kunnen ze ideeen met elkaar uitwisselen..spetter is het vlas trouwens al goed zat, van de week had hij het voor elkaar om de boxdeur uit de reling te krijgen.gelukkig ging ik nog even kijken voordat ik weg ging anders had hij heel de nacht op het erf rond gespookt..denk eigenlijk dat hij meteen naar de wei toe was gegaan om zich heel de nacht vol te eten haha..ben nu elke avond wilgentakjes aan het knippen zodat hij wat te eten en te doen heeft in zijn stal..ach ja je moet wat he:(..maarja nog een weekje volhouden en dan kan hij zich weer lekker vol eten.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:49

scheepie schreef:
Ben nu bezig om mijn eigen website te maken, ben benieuwd of het gaat lukken Clown .

Heej wat leuk zeg en wat voor website ga je maken?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:52

deborah26 schreef:
hallo allemaal morgen nog een weekje en dan kom ik eindelijk!veel plezier jullie morgen met de friezendag en petra jij met de tinkers.
mir nog een week en dan kom ik je steunen hoor met mijn slopende,halstertouw losmakende blonde monster haha..zal een lekker stel bij elkaar zijn,kunnen ze ideeen met elkaar uitwisselen..spetter is het vlas trouwens al goed zat, van de week had hij het voor elkaar om de boxdeur uit de reling te krijgen.gelukkig ging ik nog even kijken voordat ik weg ging anders had hij heel de nacht op het erf rond gespookt..denk eigenlijk dat hij meteen naar de wei toe was gegaan om zich heel de nacht vol te eten haha..ben nu elke avond wilgentakjes aan het knippen zodat hij wat te eten en te doen heeft in zijn stal..ach ja je moet wat he:(..maarja nog een weekje volhouden en dan kan hij zich weer lekker vol eten.

Nou dat wordt aftellen voor jou en Spetter he maarre...twee slopende haflingers kunnen wij op stal mentaal niet aan hoor. Gestoord Haha!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:58

hahaha ja en ik denk arjan ook niet..zal van de week even een goed gesprek met spetter houden dat hij zich netjes moet gedragen op zijn nieuwe stal, hoop dat hij ermee instemd..

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 18:39

Serada schreef:
scheepie schreef:
Ben nu bezig om mijn eigen website te maken, ben benieuwd of het gaat lukken Clown .

Heej wat leuk zeg en wat voor website ga je maken?

1 over Fellow.
www.freewebs.com/fairweldone/

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:45

HAha er zitten zelfs verschillende muziekjes op mijn site Haha!
Heb nu Red hot chilli peppers op de opening gezet, mensen moeten alleen het aan knopje voor de muziek wel zien, hihihi Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:45

Serada schreef:
deborah26 schreef:

Nou dat wordt aftellen voor jou en Spetter he maarre...twee slopende haflingers kunnen wij op stal mentaal niet aan hoor. Gestoord Haha!

Dan denk ik dat ik geestelijk en emotioneel instort Haha! Haha! Haha!

Deborah, zal me even snel voorstellen! Ik ben [naam], bijrijdster en groomie (ofterwijl voetveeg Haha! Haha!) (hahahaha, nee hoor mir grapje Tong uitsteken) van Yustin, die andere haf!
zorg in hemelsnaam dat Spetter (zo heet ie van jou toch?) niet de longeermethode van Yus overneemt Haha!
Heb van donderdag weer alle hoeken van de bak gezien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:49

ga even op je site kijken jes!
heb jij trouwens je nr al op het blaadje in de kantine gezet? kon m van de week niet vinden toen ik je wilde bellen!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:01

[/quote]

Dan denk ik dat ik geestelijk en emotioneel instort Haha! Haha! Haha!

Deborah, zal me even snel voorstellen! Ik ben Anique, bijrijdster en groomie (ofterwijl voetveeg Haha! Haha!) (hahahaha, nee hoor mir grapje Tong uitsteken) van Yustin, die andere haf!
zorg in hemelsnaam dat Spetter (zo heet ie van jou toch?) niet de longeermethode van Yus overneemt Haha!
Heb van donderdag weer alle hoeken van de bak gezien Haha![/quote]

ojee ben bang dat spetter die methode al heeft Bloos met links om longeren maakt hij zich vaak onverwachts ineens recht en gaat dan aan het rennen met mij er skieent achteraan Boos! en soms dan hou ik hem niet en dan schiet hij los en gaat dan hard bokkend door de bak dan vindt hij zich zelf erg lollig Haha! maar longeer meestal maar met een bijzetje eraan zodat ik de lolbroek voor kan zijn..wat zijn ze toch schattig he die haflingers..spetter heet met spetter met de sp eraf Knipoog

