manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:36

Toppie Bar OK dan! echt knap hoor een uur in het engels aan elkaar kletsen! Nu komt het einde ook echt bijna in zicht, straks fijn aan het werk!!
En natuurlijk wil ik een keer foto's maken Bianz, hadden we eigenlijk net zo goed gister kunnen doen! Maargoed, volgende week woensdag misschien?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:39

Yes, we zijn al op pagina 190 Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:49

Hoi!
Goed Bar dat je je presentatie gehaald hebt, en dat terwijl je het toen nog zo druk had ook, super!
Bianz ik ben volgende week vrij, dus ik wil me ook wel aanbieden als vrijwilliger om foto's te maken...dan kan ik Janis ook een keertje zien. Ik heb al mn spullen al bij elkaar gezocht voor het Reelaer, nu alleen nog een paard haha. Oja Thirz, ik heb toch ook nog een zweep in mn tas kunnen proppen, dan zie ik daar wel of ie niet te lang is.
Hopelijk gaat verder alles goed met iedereen.
Liefs

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 10:59

Nou, doen we toch gewoon een meeting op de braamhof Lachen
Haha, ik wil jouw bepakking weleens zien Cis!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:04

Nou weet je wat het meeste ruimte inneemt, dat je niet precies weet wat voor weer het gaat worden....dus neem je maar een T-shirt mee, een truitje, een dikke trui en gewoon een jas. En verder natuurlijk een slaapzak, mn cap dat zijn altijd van die praktische dingen die bijna geen ruimte innemen he Tong uitsteken
En dan heb ik ook nog mijn vuile was die gewoon weer mee naar huis moet...Ik zal trouwens even op de ns site kijken welke trein ik pak

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:07

Hmz..ik denk dat ik in zwolle op het station maar een frietje eet ofzo...zie net dat ik daar in ieder geval een half uur moet wachten op de trein naar Heino. Als ik de trein van 17:43 neem ben ik om 19:16 in Heino, is dat goed of zal ik een half uurtje later komen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:09

Wat jij t handigst vindt Cis, maakt mij niet uit!
Bel maar als je weet hoelaat je aankomt, dan scheur ik met de bus naar t station Knipoog
En over de terugreis: Boos! Ben blij dat we samen zijn!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:13

ok, dan zie ik het morgen wel en dan bel ik je als ik in zwolle op de trein stap Haha!
Tot morgen! Ik heb er zin in Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:03

Heel veel succes he Cis! Je kunt het!

Zo kreeg net n flinke envelop van de KNHS binnen, had 3 pakketjes met startcoupons (=48 stuks) besteld, dus was een flinke stapel. En ook een flinke rekening Boos!, 52,25!!!
Pfff wat is paardensport toch duur, heb ook net de rekening van de hoefsmid betaald = 70 euro! Katsjing! Daar gaat mn geld Boos!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:52

Hahaha gaat er dan even in elke hoek iemand staan om foto's te maken? Nel wil al komen, Cis, Thirz is er ook en Anne komt over een poosje. Zo kan ik wel een heel plakboek aanleggen Lachen We hadden er gisteren idd ook kunnen maken Thirz, maar helemaal niet aan gedacht! En dacht dat je woensdag niet vrij was, dus helemaal geen rekening met jou gehouden Clown Hardstikke leuk als iedereen komt meeten op de Braamhof!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 13:31

Ben ook nie vrij, maar moet pas om 14u beginnen. Dus tijd genoeg. Maar als jullie liever 's middags gaan kan dat ook hoor, maak ik een andere keer wel foto's Knipoog

Nou Bar, voorlopig kan je weer starten!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:26

Ik wil ook juist 's ochtends, kan ik 's middags weer verder achter de computer. En het is dan een stuk rustiger op stal dan 's middags! We spreken nog wel ff af!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:30

Nou, helemaal prima Lachen
Ik ga ook maar eens mn tas voor t Reelaer inpakken!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:42

He bar, gefeliciteerd! Knap hoor!
He cis, succes...
Noiu leuk met zn allen op de braamhof... gezellig hoor, als voice nou effe dat veulen eruit poept, dan kunnen we gezellig gaan rijden met zn allen!
Is er iemand die zin heeft om knol te hobbelen van de zomer.
We zoeken nog iemand die zin heeft om annemoon af en toe te rijden op koudekerke.....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:52

hey Nel, wil best knol hobbelen, maar toch niet om te ringrijden hahahaha......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:49

Heej Nel, ik wil zo af en toe Annemoon best wat beweging geven hoor, ik kan voorlopig toch nog niet rijden!
Kan je Voice geen weeen-opwekkers geven? Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 11:05

