. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
en wat meer praten want dan is er tenminste nog wat te lezen haha.
Bandit is door naar de volgende ronde. Je kan tot 17:00 stemmen, mensen die al hadden gestemd mogen gewoon blijven stemmen.
Ze rijdt nu lekker ontspannen en je roept maar hoo en ze remt al gelijk af. Sophie heeft ook af en toe gebeld, vandaag (eigenlijk gisteren
) ook en die is ook trots op dr knollie.
Hahaha!
niet zo slim eigenlijk aangezien ik de volgende dag vroeg op moet naar stal, want t is namelijk dan mijn beurt om de paarden buiten te zetten haha. ach ja, is gelukkig niet zo`n moeite, aangezien dr niet zoveel paarden meer zijn.
Eerst even filmpje op de comp afkijken 
.
. Vanny_ schreef:Stemmen kan deze keer tot vr. 24/08 tot 17:00.
Wil iedereen ajb op Bandit blijven stemmen in dit topic ?
Iedereen bedankt.
. Heb zo het idee dat het zwaar gaat worden
. Ik moet nog alles kaften als ik terug ben... daar gaat m'n vakantie. 
). Of ik zat weer eens teveel achter de comp. of te lang bij de paarden
, dus weinig tijd/zin om te leren, gevolg slecht cijfer. Ik plande ook niet echt ofzo, behalve als er een periode was dat ik dacht; 'kom laat ik eens wat beter m'n best doen
'. Dan lette ik beter op enzo, maar eerlijk gezegd vond ik de stof enzo ook best wel moeilijk (wiskunde enzo). Maar als je weet dat je het kan, en je doet echt je best dan denk ik wel dat je het haalt. Want ik had vorig jaar bijles en dat heeft best veel geholpen.
niet dus.
)
En ik ga niet zeggen dat ik me best ga doen (wat ik elk jaar tegen mezelf had gezegd) omdat ik t toch na een week alles afraffel
. Dan breek ik ook geen beloftes. Muhahah.
.
. 
en ze doet d'r behoeftes
in de kattenbak.
. Sorry Es dat ik trouwens zo opeens weg ging, maar m'n neef wilde op de comp. en ik moest ff snel alles uit doen! Schattig is ze he
Paris-hondje!
. Maar er zijn best veel mensen die van die zwerfkatten/honden meenemen uit het buitenland zei ik nog
.
;
. En als je nog mensen kent die ook op bokt zitten en ze misschien willen stemmen het vragen ? 
. Er worden nu weer nieuwe pony's genomineerd maar ik ga nu niet meer meedoen (vind het een beetje teveel gedoe elke keer vragen om te stemmen en steeds bijhouden
).

.xManon_ schreef:Broodje hamburger was ook goor!![]()
Ik weet niet meer wie het was, maar die ging hele verhalen ophangen dat er stukjes bot inzaten enzo, en toen hadk een hard stukje erin zitten.. Ook dat hebk bijna uitgekotst
een oude quote uit dit topic 

? (echt erg, kun je gewoon een paard kopen die al wel wat kan presteren en overige kosten van t paard niet meegerekend dan
) Op marktplaats zie je af en toe 'goedkope' chihuahua's van rond de 800 euro, maar meestal zijn die honden gekruisd met een andere hond, dat later pas zichtbaar wordt als ze ouder worden enzo. ff dat jij en je ma t weten.
Maar goed, aan de ene kant is t ook een heel gedoe met t vervoer voor eeen huisdier.. of niet?