Daar verbaasde ik me ook al over Als je dan toch dat hele eind naar me toe komt lopen, vertel me dan iig iets wat ik nog niet wist Dat ik wsl nooit goed leer paardrijden wist ik allang. Kan me ook niet schelen trouwens, ik heb er zo ook wel lol in en zolang paarden narijden me redelijk afgaat blijf ik lekker rondtuffen
Tuurlijk, altijd doen. Als je je maar niks in je hoofd gaat halen van africhten en beleren enzo he ? Want dat kan je natuurlijk niet...
Over paarden verkloten gesproken: ik heb het ook weer lekker voor elkaar: peesschedeontsteking aan drie benen. Drie keer per dag ernaast stappen, rechtuit en op het harde en dat voor twee weken. Veearts is er al twee keer bijgeweest, vochtremmers en antibiotica ingetrapt. Ze stapt gelukkig braaf, maar soms wordt ik zo moedeloos van het hebben van paarden, ik heb al een koliekklantje gehad en nu heb ik een peesklantje. Dit was echt mijn laatste paard
@ beatrijs; kermis was leuk hoor. Alleen ik had ruzie met die jongen van de kickdown, wat een eikel zeg. Kreeg veel te weinig geld terug. Kickdown was leuk die bank niet! Ik vloog er steeds bijna uit voor m'n gevoel, volgens mij als ik me niet vasthield was het ook zo Iedere keer als we naar beneden gingen vloog ik helemaal omhoog.. Ieh.. Verder stonden er niet echt boeiende dingen ofzo.
Ik ken het probleem. Ik doe rondje links om de gevangenis, rondje rechtsom de gevangenis, rechtuit heen en terug richting klerq en rechtuit heen en terug richting mariendal
Ik zie jullie morgen ook nog op stal gomir en doortje. Ik ben dan druk aan het vlechten. Ik verwacht wel een foto van je nieuwe vlechtjes hoor!
Ik zal morgen ook wat fotos maken en dan plaatsen we dat hier. Ik zeg aangezien fotos altijd leuk zijn om naar te kijken (van wie of wat dan ook) dat we lekker meer fotos moeten plaatsen!
Jaaaa ik heb de ultieme pennyfilm gezien daarnet Streep wil racen! Gaat over een zebra die renpaard wil zijn... Ooit een paard op een loopband zien trainen? Of een paard in een saunasuit? Supercool
Ik had gister wedstrijdd! Pam was echt zoo braaf! De punten waren niet echt om vrolijk van te worden, maar ja voor de eerste keer.. boeiennd. Ben wel zo trots op dr !
k had vanochtend wedstrijd ging in het begin vet slecht haha ze schrok van iest in de kantine en toen ging ze rondjes crossen net toen ik wou gaan groeten maar verder ging het best wel
Balen van die pezenzooi van paloma, maar ik vraag me dan af hoe het zo komt? na die springles was het toch. Zeker te hoog gesprongen/te veel belast. Zo zie je maar: Altijd rustig aan beginnen met zoiets. Ik ben blij dat ik met Luc tot nu toe nooit die ongein hem meegemaakt ( afkloppen). Ik was fijn naar het strand geweest, het waaide alleen wel knoerdhard, maar Luc en ik zagen de lol er wel van in en we gingen als een speer over het strand, we waren alletwee reuze blij. ik om even mijn hoofd leeg te maken en Luc om even lekker de benen te strekken. Toen terug door de duinen gestapt, kwam er een paard van tesselaar langs, een bonte en Luc keek zijn ogen uit, maaktte zich super groot en toen we voorbij waren zaktte hij weer in zo van: owww was dat hm nou. Verder heb ik van Niekie geleerd hoe je moet vlechten, was ook wel leuk om te zien, met naald en draad, nooit geweten hihi En Gomir kwam weer heel knap het erf op rijden ( vind ik knap, zou ik volgens mij nooit kunnen met zo'n trailer), want die ging natuurlijk crossen met nik. ik ben benieuwd hoe jullie het allemaal hebben gedaan. Ik heb UK ingestraald zodat hij 2 winstpunten zou halen!!
hihi k had gister 177 punten.. net 3 te weinig vet jammer.. maarja opzich best lekker gereden .. ben benieuwd hoe de rest het heeft gedaan.. ( ook vandaag; zondag)
Ohww lekker dom, toen was ik er ook!! Ja want ik was om 10 uur terug van het strand en toen heb ik Luc nog buiten gehad een tijdje, toen niekie mij leerde hoe ik moest vlechten. Wat raar dan he, heb je niet gezien.
Zou trouwens vandaag die mega strandrit niet zijn geweest van manege Noot voor het guiness book of records? Ze wilden geloof ik met 200 paarden het strand op, zou vast lachen zijn geweest met zulke harde wind en dan zo'n kudde hihi