! Zit er nu illegaal op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Zit er nu illegaal op
Kirsten_D schreef:Ik dacht dat een bitje rond de €13,- kost. Ik zal het hoofdstel nog een keer goed invetten voor je..
! Je weet vast wel de juiste maten ervoor? Kirsten_S schreef:Ben je er op dinsdag ?!

Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Ik dacht dat een bitje rond de €13,- kost. Ik zal het hoofdstel nog een keer goed invetten voor je..
Oh is nog best wel duur zeg! Je weet vast wel de juiste maten ervoor?
Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:Ben je er op dinsdag ?!
Toevallig wel, om 1 uur..
Maar ik kom het hoofdstel wel even brengen bij je thuis of op de manege, is handiger voor mij.
Kirsten_D schreef:Ze zijn zaterdag gewoon op ja. Je moet gewoon een gebroken bustrens nemen, tegenwoordig zijn ze bijna allemaal lichtgewicht, schijnt ook het lekkerste te zijn. Anders vraag je het gewoon aan de gene in de winkel, heb ik toen ook gedaan..
!? 

Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Ze zijn zaterdag gewoon op ja. Je moet gewoon een gebroken bustrens nemen, tegenwoordig zijn ze bijna allemaal lichtgewicht, schijnt ook het lekkerste te zijn. Anders vraag je het gewoon aan de gene in de winkel, heb ik toen ook gedaan..
Oke ik zie dat een sperriem 3.50 bij het zadeltje kost. En bij Philly is het 4 euro?!
) Jane_ schreef:KIRSIEE D
HEB JIJ DIE WIT ONDERLEGDE TE KOOP
Zo JAA DIE ZOEK IK VOOR PHILLIEE

Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:
Dacht ik, ze hebben ook een site dus je kan daar kijken.
Ik kan eventueel zaterdag wel, maar alleen na 6 uur, want ik moet werken(niet bij fillydale, bij granny's..)
!? Haal ik het daar wel op 
Yaraa schreef:je hebt weer leuke nieuwe foto's in je profiel, Jane!!!
Kirsten_D schreef:Jane_ schreef:KIRSIEE D
HEB JIJ DIE WIT ONDERLEGDE TE KOOP
Zo JAA DIE ZOEK IK VOOR PHILLIEE
Nee en andere..
Die witte onderlegde doe ik niet zo snel weg..

?! Jane_ schreef:aaah sjammer
Welke heb je dan nog meer ?