hahaha ze kunnen beter een design klaar maken (zoals ik bij dierenwinkel site heb gedaan), en dan iets makkelijks eraan hangen dat ze alles kunnen vervangen wanneer ze willen.
jij zou het ook kunnen ahhaa maar heb ik wel vaker hoor dat ik denk ach ach wat een website zo verkoop je niets:P
Ik ben even groente halen bij de buurman (zit in de winkel, buurman Lidl)
Monica24
Geplaatst: 24-06-09 11:13
Kaar en Joyce,
Leuke site van shop 'n drop!
Even twee tips: er staat: [size=9]Karin is een gediplomeerde dierenverzorgster en heeft dus genoeg kennis van de dieren en kunt u dus op een goede manier helpen.Dat moet zijn kan ipv kunt. Er het is het formulier dat (en niet die)
Verder super leuk en professioneel gedaan! (waarop staat de link niet in jullie onderschrift? Beetje reclame maken!!)
Als ik een konijn had zou ik het zou brengen bij jullie (en je mag nog steeds mijn 38 babyguppies verkopen hoor).
Ja mijn nederlands is niet op alle punten goed! We zullen het zo gelijk veranderen! thnx!
Had ik wel verwacht idd dat die kleine weg zou gaan.
aatjuh12
Geplaatst: 24-06-09 11:27
aatjuh12 schreef:
daar hadden ze het zondag idd al over.. dat die toen al niet helemaal deed wat ze hoopte en de rest? hebben die al gelopen in de les?
naja.. ze hadden het er niet over dat die weg zou gaan.. maar dat het zo een lastige pony was.. dus was zelf al tot de conclusie gekomen dat die waarschijnlijk weg zou gaan
ik ga zo naar school... heb zo de laatste kans om twee toetsen dit jaar nog te halen en anders wordt het volgend jaar! Geschiedenis en Natuur-techniek...
Ik ga zo naar huis, presentatie klaar maken om mee te nemen.... was uitzoeken... kamer opruimen... dan de bus/trein naar Rotterdam... logo presentatie... en ben om ongeveer 8 uur weer thuis... laat het bokt front wel even via sms wat weten dan zijn jullie eerder op de hoogte.
Ik ga zo naar huis, presentatie klaar maken om mee te nemen.... was uitzoeken... kamer opruimen... dan de bus/trein naar Rotterdam... logo presentatie... en ben om ongeveer 8 uur weer thuis...met de gewonnen 700 euro op zak