zooo ik ben er ook weer.... na 9 uur reizen vandaag ben ik eindelijk thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben om half 10 in gent vertrokken op weg naar rotterdam.... daar zouden vienna en inez naartoe komen en dan gingen we samen naar hyporama. ze hadden me een smsje gestuurd dat ze verkeerd waren gereden en dat ze nu via den haag kwamen. na heel lang wachten op het station in rotterdam heb ik ze maar even een smsje gestuurd waar ze bleven, kreeg ik terug dat ze in het centrum waren!!!! ik had vienna precies de route doorgstuurd en 1000x heb ik haar gezegt dat ze op station lombardijen moest zijn. toen zijn ze naar centraal gegaan en daarna dus het centrum in zonder iets te laten horen.... ze deden moeilijk en wisten niet hoe ze bij mij moesten komen... ik moest maar naar ze toe komen en dan weer meteen terug naar ''mijn'' station. vienna was echt dom bezig... maar we weten niet hoe we daar moeten komen... met de auto ofzo?, of de bus? NEEEE VIENNA STATION dat is met treinen weet je wel!!!! nee dat wisten ze niet en ik moest die kant maar op komen, intussen waren we alweer veel verder en ben ik maar alleen naar hyporama gegaan.... daarna ben ik aan mn terugreis van 4 uur in mn uppie naar venlo begonnen.... op de heenweg heb ik met een aantal mensen stukje samen gereisd, en terug heb ik een tijd met een belgische jongen gewacht op de trein in antwerpen en vanaf eindhoven zat mn buurman bij me in de trein. ik zat braaf te rekenen hahahhaa mijn verslag van de dag.
@ San: ja, ik weet al wat ik voor mn verjaardag wil hebben. een brede leren armband van chasin', het spel party & co extreme, en nog veeeel meer oja een exzeemdeken voor de pony is ook wel handig hahahaha @ Yannicke, tuurlijk ga ik ook naar de kermis in Venlo!! maar we hadden gister in Gent niets te doen hahaha. Dinsdag wil ik natuurlijk naar Herman!!!!!!
ja, ik dacht dat het vriendinnen waren ja. ik heb niets gekocht... wel echt leuke ankydekjes enz en van polo en scapa, maar dat is allemaal nog zo duur haha
tja wat zal ik eens zeggen HIj is echt super lief! Hij doet naast zijn werk paarden zadelmak maken en heeft samen met Leon Thijssen een paard dat hij op wedstrijd springt. Gisteren is hij dus 30 geworden, en ik vind m helemaal leuk!
ik ben moe......... en ik moet om 8.45 al gaan oppassen tot 15.00 en die kinderen zijn niet moe..... strax als ik wakker ben gaan we in het bos allemaal herfstdingenzoeken en daar gaan we dan vandaag en/of morgen mee knutselen. ook ga ik denk ik maar vandaag shrek 1 en morgen shrek 2 met ze kijken.