Nou, ik ga me richting de trein begeven! Duimen jullie nog voor een beetje droog weer voor Cis en mij? Ik hou jullie op de hoogte Lachen

Doei!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 11:31

Haha dat wordt nog gezellig op de Braamhof dan!
Ben wel benieuwd naar Voice dr Veulen hoor Nel, als ze het er dit weekend nou even uitgooit dan kan ik volgende week op kraamvisite komen Haha!
Ik heb ook nog maar een badpak en zwemvleugeltjes ingepak en bij nader inzien denk ik dat ik mn snorkel ook nog maar mee ga nemen naar het reelaer Tong uitsteken Das makkelijk voor in het grote weiland.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:16

Mariekje: niet om te ringrijden nee, maar gewoon lekker buiten rijden en in de bak...
Nou thirz, als voice weer fit genoeg is om te lopen mag je ook voice wel eens pakken hoor!

Succes cis en thirz, ik zal voor jullie duimen!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:55

Jullie lezen het niet meer, maar zoals gezegd duim ik voor mooi weer en dat Cis slaagt, veel plezier!
Nel, ik wil ook wel eens op Annemoon rijden hoor! Lijkt me hardstikke leuk eens knol te hobbelen op buitenrit! Ga je dan snel ook eens mee samen op buitenrit hobbelen (als Voice nog niet fit is, gewoon op Annemoon)? Dan is Annemoon vast een beetje rustiger voor als Marjan weer mag rijden!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:03

Haha Annemoon gaat het nog druk krijgen van de zomer, want ik bied me ook nog aan hihi. In de eerste 3 weken van augustus moet ik werken dus dan heb ik vast nog wel tijd mochten alle andere gegadigden niet kunnen Tong uitsteken
Ik zit nog maar even mijn theorie door te nemen en dan rond 17:00 met de bus op weg naar het station.
Ik ben helemaal gerustgesteld dat jullie allemaal voor me duimen, nu gaat het helemaal goed komen Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 16:53

Haha, anne moon krijgt het zeker nog druk!
Het is goed voor haar om te lopen, want normaal loopt ze alleen met sjeesrijden en ringrijden en met ringrijden struikelt ze nog wel eens.
Maar vorig jaar hebben we gezien als we veel met haar rijden dat het struikelen dan ineens over gaat en dat ze dan lekker vlot kan doorlopen.
Het ziet er naar uit dat lotje eerst gaat bevallen want die loopt als maar met r staart omhoog.
Voice gaat ook niet lang meer duren maar ik denk nog zoiezo een weekje, maximaal 2.
Dus het wordt spannend!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:06

ik snap er helemaal niks van!
Zie net dat mijn laatste reactie hier 4 dagen geleden is geplaatst, terwijl ik zeker weet dat ik ondertussen al reacties had geplaatst! Ook nog op die foto's, maar ik zie het niet terug. Vreemd!

Cis, ik duim voor je hoor! maar je gaat t vast wel halen Ja

vandaag nog niet bij Nous geweest, heb geen auto. En aangezien het weer zo lekker is (vinden jullie ook niet?) blijf ik maar lekker thuis Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 11:04

Hallo, hier een berichtje uit het regenachtige Raalte! Regent het daar ook zoveel?
Gister liep de planning een beetje uit toen we nog een 3-jarig paard moesten ophalen, maar aangezien die nog nooit bij zn moeder weg was geweest, vond ie t niet zo leuk om de trailer in de gaan! In de stromende regen stonden we met een steigerend paard, heel fijn Clown Uiteindelijk met veel moeite de trailer ingekregen. Wordt nog wat met inrijden!

Toen we terug op stal waren was Cis ondertussen ook al aangekomen. Cis heeft op Gipsy gereden en ging prima Lachen Dus daar gaat ze heel t weekend verder ook op rijden. Nu zit ze in de theorieles en vanmiddag gaan we dan de praktijk oefenen. (in een nat weiland!)

Haha, Annemoon gaat het inderdaad nog druk krijgen! Nel: heel tof als ik ook nog eens op Voice mag, vind ik superleuk Pling Nou, jullie allemaal nog succes/plezier met jullie verdere weekendactiviteiten!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:33

jullie hebben niet echt geluk met het weer! Zijn jullie nog niet helemaal verzopen? Clown Brrr, in een natte wei rijden. Als je er dan afvalt ben je niet blij Haha! Levert trouwens wel leuke foto's op. Dus als ik jou was thirz, zou ik je fototoestel meenemen!

Vanmiddag ff naar Nous toe. Ik zal haar alvast voorbereiden op de trailerrit Vork Ze vind het nu al eng om er langs te lopen. Laat staan dat ze er strakjes inkruipt haha!