djinnie schreef:Binar schreef:Ooit wordt Ko'tje nog een heel makkelijk te rijden paard
Uhm? Wishful thinking, Nous? HahahahahahaKo moet toch lekker zijn Ko-karakter houden, dat past bij hem... Enne, jij houdt wel van een uitdaging, toch?
Zoiezo, als Ko niet meer Ko is, weet ik straks het verschil niet meer tussen Ko en Biz...![]()
Ko'tje moet idd Ko'tje blijven, maar een iets makkelijker te rijden paard is toch wel fijn. Zeker zoals nu, nu ik ff niet mag rijden, dan is het toch wel handig dat hij doorgereden kan worden door iemand anders. En dan heb ik t niet over lange teugel hobsen (want dat lukt iedereen wel denk ik) maar echt aan het werk zetten

Ko moet toch lekker zijn Ko-karakter houden, dat past bij hem... Enne, jij houdt wel van een uitdaging, toch?
Beginners kan ik er nu ook wel opzetten hoor, alleen gaat hij liever niet harder als de 1e versnelling en wat haperend naar 2e versnelling om vervolgens snel weer naar de 1e versnelling terug te vallen
hihi
,
. Zo lief van iedereen
!
Echt een beetje afwezig, ze reageerde niet eens toen het voer eraan kwam. Ik vind het echt een rotgezicht, zo dof en suf heb ik haar nog nooit gezien.