Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:41

djinnie schreef:
Binar schreef:
Ooit wordt Ko'tje nog een heel makkelijk te rijden paard Tong uitsteken

Uhm? Wishful thinking, Nous? Hahahahahaha Knipoog Ko moet toch lekker zijn Ko-karakter houden, dat past bij hem... Enne, jij houdt wel van een uitdaging, toch?

Zoiezo, als Ko niet meer Ko is, weet ik straks het verschil niet meer tussen Ko en Biz... Haha! Knipoog

Ko'tje moet idd Ko'tje blijven, maar een iets makkelijker te rijden paard is toch wel fijn. Zeker zoals nu, nu ik ff niet mag rijden, dan is het toch wel handig dat hij doorgereden kan worden door iemand anders. En dan heb ik t niet over lange teugel hobsen (want dat lukt iedereen wel denk ik) maar echt aan het werk zetten Bloos Cool

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:44

Marieke_ schreef:
Ko gaat echt een heel leuk oud paard worden hoor. Waarop je alle beginners laat rijden en dan stoere verhalen vertellen over hoe moeilijk die vroegah was Knipoog

haha issie nu niet leuk dan Nors opkijken Beginners kan ik er nu ook wel opzetten hoor, alleen gaat hij liever niet harder als de 1e versnelling en wat haperend naar 2e versnelling om vervolgens snel weer naar de 1e versnelling terug te vallen Schijnheilig hihi
Wassie verder wel goed voorwaarts? ook met aandraven? Ben daar de laatste dagen erg mee bezig geweest Whoosh!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:46

Ja hij was lekker voorwoorts, ik ging veel met hem joggen want t werkt super en zit ook nog eens heerlijk.

Met een leuk oud paard bedoel ik een leuk OUD paard. En dat issie toch niet Tong uitsteken Dan blijft ie wel lekker Ko'tje maar lief voor beginners. De wijstruc is daar het begin van Ja

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:48

Marieke_ schreef:
Ja hij was lekker voorwoorts, ik ging veel met hem joggen want t werkt super en zit ook nog eens heerlijk.

Met een leuk oud paard bedoel ik een leuk OUD paard. En dat issie toch niet Tong uitsteken Dan blijft ie wel lekker Ko'tje maar lief voor beginners. De wijstruc is daar het begin van Ja

O dus Ko is voorwoorts, nou ja dat is een stuk beter dan voorwaarts Party!! *LOL* ROFL

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:50

Ja joh hij praatte de oren van me hoofd af tijdens t joggen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:53

Marieke_ schreef:
Ja joh hij praatte de oren van me hoofd af tijdens t joggen Haha!

ja ik moet er een westernpeerd van maken, dat joggen zit zooo lekker Cool maar ja is wel een slome gang, iets waar Ko van houdt en eigenlijk niet mag van ome Mike (ja soms wel)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:54

Idd... ik kwam erachter dat ik best kan doorzitten Haha! Het is wel sloom maar hij loopt dan zo netjes en dan kan je makkelijker naar draf Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:54

Marieke_ schreef:
Idd... ik kwam erachter dat ik best kan doorzitten Haha! Het is wel sloom maar hij loopt dan zo netjes en dan kan je makkelijker naar draf Haha!

ja weet ik, moet dat ook vaak met de les doen. Heb jij zeker ook wel gehad met de les? Koe

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:56

Uhm nee ... Mike denkt wel dat ik op Ko rijd, maar hij laat me nooit joggen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:58

Jaaaaaaaaaaaa, ik ben voor! Ko wordt westernknol! Yeahaa...!

@Nous: snap dat het makkelijker zou zijn als meer mensen op Kootje zouden durven, maar ach, je hebt het niet voor het zeggen. Kijk nou naar mijn gevaarlijke knol, absoluut niet duifmakkie, rem is haperend, stuur weigert soms... Alleen het gas en de versnellingen doen het goed.... zucht... Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:01

djinnie schreef:

@Nous: snap dat het makkelijker zou zijn als meer mensen op Kootje zouden durven, maar ach, je hebt het niet voor het zeggen. Kijk nou naar mijn gevaarlijke knol, absoluut niet duifmakkie, rem is haperend, stuur weigert soms... Alleen het gas en de versnellingen doen het goed.... zucht... Haha!

In de bak is Ko niet eng hoor. Dan kan iedereen wel zn rondje hobbelen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:03

djinnie schreef:

Ja maar Tam, iedereen durft wel op de jouwe, zelfs nerdies durven op dikkie dik Clown

Ach alles heeft zijn voors en tegens Haha!

Het leukste is altijd als mensen denken "o dat ziet er makkelijk uit dat doe ik ook wel even" Nou die mensen komen thuis van een koude kermis want dan lukt het voor geen meter Haha! Haha! Haha! en dat is toch ook wel weer leuk om te zien Cool

Ga jij Ko voor mij westernbeleren???

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:04

Marieke_ schreef:
In de bak is Ko niet eng hoor. Dan kan iedereen wel zn rondje hobbelen.

