stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:33

nou, ik heb vanmiddag ook weer wat meegemaakt zeg! ik loop op het metrostation op het centraal in amsterdam, valt er opeens een man om...in eerste instantie dacht ik dat het een junk was of een zwerver.....dat zijn wel vaker van die ongeleide projectielen, maar toen k langsliep zag k dus dat t n normale man was....maar hij viel dus om met zn hoofd tegen de metro....toen ie op de grond lag kreeg ie van die stuiptrekkingen....ik weet nou niet wat ie had........er werd meteen 112 gebeld door omstanders en k ben maar doorgelopen......er stonden zoveel mensen omheen en hij werd al goed geholpen......anders wordt t te druk naar mijn mening.
maar t was echt een heel eng gezicht. ik kwam onderweg nog een vriend tegen....heb m maar ffies gesmst. hij zei dat de man weer bij was en dat t wel goed zou komen, dus k hoop t maar!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:35

jezus, om je rot te schrikken, heb ooit ook een meisje gehad die voor me zat in de trein die ineens flauwviel, je weet echt even niet wat te doen, blij dat er vaak genoeg mensen zijn die dat wel weten

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:45

sjorsie schreef:
jezus, om je rot te schrikken, heb ooit ook een meisje gehad die voor me zat in de trein die ineens flauwviel, je weet echt even niet wat te doen, blij dat er vaak genoeg mensen zijn die dat wel weten

nou idd, ik wist t echt ffies niet, gelukkig waren er idd genoeg mensen en de beveiliging kwam ook al de trap afstormen....
met concerten vind k t ook altijd zo eng...was een aantal jaar geleden bij eminem en daar vielen ze ook bij bosjes flauw.....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:46

He getver Mayo, ook een naar gezicht! Zo had ik ooit in de tram in A-dam wel n junk zitten waarvan plots t hoofd weg knakte: dood! Moesten we eigenlijk lijven tot politie en zo aangekomen waren. Daar had ik geen zin in, om zo'n junk. Ben gewoon uitgestapt en naar mijn werk gegaan, maar heb er wel last v gehad dat ik steeds dat beeld zag.

Jullie hebben wel pech zeg, jij en Willie al die enge dingen en Naadje die hond haast onder de vrachtauto.....

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:48

ik kan het me goed voorstellen, ik weet dan ook altijd even niet wat te doen op zo'n moment en iid bij concerten is het soms heel erg .

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:50

Nou,Nu wordt het eens tijd voor wat vrolijker bericht,ZIrano mad van de antibiotica af eindelijk na 9 weken.Nog 1 week stappen en als de DA het dan goed vindt mag hij weer los YEEEEEH.Brenda weet jij al wat??

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 21:29

ja ik weet over bo eigenlijk niet zo veel nog. er is wel iets bekent maar wat het nou was is nog niet zeker, ze gaan wachten tot ze een duidelijk beeld krijgen van de kweekjes die ze hebben.
hij krijgt wel weer vanaf morgen antbiotica Boos! en moet het zelf prikken bij bo Verdrietig zodra ik meer weet weten jullie het ook Knipoog
jeeeeeeeeee morgen me eerste werkdag Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:03

Jeetje Mayo, dat is nogal wat! :S

Marjan: jeeeeeeeejj!!! jippieeee Haha! Haha! Go jij! Go jij!

Brenda, heel veel succes morgen!! spannend, een nieuwe baan. Maar het gaat je lukken! Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:17

hehe ik ben ook weer in het land! Tong uitsteken

vanochtend vertrokken om 11.30 richting Houten voor mijn examen
ik moest om 12.45 binnen zijn en om 13.00 begon het lange wachten tot ik aan de buurt was,het ging op alfabetische volgorde dus ik was uiteraard als laatste Boos!
rond 15.30 was ik eindelijk aan de beurt Slapen

Het was weer best moeilijk en ik sloeg in eerste instantie dicht maar dankzij de geduldige examinator kon ik mijn zenuwen weer mannen en ging ik redelijk......

Toen de uitslag .................... Nagelbijten / Gniffelen

1 voor 1 weer het kamertje in en maar wachten en betreurde gezichtjes de kamer uit zien komen
maar..................ik ben GESLAAGD!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Slim
Ik had het never nooit niet verwacht maar gelukkig dus wel! nu ben ik iig verzekerd van mijn baan Haha!

Ondanks dat ik 3 uur in de file terug heb gestaan (A27,A12,A1,A19 en A8) bleef ik vrolijk *LOL*
heb net gegeten en kan nu eindelijk relaxen.....................

Brenda nog bedankt voor het losgooien van wild rose als dat gelukt is want dat had ik niet meer gered door die vele files Sigaar
en nogmaals veel sterkte met bo'tje

Willemijn : kan jij nog een gaatje prikken voor wild rose om voor kapster te spelen? Knipoog

Dabo: we treffen elkaar niet met het dekje he? en als ik nou geld in je kast doen en jij het shabrakje in mijn trailer ofzo?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:33

Morgen toch weerEmmeloord bellen want meneer zijn koker vond het weer nodig om behoorlijk in dikte toe te nemen.Dus zal de antibiotica toch nog even iets langer moeten doorgaan.Maar je merkt aan Zirano dat het met de dag opknapt hoor.Misschien is de zwelling meer geworden omdat hij vandaag voor het eerste 2 keer een kwartier mocht lopen.Brenda we duimen voor Bo en een hele leuke dag morgen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:58

Ohhwww vervelend, Marjan! Sterkte ermee hoor! Hoe is het nu met jezelf? Al wat beter?

