Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marie33

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:55

Ja, leef ook nog. Al is dat dan ook alles wt gezegd kan worden. heb net 9 dagen achter elkaar gewerkt. Slapen Bah, morgen crematie en zondag naar schoonouders ivm moederdag. Misselijk
Paard liep bagger vanavond bij de les. komt gewoon omdat ik veel te moe ben. Volgende week beter.

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 12:18

Hoi allemaal! Lachen

Even een vraagje hea, ik ben daar ook een keer op ponykamp geweest en toen had ik vooral veel op Sanne gereden. Ik weet niet of jullie haar kennen? Maar ze blijkt verkocht te zijn aan een jongetje? Maargoed, ik wou dus vragen of iemand misschien een foto van haar heeft??
Alvast bedankt Lachen

Kusje Emmie

lotte_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 09:33

Staat jeroen er nog ? (A)

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 22:22

Hallo daar...ehm...het is al een tijdje geleden dat ik daar geweest ben... Bloos Ik rij er al jaren niet meer. Ik leef dus op herinnneringen. (klinkt mooi he? Bijna poetisch. Knipoog ) Juut weet t vast wel, die komt er nog wel eens. Succes met jullie speurtochten.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:48

Misschien moeten we weer eens met de oude groep afspreken binnenkort op de manege?

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 16:04

Ja, leek mij ook lachen. Wel springles hoor. Dressuren en buiten rijden kan ik elke dag. Heb trouwens flinke vorderingen gemaakt met springen.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:57

Lijkt mij ook leuk Haha!
@ Yucome; ik weet het niet
@ Lotte_kim; ja, Jeroentje loopt er nog rond Knipoog

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:09

Heee...verdoofde kaak van de tandarts...maar in ieder geval niets gevoeld van boren. Haha!
Vanmorgen flink op stal geholpen met paarden en tuig klaar maken. Er moesten twintig paarden mee op aspergerit. wat daar bij komt kijken voor je ze allemaal gepoetst, gezadeld en geladen hebt....

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:31

Leeft er nog iemand?

lotte_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 12:34

Kent iemand de fjord jeroen en of ie er nog staat!!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:06

Eventjes lezen op deze pagina en je weet het. Knipoog

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:21

Ik leef nog wel hoor. Druk druk druk.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 13:08

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:48

He wat leuk. Zo loopt hij veel ruimer met name in de draf, of niet? Lijkt in ieder geval wel zo. Ziet er wel erg stoer uit hoor. Ik ga weer lekker door met psychiatrie. Vent in de casus is drugsverslaafd, zo schizofreen en paranoide als de pest. Gestoord Tja... psychiatrie...het moet je maar liggen.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 14:07

Ach, drugs en schizofrenie gaat best samen; je hoord hoe dan ook stemmen Clown
Ziet er netjes uit Wendy! Je kijkt goed welke kant je opgaat en neemt daarbij ook al netjes je handen mee. Gelijke teugel houden komt wel, gewoon even oefenen Haha!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 14:58

stemmen? zeker weten!!! En hij bespreekt enorm veel zaken met de paarden die bij het sportveld staan!! Die tikt niet, zoals za dat hier in Duitsland zeggen. Gestoord Gestoord Gestoord
Ik heb 21 juni en wedstrijd met Browny. Spannend hoor. Eerste wedstrijd. Gaat als volgt: het is onderling maar wel met echt jury. Je gaat eerst een proef rijden, dan krijg je tips en dan kun je die meteen gebruiken in je tweede proef.
Laten Browny en ik nu net geen dressuurcombie zijn... Zet een parcours neer en we springen het rond foutloos en voor de snelste tijd maar in een gewoon handgalopje moet hij echt zijn hoofd tegen het plafond aanduwen tegenwoordig. Clown Hmmm...ik moet het maar van een oogverblindend uiterlijk hebben... Knipoog

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 15:06

Dat zijn de leuke wedstrijden Haha!
Zo heb ik met Bauke (fries) eens een wedstrijdje gereden; iedereen reed met jong of getikt spul, en hoe fouter het ging hoe groter de lol in positieve zin. Ben nog geen 3 seconden op de hoefslag geweest omdat peerdje plofte, maar het was echt de leukste wedstrijd die ik gereden heb!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 15:49

spannend Maarie. Jammer dat ik niet mag komen kijken. Nou dan wens ik je zo maar succes Haha!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 15:57

Grazie. Ja, ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. helaas rijden er ook meiden mee die zelf erg goed rijden. Veel beter dan ik en ik heb nog niets gehoord van verschillende niveau's van proeven dus ik reken maar nergens op. He wendy, ergens staat een topic over een paard dat heet Gary. Grappig he? Nagelbijten / Gniffelen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 16:02

Moet ik eens even gaan kijken waar dan.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 16:32

mmm...volgens mij bij horses at work. Was een beetje aan het rondneuzen. niet vandaag hoor. van de week. Ben nu druk met psychiatrie. Ik zal iemand vragen om foto's te maken van mij en browny en als ik een tecnisch wondr blijk te zijn ga ik ze ook nog hierop zetten voor jullie. (Als ze niet heel erg zijn en mijn ego een enorme deuk geven... Knipoog )
Ben trouwens veel vegetarisch aan het eten de laatste tijd. Halve week vlees/vis, andere helft vegetarisch. Goed he???
En ben nu echte soep aan het trekken avn een soepbeen en boulion en wortels en kruiden uit de tuin. Staat erg kooks, ben benieuwd of hij ook nog te eten is straks. Kwijl

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:50

En heb je Gary gevonden?

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:51

@ Juut: weet jij hoe we dat kunnen regelen als w een springles mee willen rijden? Geeft Hans die zelf (wel de voorkeur natuurlijk) en welke dagen en wat kost het? Lijkt me kei leuk. Wendy zal zelf Bullie wel mee willen nemen, schat ik zo in.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 18:02

Men neme de foon en men belt op Knipoog
Maar als het nog steeds om reunie van de oude lesgroep gaat, is het mischien handig om eens intresse bij de rest te peilen. Is nl wel een verschil of je met 3 of met 8 komt.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:00

Maarie ik vind springles heel leuk, maar moet wel kijken of het met mijn knietjes gaat (niet beseft op het moment dat we het daar over hadden aangezien ik toen geen last had dan neig ik het soms nog wel te vergeten) Ik heb bijvoorbeeld na mijn eerste westernles dik anderhalve week last gehad dus dat wil ik niet nog een keer meemaken, maargoed dat is toch op het moment zelf pas te bepalen dus wat mij betreft count me in (mag ook manegepaard zijn hoor)

@Juut dee meesten uit de oude lesgroep zitten toch ook hier? Marieke, ik, jij , Janneke, Emy alleen Lonneke dan niet. Dus misschien dat iedereen hier even zijn mening neer wil zetten daarover?