Daar heb ik ook een keer op gereden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Vandaag 'rodeo' gehad met Valentino, ben der voor het eerst afgevallen/ gestaptwat's gebeurt??

*Trotss*) want hij was vét braaf, liep echt super nettjes.. Zelfs rechts een gallopje gedaan. Maar toen begon het al. ik reed zonder zweep, en dat had hij gewoon in de gaten. Dus toen ik aan wilde springen ging hij niet, en toen ik hem door dreef gaf hij een bokje. Gewoon vervelend en uitproberen. Dus ik vroeg of ik Lisette's zweep mocht lenen. Ik had hem alleen al vast, en ik vroeg naar galop, en meneer springt keurig aan.
Maar toen ik weer aan dreef omdat ik verder wilde rijden reageerde hij niet. Dus ik dreef nog een keer aan. Weer niet! Dus ik geeft hem een schop, geen reactie, nog een schop. Weeeeer niet!! GRRRRR!! Flikt hij de hele tijd als ik zonder zweep rijd
hij weet dat ik dan niks kan doen. Dus ik vroeg aan Lisette weer haar zweep. En toen heb ik hem een flink op z'n flikker gegeven...
Hij schrok behoorlijk, kwam eerst voor een beeetje omhoog, nam een sprong, en gaf een bok. En toen, hing ik ernaast, een been nog omhoog. Die kreeg ik gelukkig snel weer naa beneden waardoor ik op 2 voeten landde, en hem nog gewoon vsat had.
Jenniferr schreef:Tja je kan altijd vragen

Flevolander schreef:Denk dat als ie er een goed bod voor krijgt ze zo weg zijn hoor
Elja schreef:Waarom verkocht ie Ondra wel dan?
Of hoe heette dat paard ook alweer
Iriis_ schreef:Flevolander schreef:Denk dat als ie er een goed bod voor krijgt ze zo weg zijn hoor
Vergis je niet. Frans is daar echt niet zo makkelijk in
Iriis_ schreef:Elja schreef:Waarom verkocht ie Ondra wel dan?
Of hoe heette dat paard ook alweer
Hij heeft Sylvana ook verkocht, en Lex ook.
Maar die paarden gingen volgens mij allemaal naar de slacht, of iemand anders moest ze willen kopen..
Jenniferr schreef:Een vriendin van mij was geintresseerd in Aglona ofzo?

Iriis_ schreef:Hij heeft Sylvana ook verkocht, en Lex ook.
Maar die paarden gingen volgens mij allemaal naar de slacht, of iemand anders moest ze willen kopen..
Flevolander schreef:Als je een fanatsie prijs bied, dan is elke manege eigenaar wel een slimme zakenman hoor
Astor schreef:Want het is heel moeilijk om een echt goed manegepaard te vinden die het werk aan kan etc.
Jenniferr schreef:Jaa wil iemand nog een lief bijrijd haffje?
Iriis_ schreef:Astor schreef:Want het is heel moeilijk om een echt goed manegepaard te vinden die het werk aan kan etc.
Jaa, dat zag je met Vinsanto, Desperado enzo!