Minco zij zondag dat ik eventjes naar mijn uitlaat moest laten kijken want die kleppert zo als ik over een heuveltje rijdt.. gister meteen langs de garage gereden.. zit de hele beugel los haha oeps.. als ik nog even doorgereden was reed ik met mijn uitlaat op de grond duuus.. nu even een tijdelijke oplossing.. en vanmiddag ga ik de nieuwe beugel eronder laten zetten!
en ik ben morgen en donderdag weer lekker vrijjjj moet ik je nog komen helpen donderdag Joyce? ik moet morgen naar de dokter.. dacht.. als ik toch vrij ben kan ik wel even een afspraak maken.. bel ik ze vanochtend.. kan ik morgenochtend om 8:20 terecht.. pff.. daar gaat mijn uitslaapochtendje
oowhh okee.. naja als ik nog eens vrij bent en je hebt hulp nodig..
lovefi
Geplaatst: 08-03-11 12:50
Nou damess, Ik heb ook leuk nieuws, het paard wat ik een paar pagina's geleden heb voorgesteld is nu officieel van ons Waarschijnlijk komt hij woensdag of donderdag
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-11 13:07
Leuk! Ik las het op hyves! Voor de mensen die het niet meer weten, deze was het toch?
Vandaag ging ik even de caafjes borstelen.. Dat vondtie wel wat minder, maar het knuffelen daarna vondtie heerlijk Kon hem zo op zijn rug leggen en heerlijk op zijn buikje aaien en kroelen...moest zo lachen dat ik er een foto van MOEST maken