http://www.archivboiselle.com/search_ho ... hp?l=d&a=h
Goeie site
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
aantreffen in de paddock, dan is dat op aanraden van Daan geweest. 
Shenavallie schreef:Nieuws van het Maisie-front:
Maisie heeft volgens Daan (veearts) een flinke longontsteking, haar longen zitten helemaal vol. Dat verklaart ook een hoop zaken, zoals het hoesten, het tandenknarsen, neusuitvloeiing, het pompen, zweten, etc. Dankzij Natuur5D!!!!!! Zij heeft mij vanavond gebeld om naar Maisie te komen, omdat het niet goed ging. En ook dankzij Zefana, die Maisie liggend in haar stal aantrof!
Maisie krijgt nu elke dag een injectie voor de komende 2 à 3 weken en mogelijk langer (ongeveer 6 weken, als het niet betert). Mocht je Maisie met een winterburkaaantreffen in de paddock, dan is dat op aanraden van Daan geweest.
sorayaaaaa schreef:hopen dat hij snel weer beter wordt!
Maisie heeft volgens Daan (veearts) een flinke longontsteking, haar longen zitten helemaal vol. Dat verklaart ook een hoop zaken, zoals het hoesten, het tandenknarsen, neusuitvloeiing, het pompen, zweten, etc. Dankzij Natuur5D!!!!!! Zij heeft mij vanavond gebeld om naar Maisie te komen, omdat het niet goed ging. En ook dankzij Zefana, die Maisie liggend in haar stal aantrof!
Maisie krijgt nu elke dag een injectie voor de komende 2 à 3 weken en mogelijk langer (ongeveer 6 weken, als het niet betert). Mocht je Maisie met een winterburkaaantreffen in de paddock, dan is dat op aanraden van Daan geweest.
Hackie schreef:Had het even opgezocht:
Men spreekt dan ook van de N-lijn, de W-lijn, de A-lijn, de S-lijn, de St lijn, de M-lijn en tenslotte de B-lijn.
Er staat dus dat er 7 lijnen zijn ??
.

)
)

...
.. en ik doe mee 
tjaan_ schreef:28 december wedstrijd.. en ik doe mee
heeft iemand een rij jasje te leen ?:P
xxxx
.
Doeiii (K)