Morgen tot half 2 naar school.
Dan met moeders naarpaardje, koffie drinken bij Wim en dan vertrekken we naar een vreemde locatie. Duimen jullie het beste voor me?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan met moeders naar

Liisette_ schreef:Hier moet je kijken.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 2cc51f1471
Gaat over een meisje. En die heeft een operatie ondergaan om een nieuw gezicht te krijgen. Maar zij rijdt ook op de manege. Dus je ziet haar ook rijden op Roxanne!

we waren met ze vijfen. Er lagen al hindernissen en in moelijke bochten en die heb ik eerst met inrijden allemaal genomen zodat die soepeler werd. Hij deeed goed ze best, maar wel een beetje moe voelde ik. We hebben veel bochten geoefend en dat kon ook wel met ze 5 mensen. Wel raar dat wanneer ik ga springen meneer wel 'nageefelijk' is en met dressuur niet. Maar vorige week moest ik echt iets doen wat bij hem niet werkt. Springen ging ook super, niet de hoogte in gegaan, maar veel bochten gedaan. Daarnaaa voor het eerst zonder zadel op meneertje gezeten
. wat is hij dun geworden zeg, als ik langere benen had dan had ik ze allebei kunnen kruisen
. ze schoft zat ook niet bepaald lekker
.
. Voelde echt weer als een echt lesje!
? 

! Haha vooral die sprinfoto, zowel jij als berlingo genoten!
! Ik denk dat je victor volgende week met dressuren even moet inpraten
Liisette_ schreef:JANEE! Ik vind dat wel een goed idee! eigenlijk!![]()
![]()
Zullen we het doen? Lijkt me echt super gezellig!![]()
Wil je dan s' middags of s' avonds?

Maar dan moeten we wel snel zijn denkik.
Maaikeee schreef:Woow Mel dat was me wel ff het ritje dus!
Idd goed dat je bent blijven zitten!
Ben benieuwd naar het paard, als ik tijd heb kom ik zeker even kijken 1 februari, moet
sowieso nog steeds men cbr3 sticker ophalen!
En wat een leuke foto's van berlingo! Haha vooral die sprinfoto, zowel jij als berlingo genoten!
Lekker rustig springlessie dus kirsten!
Fijn dat het lekker ging! Ik denk dat je victor volgende week met dressuren even moet inpraten
dat jullie wél gaan springen, misschien loopt ie dan ook nageefelijk!
. De ene keer doet hij het wel en de andere keer wil die echt niet. Ik wil danmet de dressuurles wel een paar balkjes neerleggen om gewoon overheen te gaan tijdens je oefening, heel handig! 
Kirsten_S schreef:Jaaa zeker! en daarna werd het weer hartstikke druk in de les, dus wij hadden het zoo luxe![]()
Ik denk het ook, zo stom is dat. De ene keer doet hij het wel en de andere keer wil die echt niet. Ik wil danmet de dressuurles wel een paar balkjes neerleggen om gewoon overheen te gaan tijdens je oefening, heel handig!
Echt goed dat het lekker ging.