Nouja, je hebt iig voor jezelf iets overwonnen, ook niet onbelangrijk.
Laat maar weten wat het geworden is!
Veerle
Geplaatst: 22-09-09 20:47
Hooi iedereen! Lang niet gesproken! Vandaag was heel leuk mag eigenlijk ook wel poedersuiker....
Mijn zus heeft een nieuwe verzorgpony(echt zooo'n leukerd ) Ik ging dus mee en het was wel heel leuk! Maar daar staat dus nog een pony die ik misschien mag bijrijden, Dus de eigenaar was er vandaag en die heeft een dochter van 8 die er op rijd, de pony was heel braaf en liep gewoon goed, maar toen mocht ik er even op en gelijk steeds harder lopen, en beginnen te galopperen terwijl ik alleen maar wou stappen. Voelde me zwaar poedersuiker omdat ik die pony daarna weer heel lief was bij dat andere meisje.... Maargoed die pony is pas 5 en nog maar een half jaar onder het zadel, dus die is nog niet aan veel ruiters gewend, en al helemaal niet als ik er ineens iemand anders op gaat zitten. op het laatste stukje ging het wel wat beter maar voel me er nog niet goed bij, en voel me zwaar voor banketstaaf staan
Dat hoeft niet hoor Veerle. Dat komt gewoon omdat het voor jullie allebei nieuw is, hoef je je niet voor te schamen ofzo. Als je er vaker oprijdt gaat dat echt wel wennen hoor. Toen ik net op Gipsy reed was dat ook hoor, hij ging altijd rennen als ik erop zat. Ik kon nooit rustig rijden, maakt niet uit wat ik deed. Hij wilde gewoon echt niet rustig lopen. Maar naar mate ik Gips nu langer heb, gaat het echt steeds beter. Nu heb ik daar ook helemaal geen last meer van. Maar zeker de eerste 3/4 maanden was het echt niet leuk hoor. Maar ook bij jou gaat dat zeker goed komen!
Maar ik ben nu bang dat ze mij niet als bijrijder wil
Ik denk dat dat wel mee zou vallen hoor, bedoel iedereen kan toch bedenken dat het de nieuwigheid is voor jullie allebei.
_Lisanne
Geplaatst: 22-09-09 20:57
fionaa schreef:
jaaa hij is bijnaaa klaar
Yeahhh.
Hoe is het met urrie?
fionaa
Geplaatst: 22-09-09 21:00
Veerle.. je weet dat je kan rijden. Dat kan je ook. En je bent een aardig meisje die ook goed met de pony om zal gaan. Gewoon ervoor gaan als je m mag verzorgen.
Niet bij jezelf twijfelen.. want dan is ook de teleurstelling nog groter.. snap?
Ik heb gezegd, ugh!
Met ursuelaa ist toppie ! lekker ding! Erg aant verharen..
Oh ja Gips verhaart ook als een gek en echt al een dikke vacht ook. Reed vandaag 10 minuten in de bak want moest op mn instructrice wachten tot we nr buiten gingen en toen was ie al helemaal nat!