Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Wij gaan naar Spanje, Tossa de Mar om precies te zijn.
Het is al zeker 15 jaar geleden dat we daar waren. Toen nog zonder kinderen. We willen graag naar de zon en de zee. Dus.... Spanje.

ATE schreef:lekker hoor mocht ik je niet meer zien wens ik je een fijne en droge vakantie

ATE schreef:volgens mij kun je niet tellen we zijn dan bij 190
Ben echt aan vakantie toe ! xan schreef:ATE schreef:lekker hoor mocht ik je niet meer zien wens ik je een fijne en droge vakantie
Ik kom vanmiddag nog even naar de manege. Ga nu nog even hoofdstel en zadel invetten, en dan ga ik dat even terughangen in het kastje. En kastje opruimen. Dan is alles weer netjes als ik terugkom van vakantie. En Xandra is er dan ook weer (hoop ik !).
Het gaat overigens heel goed met Xandra voor de kar. Tilly heeft ook al met haar in het bos gereden. Volgende week gaan ze met Xandra in het verkeer rijden. En zondag de 22e gaat Winnitou mee een ritje maken met Xandra door de bossen.

meelen schreef:@ATE & XAN....luisteren jullie niet naar weersberichten of zo?
Deze heerlijke regen/onweersbui was wel degelijk voorspeld hoor.
Daarom ga ik vanaaf gourmetten. (mocht het toch nog beter worden dan zet ik hem buiten hahaha)

ATE schreef:meelen schreef:@ATE & XAN....luisteren jullie niet naar weersberichten of zo?
Deze heerlijke regen/onweersbui was wel degelijk voorspeld hoor.
Daarom ga ik vanaaf gourmetten. (mocht het toch nog beter worden dan zet ik hem buiten hahaha)
ik was aan radar bekijken doet ie het niet
voorspeld????
Ivm een storing bij onze hosting provider ziet u tijdelijk alleen het laatste beeld 
ATE schreef:ze hadden toch 30 gradenvoorspeld????

ATE schreef:ik zie dit staan bij radarIvm een storing bij onze hosting provider ziet u tijdelijk alleen het laatste beeld

nig !xan schreef:Geduld dames, geduld.
Vanmiddag wordt het weernig !
Ate, de BBQ's kunnen gewoon aan hoor.

ATE schreef:hoe dan

xan schreef:Druk op F5, net zoals je bokt vernieuwd, dan zie je nu dat de bui al aan het doorschuiven is.