Hahaha mn eerste rijles

Is alweer zo lang geleden hahaha, super grappig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mn paarden vind paarden best leuk. Toen ik Koos net had, kwam hij iedere keer langs als ik aan het rijden was 

Zal echt bang zijn overal tegen aan te rijden 

Instructrice was net aan het kuilen dus die heeft m gevangen, probeerde hem mee te nemen maar nee hoor. Rotbeest
. Uiteindelijk dus na 20 minuten te pakken gekregen met hoofdstel haha.
) 2 shetlanders met een veulentje. Dus wij daar kijken en Whizzy kwam met 2 andere paarden echt zo naar ons toen van: Dit is ons land, je moet ons aandacht geven
. Dus Whizzy even gepoetst en laten lopen. Toen gingen we in het land van Whizzy even bij de sloot zitten kijken naar de shetlanders. Staan opeens die paarden achter ons (3 paarden) we hebben gegild
We schrokken ons echt kapot! En die paarden keken ons aan van: uhm.. wij zijn het maar. Ik heb echt dubbel gelegen!

_melissaa schreef:Oh gelukkig maar Gina!
Haha Lisanne ik had gedroomd dat ik met jou in een huis zat en wij zaten met zn tweeen op de benedenverdieping in een kamertje en er zaten heel veel meiden boven en daar wouden wij dus ook heen, maar dat mocht niet van jou vader en toen gingen we opeens vlees bakken
Heeeeeel stom.