Echt stoer zo'n profiel,
Kan iemand voor mij een profiel maken??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_D schreef:Ik moet ook eens wat aan mijn profiel gaan doen, maar ik heb er het geduld niet voor.. (A)
Eén ding: Saw3 is echt zo gaaf!!! Alleen hij is wel het vieste van alle drie, ik heb saw3 in de bios gezien en de rest thuis. Het is toch wel fijner om hem op een klein beeldje te zien dan om het grote bios scherm..
iris je zusje was echt lief op dunja! natuurtalent..
Net ook nog gereden, nick was vervelend.. :S maar laatste kwartiertje was ze ineens braaf en ging ze lekker lopen..
Het blijft een vaag beest..

Kirsten_D schreef:Ik moet ook eens wat aan mijn profiel gaan doen, maar ik heb er het geduld niet voor.. (A)
Eén ding: Saw3 is echt zo gaaf!!! Alleen hij is wel het vieste van alle drie, ik heb saw3 in de bios gezien en de rest thuis. Het is toch wel fijner om hem op een klein beeldje te zien dan om het grote bios scherm..
iris je zusje was echt lief op dunja! natuurtalent..
Net ook nog gereden, nick was vervelend.. :S maar laatste kwartiertje was ze ineens braaf en ging ze lekker lopen..
Het blijft een vaag beest..
mwhahaha
echt stom
Maar ze deed het wel goed !
lexlover schreef:het staat op bokt.. ben aan het kijken voor je

mwhahaa !!
liisette schreef:Ik heb dat ook . xD
Toen iris en ik een hele pagina vol hadden gepraat.
Had ik 20 emails ofzow
Ghehe! Boeie hoor als je het allemaal moet wissen.
Als ik veel berichten heb, weet ik toch dat het van boktttt is..xD !
lexlover schreef:Mwhahaha, Iris banketstaaf het weer vol hoor, krijg ik de schuld weer !![]()
mwhahaa !!
Jij kan der ook wat van liset !