Natasja, gefeliciteerd! Super joh!! woeiii! En ja, moeten inderdaad maar ff wat doen met dat dekje. Ik pm je wel ff Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:00

Goh me topic loopt wel hard zeg! Tong uitsteken

hahah wat een discussie daar hahahah lach me helemaal suf,wat een ...........hahahahaha Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:18

Je maakt ons (in elk geval MIJ) nieuwsgierig!
Welk topic...? (ff in je profieltje spieken maar dan) Tong uitsteken
[edit] stom van me, je Dierenambulance topic natuurlijk! Veel pagina's al.... [/edit]

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:22

hahah ja idd! wat een discussie he?! enne ik ben nou eenmaal koopig als ik vind dat ik gelijk heb en zeker als ik me al verontschuldigt heb en het uitgelegd heb dat het niet met die bedoeling was.....
en dan flink door blijven zeiken he? daar kan ik echt niet tegen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:46

Zirano schreef:
Morgen toch weerEmmeloord bellen want meneer zijn koker vond het weer nodig om behoorlijk in dikte toe te nemen.Dus zal de antibiotica toch nog even iets langer moeten doorgaan.Maar je merkt aan Zirano dat het met de dag opknapt hoor.Misschien is de zwelling meer geworden omdat hij vandaag voor het eerste 2 keer een kwartier mocht lopen.Brenda we duimen voor Bo en een hele leuke dag morgen.

ik blijf ook duimen voor jullie hoor

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:47

naadje24 schreef:
hahah ja idd! wat een discussie he?! enne ik ben nou eenmaal koopig als ik vind dat ik gelijk heb en zeker als ik me al verontschuldigt heb en het uitgelegd heb dat het niet met die bedoeling was.....
en dan flink door blijven zeiken he? daar kan ik echt niet tegen

en ik ook niet Tong uitsteken hahahaha

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:50

Go Naadje, go naadje! OK dan! Ik heb met eightlegged ook een discussie gehad in een topic dat ze over haar muisjes had. Toen ik zei dat ik het heel tegenstrijdig vond dat ze eerst net deed alsof ze zo goed voor ze zorgde en elke keer schattige foto's plaatste en toen opeens met de mededeling kwam dat ze ze maar aan haar spinnen had gevoerd. Ik snap best dat reptielen en insecten ook moeten eten, maar vond het zo tegenstrijdig. En je weet dat ik als dierenliefhebber dan ook erg fel kan worden. Je had haar moeten horen. Als ik nog een keer zou reageren dat zou ze een mod inschakelen en ze had al tig keer aangegeven dat we geen discussie mochten houden over het wel of niet voeren van haar muisjes aan spinnen/slangen. En het mooiste is dat ze in jouw topic steeds alles aan haar laars lapt en niet into the subject blijft. Maar goed, jij hebt in ieder geval je laatste woord en ik vond het erg grappig om te lezen! Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:57

Gieltje2002 schreef:
Go Naadje, go naadje! OK dan! Ik heb met eightlegged ook een discussie gehad in een topic dat ze over haar muisjes had. Toen ik zei dat ik het heel tegenstrijdig vond dat ze eerst net deed alsof ze zo goed voor ze zorgde en elke keer schattige foto's plaatste en toen opeens met de mededeling kwam dat ze ze maar aan haar spinnen had gevoerd. Ik snap best dat reptielen en insecten ook moeten eten, maar vond het zo tegenstrijdig. En je weet dat ik als dierenliefhebber dan ook erg fel kan worden. Je had haar moeten horen. Als ik nog een keer zou reageren dat zou ze een mod inschakelen en ze had al tig keer aangegeven dat we geen discussie mochten houden over het wel of niet voeren van haar muisjes aan spinnen/slangen. En het mooiste is dat ze in jouw topic steeds alles aan haar laars lapt en niet into the subject blijft. Maar goed, jij hebt in ieder geval je laatste woord en ik vond het erg grappig om te lezen! Tong uitsteken

hahah ja klopt,ze is niet fair!

ik heb eerder in een topic een felle discussie met haar gehad,ze had het over het vervoeren van haar spinnen als ze die verkocht had
dat deed ze dus gewoon in een pakketje met de post he! Bloos!

ik reageerde dat als ik de postbode zou zijn en ik erachter kwam dat het spinnetje de plaats van bestemming niet zou bereiken

zij zei daarop dat de postbode er toch niet achter kwam en toen ik haar daarom achterbaks noemde was ze helemaal op haar lange tenen getrapt Tong uitsteken
die discussie heeft ook iets van 2 pagina's in beslag genomen en is net zo geeindigd Clown

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:57

Brenda, succes morgen. Het was een beetje een rare avond vandaag op stal... Huilen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 00:02

ja vindt het sneu voor haar Huilen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:10

Wat is er gebeurt?

of stel ik nou een hele domme vraag Verward

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:26

Ohjee, dat klinkt niet zo best.. Wat is er gebeurd?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 00:28

jelle wordt ingeslapen Huilen
of mocht ik het niet zeggen Verward
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 29-11-06 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:28

Dat is toch een fries?

van dat vrouwtje met rooi ige haren?
edit: of die 3 jarige fries ? dat denk ik eerder dan daar hoorde ik van de week ook al slechte berichten over....ataxie of zoiets hadden ze als vermoeden ....

hoe dan ook en wie dan ook.....het blijft in en in triest dat soort dingen en wens je je ergste vijand nog niet toe

veel sterkte aan betreffende personen!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:39

Ohh wat erg! Ja, dat soort dingen zijn altijd heel naar...
Ik wens haar ook veel sterkte.. Verdrietig

Ik ga in elk geval me bed in nu.. truste!