Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Pebbs schreef:Ja maar tis niet de bedoeling dat dit elke keer gebeurt ..
Meis, wen eraan. In de horeca wordt je echt afgebeuld. Daar tegenover staat wel dat je vaak met super gezellige mensen werkt en een lekkere fooi krijgt bovenop je salaris (waar je vaak geen belasting over betaald, gewoon zwart dus).
Qua eten is het heel vervelend, ik snap echt wat je bedoeld. Ik heb jaren in verschillende restaurant en op locatie gewerkt en het is gewoon wat de pot schaft. Je krijgt veelal weinig tijd om te eten omdat je niet gemist kan worden op de vloer.
Wat je het best kan eten is soep. Het vult het best, gaat makkelijk naar binnen en je kan er langer op doorwerken dan op brood and ander vast voedsel.
Stel het gewoon voor en stop anders stiekem koekjes in de sloof zodat je iets kan eten op de wc. Dat deed ik heel vaak

Moet ik nog iets meenemen? 
wayoooow dit is echt shocking. Ik slink gewoon helemaal wel, dan is er straks niets meer van me over
maar niet echt de gezonde manier 
?