Ik regel de pony's en iemand anders de paarden en dan nog andere het terrein en de catering en nog heel veel andere dingen... maar voor mij is het dus vooral pony's.
Zondag pony's zijn ongeveer 75 combinaties, die in 2 x 3 ringen starten bijna alle deelnemers rijden twee proeven. Proefjes beginnen om 8:30 en ik verwacht dat rond 13:00 alles ongeveer naar huis kan. Zaterdag is het groter dan zijn er 100 combinaties 's ochtends en 100 's middags en dan zijn er 2 x 4 ringen. Dus dat is wel iets meer... en dus ook meer werk.
Word morgen een paard bij ons op stal ingeslapen. Was zo raar vandaag hem voor het laatst te voeren, in de wei te zetten en er weer uittehalen. Zonde ruin van 7 met peesblessure en zon lieverdje, na het werk nog extra geknuffeld
Sorry, eventjes niet meegelezen! Gister begonnen met stage, echt heerlijk weer wel een volle klas, 29! Zijn ook nog lekker druk, maar ik sta nu 3 dagen alleen en ik vind t echt geweldig! Net weer bij Ruby geweest, het rijden ging echt goed! Nu maar weer op tijd slapen en morgen nog een ochtendje stage:)
auwauwauw mijn rug doet zeer, gister naar de fisio geweest en zij dat mijn rug helemaal vast zat en dat er allemaal kabels in zaten, zo voelde het. dus zij er flink hard op maseren toen voelde het lekker maar nu doet het zoooo zeer
kim345
Geplaatst: 16-08-11 21:36
Fujita_Amor schreef:
Kim: Ik heb je nog niet eerder gezien hier?
!!
Dan heb je niet goed gekeken want ik klets al een hele tijd mee
haha veel plezier lin!! ik ga ook de hele week weinig op alex rijden, inmiddels nieuw zadel voor alex der op, een heel mooi dressuur zadel zit ook heel fijn en is groter