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 20:03

Zo vandaag hebben we er een lange dag op zitten.
Vanmorgen om 8uur opgestaan.
alees hier gedaan vlug naar de winkel drinken eten enz gehaalt voor mee te nemen.
Toen naar stal trailer gehaalt whis ff gedag gezegt en op naar kim en daily.
Daar was heel de familie paraat plus rox en ghitta.
Daily liep lief de trailer in en we gingen om 11:04 op weg naar brunschoten.
We hadden ons er veel van verwacht maar achter af viel het erg tegen.
Na een rit van bijna 2 1/2 uur kwamen we er aan.(leker in de file gestaan bij utrecht)
Mooie manege erg groot en zag er keurig uit.
Veel stinkies natuurlijk.
Die waren nog met de gewone keuring bezig.
Rox en kim lekker in de stress whahahah kont wassen van daily die had zich lekker onder gepoept.
Wij lekker aan de broodjes opa en oma van kim waren helemaal uit belgie gekomen voor deze speciale dag.
Nou uit eindelijk waren de kampioens paarden aan de beurt.
Ze moesten met vijf paardjes de ring in stappen en onderwijl werd er per paard een verslag je vertelt wat je als eigennaar in kon leveren.
Toen dat na twee ronden stappen klaar was moest de hele stoet achter elkaar een drafje laten zien.
Nou dat werd niet veel een paard loopt zo die stopt ff de ander moet ook stoppen enz.
Toen moesetn ze een half rondje alleen draven wat ik veel te kort vind en dan is het eigenlijk al beslist wie er over blijven.
Dus dat was heel spijtig niet daily.
Nou kim ze is toch jou kampioen hoor meid en een toppertje.
Ik vind het heel jammer dat mensen zoveel tijd en geld er in moeten steken om nou laat zeggen goed en wel ander half rondje te lopen en dan al de ring uit kunnen.
Ik had me er meer van verwacht en zeker van een Nk.
Niks geen aandenken krijg je jammer hoor maarja het is niet anders denk.
Ik geloof dat het volgende week (hoop ik ook ) beter zal zijn.
ik vond het paardje wel mooi wat won maar de andere hadden naar mijn idee meer kans moeten krijgen.

Nou dat was het wel hihi.

He debora.
Ja bijna kom je er aan he whahaha.
Leuk hoor.

ook heb ik onze mooie bak vanavond bewonderd.
Hij ligt er keurig bij.
Arjan pluim jongen dat heb je maar weer eens mooi gefikst.
Als je nu niet de beste bak in de omstreek heb dan weet ik het ook niet meer.wahhaah

Manon had vandaag er in gereden zei arjan z'n pa en die was erg tevreden.
Dus morgen ga ik eens kijken met die koe van mij hoe het is.

Nou meiden adios en tot later

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:32

Ja met die keuringen is het altijd maar zo'n 5 minuten opname in de ring hoor, wel sneu voor de personen die niet doorgaan, maar dat heb je altijd Ach gut
Nou meiden, hier even een klein verslagje van onze dag Knipoog
Vanmorgen was ik al lekker vroeg op stal. Kwart over 8 om precies te zijn.
Tja ik moest even wachten op Ireen en Lin, dus ging ik even om de hoek kijken bij de bak want Arjan was al flink aan het werk Nagelbijten / Gniffelen
Toen kwam Ireen om de hoek, en stonden we Arjan een beetje van zijn werk af te houden Bloos
Dus dachten we laten we maar ff een klein handje helpen want Lin was er nog niet Nagelbijten / Gniffelen
Nou daar zat dus flink wat werk in om al die snippers te verdelen over de bak. Ach gut
We kregen al vreselijk medelijden met Arjan, want iedereen was vandaag de hort op en kon dus niet helpen. Toen kwam Lin aan even over half 9 en toen hebben we Ietsen en Thomas in het mannenland gezet.
Dat ging super goed Thomas en Ietsen trokken gelijk naar elkaar toe Haha! Haha!
Maar ben blij dat het zo goed gaat, en ook in het grote land wordt ik dus begroet met een luid gehinnik Knipoog
Nou de mannen waren op hun plaats gezet, en toen zijn we weggegaan.
Helaas kwamen we ook in een gigantische file terrecht, en kwamen nog maar net op tijd om de Z2 Friezen te zien lopen.
Doordat ik maar weinig foto's op mijn camra kwijt kon moest ik af en toe inschikken e
n helaas heb ik 1 verkeerde foto verwijderd.
En dat was nou net de mooiste van............. tja Ietsen zijn Pappie. Monte
Maar goed hieronder even wat foto's van de mooie parels die we vandaag hebben gezien.
Misschien weet Ireen nog welke paarden het precies zijn, tja mijn geheugen laat me nog even flink in de steek.
de eerste zijn van Monte, dat weet ik maar verder ??????????????? Nagelbijten / Gniffelen
Maar onze dag is super verlopen, het weer zat goed mee Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Deze is precies tijdens een changement genomen.
Perfecte timing Knipoog
Afbeelding
Even de beentjes strekken Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook hier had ik weer een perfecte timing. Knipoog
Bij een changement
Afbeelding
Ook maar even van de andere kant Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
En nog 1 om het af te leren Haha! Haha!
Afbeelding
Bij deze stonden we net voor het mooie een beetje te ver weg, mara zet hem er toch maar bij. Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Afbeelding
Deze mooie vierjarige jongen heeft veel behang, helaas was dit de enige foto die ik heb kunnen maken van dit mannetje.
Mijn Camera was vol Bloos Bloos
Ik hoop dat er toch wel wat mooie zijn.
Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Owens_hartje op 23-09-06 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:34

