ik wil niks horen over gesloopte vliegtuigdingen... Ga vanavond boeken voor Curacao, en vind het echt doodeng! Vlieg waarschijnlijk in mijn eentje terug, omdat een vriendin van mij daar gaat trouwen op de 20ste terwijl mijn ouders de 17de weer terug gaan. Ik plak er dan nog 5 dagen achteraan zodat ik bij dé bruiloft kan zijn, blijf dan bij haar schoonfamilie, maar vlieg alleen terug... bibber
Splinter
Geplaatst: 10-08-10 15:41
tssssssss lekker bezig jij zeg
student, eigen paard, 2 keer op vakantie tssssssssss
Gezellig weer in de regen de paarden binnen gehaald,we waren wel wat nat geworden.
_Noah
Geplaatst: 10-08-10 19:45
Nou en wat geeft het, ik zeg geniet ervan Liset, heerlijk!!:D nogmaals, het was een oefen deur op de grond dus geen echte in het vliegtuig . Ben je gerust zo?? (liset gaat op vakantie van de creditcard uit de portomonnee )
PowerHorseW
Geplaatst: 10-08-10 20:21
noah: toch best gek je moet een deur toch ook heel hard dicht kunnen gooien?? zijn toch sterk ?? of weet ik er gewoon niks van af
Een simulatie vliegtuig deur, die door honderden mensen de hele dag met kracht open en dicht wordt gegooid, gaat eens kapot. I don't care! ik ben blij dat ik vrij ben
noah: daar heb je helemaal gelijk in mag ook eens kapot gaan.
tav: het gaat al beter, zolang ik maar niks hoef te tillen of te dieuwen dat gaat allemaal nog niet. spier moet niet heel erg belast worden. ik heb vrijdag al gewerkt bij de dierenarts. dat ging wel aardig het gewone werk gaat dus gewoon. ik ga stage lopen bij de trimsalon. dus daar hoef ik ook niet heel veel te trillen.
ben nu vissticks aan het bakken. heb ik toch ineens zo veel trek in