Buiten kan je ook met Ko een rondje hobbelen maar door zijn verleden zal ik niet snel andere mensen er mee naar buiten sturen (uitzonderingen daar gelaten)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:09

Binar schreef:

Uhm, slik, als ik nog ergens mijn handboek westernrijden kan vinden, Dikkie Dik heb geleerd hoe hij moet sturen zonder teugeldruk en diezelfde Dikkie Dik de basisbeginselen van het westernrijden heb geleerd, enne, jij een boomloos westernzadel, inclusief parachute en bodyprotector hebt, dan laat ik het je meteen weten en dan doe ik dat toch even voor jou... Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:12

djinnie schreef:
Binar schreef:

Uhm, slik, als ik nog ergens mijn handboek westernrijden kan vinden, Dikkie Dik heb geleerd hoe hij moet sturen zonder teugeldruk en diezelfde Dikkie Dik de basisbeginselen van het westernrijden heb geleerd, enne, jij een boomloos westernzadel, inclusief parachute en bodyprotector hebt, dan laat ik het je meteen weten en dan doe ik dat toch even voor jou... Clown

parachute??? Nou die heb je echt niet nodig hoor, het gasknopje is soms wat lastig te vinden bij hem (ook al is die bij mij al een stuk actiever)
Bodyprotector kan vast wel geleend worden en Kim heeft deze week een test boomlooswesternzadel en anders mogen we vast wel het zadel van Jet lenen Extreme duivel

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:45

Doei! ,

Vandaag mooie crematie gehad mijn mama. Natuurlijk wel tranen, maar dat hoort erbij.
Er waren echt tegen de 100 mensen Wow! . Zo lief van iedereen Pling !

Ik kon de kracht niet opbrengen om naar Vesje te gaan Bloos .

Liefs

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:49

Hey Xeen, fijn dat het een mooi afscheid was. Natuurlijk zijn er tranen en er zullen er vast nog een hoop komen. En Vesje die vergeeft het je wel hoor. Een uurtje extra gras eten vindt ze vast niet erg.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:56

nee inderdaad, dik vreetzakje Tong uitsteken .

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:04

nou ikke is weer thuis van werken..

Was idd vanmorgen erg blij met het nieuws van melis Haha! Haha! .
Had het wel stiekem gehoopt maar dacht toch ook wel nou dat gaat niks worden Knipoog
Uiteindelijk had ze toch een redelijke cijferlijst en de tranen kwamen heeeel spontaan..had niet gedacht dat ik zou gaan huilen hihi Bloos

Verder krijgt heli zaterdag speciaal beslag..heb gekozen voor het breakover beslag van hoofcare.nl. dan met een balk erin.
Heb daar toch het beste gevoel bij. Ben wat verdiept in de verhalen van hoefkatrol en iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen. Goede en ook slechte.
Volgens hoefsmid moet ik me niet te veel zorgen maken. Zeker omdat hij nog nooit eerder kreupel gelopen heeft hierop.
Hij wil ook de foto's bekijken voor hij gaat beslaan..vind ik opzich wel een positief punt. Maar we wachten maar af hoe heli gaat reageren op zijn nieuwe schoenen.
Mis het rijden wel hoor pfff heb al 5 weken niet op paard gezeten.
Maar ik hoop het allemaal weer in te halen. Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:24

Dat is fijn dat hij positief is over Heli. Het moet nu ook allemaal weer beter gaan Ja Ben je er zaterdag zelf Madelon? Ik ben zowiezo op stal voor Evita

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:02

ja ik ben er zelf omdat hoefsmid komt dus jij hebt vrij Knipoog Knipoog Tong uitsteken

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:27

madelon31 schreef:
Mis het rijden wel hoor pfff heb al 5 weken niet op paard gezeten.

Ach gosh Madje, Moon staat tot je beschikking hoor, als je een keer wil knolhobbelen... Haha! Laatste twee keer dat ik gereden heb had ik zelfs een rem en een stuur, dus niks mis mee momenteel. Of je moet in de bak willen rijden, dan is ie eigenlijk bijna altijd wel braaf... Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:46

Fijn dat het een mooie crematie was Xenia! En Vesje vind dat vast niet zo'n probleem.. een dagje luieren Knipoog

aah 5 weken, das niks joh Madje Tong uitsteken Knipoog Hopelijk werkt het beslag voor Heli!!

Mijn kneusje zet haar voetje gelukkig weer plat op de grond.. maar kan hem verder nog niet belasten. Rechts heeft ze nou echt een olifantenpoot, wel logisch want daar staat ze continu op. Helaas kan ze nog niet naar de spuit lopen, dus heb het maar even met een koude spons gekoeld.
Ze is zo zielig Verdrietig Echt een beetje afwezig, ze reageerde niet eens toen het voer eraan kwam. Ik vind het echt een rotgezicht, zo dof en suf heb ik haar nog nooit gezien.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:49

Ze is idd erg zielig. Vanmorgen heb ik dr met veel aanmoedigen twee pasjes uit dr stal gepraat, maar het ging heel moeilijk. Ze at wel het snoepje dat ik haar gaf direct op.

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:31

Binar schreef:
Heej Melis, gefeliciteerd hoor Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Weet je al wat je straks gaat doen? (opleiding)

Mariek, heb je Ko vanochtend overleefd?? Haha! Haha!

Dankje, ja ik ga hierna naar het Albeda College dat zit tegenover mijn huis lekker dichtbij Hihi Haha! Die opleiding duurt 3 jaar en dan zou ik een eigen winkel kunnen beginnen, maar daar wil ik eigenlijk niks mee.. ik wil Surie ( Fallon) achterna.. dus ik wil graag naar de politie school maar dan moet je 17.5 zijn.. en ben nu pas 15.. dus als ik 18 ben dan ben ik klaar met deze opleiding en kan ik meteen doorstromen! Bloos Handig he? En als ik dan na 3 jaar denk ik wil niet naar de Politieschool.. heb ik iig een Mbo-diploma waar ik een eigen winkel mee kan beginnen!! Zo hehe.. nu weet je me hele toekomst plannen Bloos Tong uitsteken Gr..!! xx