Zo ziet de bak er nu uit en ik ga het morgen ook uitproberen. Arjan vertelde dat als de bak droog is, dat het vilt dan helemaal wit is. Volgens mij lijkt het dan net alsof je in de sneeuw rijdt Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:38

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Wat hebben we toch weer een prachtbak Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:51

Owens_hartje schreef:
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Wat hebben we toch weer een prachtbak Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Jaah het ziet er inderdaad keuring uit hoor, hij heeft weer hard gewerkt vandaag.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:56

Langelaners in gesprek... Haha!

Afbeelding

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:03

Serada schreef:
Langelaners in gesprek... Haha!

Afbeelding

ohhhh Lin wat ben jij sneaky Gestoord Nagelbijten / Gniffelen

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:43

Hallo,
Weet iemand toevallig of er nog stallen vrij zijn?
En zoja wat de prijs incl. is?
Groetjes

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:31

horsii schreef:
Hallo,
Weet iemand toevallig of er nog stallen vrij zijn?
En zoja wat de prijs incl. is?
Groetjes

Hai Horsii, ik heb je een pm'tje gestuurd Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 14:33

Hahaha die Wil, ik zal de namen wel ff bij de foto's zetten goed? Hihi, die weet ik nog wel hoor, hihi!

De eerste 7 zijn geloof ik allemaal foto's van Monte, maar ja, dat wist je zelf ook al!
Daarna krijgen we Peter Spahn met Cas, hihi, halfbroertje van Froukje, hihi! En die liep leuk!!!!
Daarna krijg je 2 foto's van Esther Liano met Ielke.
Dan komt er 1 foto van Sybren Minkema met Tetste.
Dan komen er een aantal foto's weer van Peter Spahn maar dan op Jasper. Die liep ook zoooo gaaf!!!
Daarna komt Esther Liano weer volgens mij met Ielke.
En de laatste foto is van de clinic van Laurens van Lieren.
Zo nou hopen dat ik het allemaal goed heb, hihi. Maar voor de meeste interesseert het ze toch niet denk ik, hihi!

Owens_hartje schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Deze is precies tijdens een changement genomen.
Perfecte timing Knipoog
Afbeelding
Even de beentjes strekken Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook hier had ik weer een perfecte timing. Knipoog
Bij een changement
Afbeelding
Ook maar even van de andere kant Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
En nog 1 om het af te leren Haha! Haha!
Afbeelding
Bij deze stonden we net voor het mooie een beetje te ver weg, mara zet hem er toch maar bij. Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Afbeelding
Deze mooie vierjarige jongen heeft veel behang, helaas was dit de enige foto die ik heb kunnen maken van dit mannetje.
Mijn Camera was vol Bloos Bloos
Ik hoop dat er toch wel wat mooie zijn.
Nagelbijten / Gniffelen

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 14:51

Thanx Ireen Kusje Kusje
Tja de eerste 7 wist ik wel, maar de rest ?????? Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig weet jij meer dan ik Knipoog
Joepie eindelijk eens iets wat ik niet weet Schijnheilig

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:15

De bakis echt mooi!!!!
Fellow vond het vanochtend geweldig om in draf met zijn neus door de snippers te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:40

ehm, horsii, jij bent toch anouschka? jij hebt toen toch die twee shetjes op stal midden delfland verzorgd?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:46

Owens_hartje schreef:
Thanx Ireen Kusje Kusje
Tja de eerste 7 wist ik wel, maar de rest ?????? Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig weet jij meer dan ik Knipoog
Joepie eindelijk eens iets wat ik niet weet Schijnheilig

Haha, jippie jee!!! Haha, maar ik heb die friezen al vaker gezien, en je ziet altijd dezelfde mensen en friezen terug komen, dus dan ga je het wel herkennen hoor Wil.

Haha, wel leuk hoor over die bak. Ik hoor iedereen erover dattie zo goed is! En Lin heeft vandaag zelf achterin gelongeerd, nou er is niets van te zien! Hihi, dus ik ga morgen ook een poging doen met Froukje, hopen dat het goed gaat Haha! Kan niet wachten!!!!