Iehh ik heb echt een eng ex vriendje Weet nieteens meer wanneer ik iet smet hem had maar dan begint ie van 'weet je nog hoe ik eruit zie? wil je het anders even zien op de cam'
haha dat klopt, mn profiel heb ik ook niet zelf gemaakt...
ieuw marjon, das eeeng
juf_esther
Geplaatst: 02-01-10 07:33
Goeiemorgen dames... het heeft gesneeuwd!!!!!
Ben benieuwd of we vandaag wel met trailer op pad kunnen...
Jow wordt trouwens tijd om je profiel aan te passen, je pensionrijtje klopt niet meer helemaal
Ga zo maar es ff douchen, laarzen in de schoensmeer zetten, ontbijten bij m'n schoonmoeder (=jarig) en dan naar stal... invlechten enz. Heb tegen Juul gezegd dat ze alles zelf moet doen
Jongens, veel succes en plezier vandaag.. ik sla een daggie over. Heb enorm last van mijn arm, en laat hem eens een dag rusten. Morgen komt Kayl weer. Doe jullie best he, en we lezen de punten wel En Marjon, veel plezier met Roon en z'n oude eigenaren Enne Cis.. go for it girl
Maris
Geplaatst: 02-01-10 15:56
Tischa ( jack russel ) is nog steeds niet gevonden ! Dus als jullie een hondje zien lopen ergens zonder mensen erbij ........
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 02-01-10 23:51
Hey! Vandaag op buitenrit in de sneeuw geweest, s'ochtends vroeg. Vaseline op die hoefjes en gaan! Supermooie foto's gemaakt, zal er zo eens eentje neerzetten.
Esther, vertel hoe is het gegaan met jullie? Volgens mij was juul behoorlijk zelfverzekerd.
Marion das ieeeewl ja. Ex vriendjes moet je zowiezo met een wijde boog omheen hihi.
Mariska das balen, nou ro heeft vandaag een mooie schone stal gehad, dus die red zich wel hoor.
Maris, ik heb niks gezien. Mischien dacht iemand aardig te wezen en heeft het hondje "gered" en zelf gehouden? Het schijnt wel eens te gebeuren. Dat moet je eigenlijk maar hopen met dit koude weer...
Laatst bijgewerkt door Gypsy op 02-01-10 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha niet bepaald. Volgens mij word 'ie gewoon opgejut door de rest, zelf zegtie namelijk helemaal niks. Dus hij zoekt 't maar fijn uit, ik hoor het wel.
juf_esther
Geplaatst: 03-01-10 07:39
Goedemorgen dames,
Wat vervelend zeg van dat hondje, ik zou echt niet weten wat ik moest als ik Floor kwijt zou zijn... ik hoop echt dat ze 'm terugvinden! Misschien is ie ergens een schuur oid ingegaan en ingesloten? Wij hebben hier op de camping al een aantal keren een hond gevonden, en 1 keer was ie ook al vier dagen van huis... ik hoop dat het goedkomt!
Nou, dan maar even over gisteren.....
We gingen samen rond kwart voor richting Grol. Even bakkie gedaan, gemeld, en om half 3 zat ik erop. Mét mooi dekje van stal Bevelander en mooi nieuw wedstrijdsetje! Ik moest om 15:10 de ring in in dus ik dacht 40 minuten losrijden voor de 1e proef moet toch ruim voldoende zijn. Helaas was Tres niet in een super beste bui... Vooral met de galop heeft ze me weer alle hoeken van de bak laten zien helaas.
Maar goed toen dus de eerste proef, het begon best aardig, wel veel spanning en veel uitzwaaien op de voltes.. Toen de galop en het drama begon helaas. Ze deed echt suuuper irritant. Even wat tips van Jow gehad en in de losrijbak nog even flink aan het werk gezet. Tweede proef ongeveer hetzelfde verhaal. Maar goed, gelukkig is Jan nog een beetje lief voor me geweest en eindigde het met 172 en 178 punten, wat me eigenlijk echt reuze meeviel (had rond de 168 oid verwacht)
Al met al een heeele goede oefening voor de komende officiële wedstrijden, al had het voor m'n zelfvertrouwen beter geweest als ze niet zo door de baan was gestuiterd.. Maar 178 daar was ik nog behoorlijk trots op en ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het echt goed gaat komen. We zullen zien over 2 weken...
Toen Julia met het zestal (vijftal) ze vond het erg spannend maar de dames reden keurig! Heb de uitslag nog niet gehoord, toen waren we de paarden naar huis brengen. Zelf reed Juul daarna ook nog haar eigen proeven, heel netjes, 179 en 180 punten. Met haar zelfvertrouwen zit het inderdaad wel goed Cis
Jow bedankt voor je commentaren en Dees bedankt voor jullie support!!
Nou Es, vind dat je het toch heel goed gedaan hebt. Ik doe het je niet na. En Juul ook, echt super hoor En met je zelfvertrouwen komt het vast allemaal goed.
5tal had 166 punten dus 2 winstpunten, iets van 66 procent ofzo.. viel niet tegen alleen afwenden was niet altijd gelijk, dat was eigenlijk enige minpuntje en dat ze nog beter moeten kijken..