Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjorsie schreef:jezus, om je rot te schrikken, heb ooit ook een meisje gehad die voor me zat in de trein die ineens flauwviel, je weet echt even niet wat te doen, blij dat er vaak genoeg mensen zijn die dat wel weten
en moet het zelf prikken bij bo
zodra ik meer weet weten jullie het ook 

Zirano schreef:Morgen toch weerEmmeloord bellen want meneer zijn koker vond het weer nodig om behoorlijk in dikte toe te nemen.Dus zal de antibiotica toch nog even iets langer moeten doorgaan.Maar je merkt aan Zirano dat het met de dag opknapt hoor.Misschien is de zwelling meer geworden omdat hij vandaag voor het eerste 2 keer een kwartier mocht lopen.Brenda we duimen voor Bo en een hele leuke dag morgen.
naadje24 schreef:hahah ja idd! wat een discussie he?! enne ik ben nou eenmaal koopig als ik vind dat ik gelijk heb en zeker als ik me al verontschuldigt heb en het uitgelegd heb dat het niet met die bedoeling was.....
en dan flink door blijven zeiken he? daar kan ik echt niet tegen
hahahaha
Gieltje2002 schreef:Go Naadje, go naadje!Ik heb met eightlegged ook een discussie gehad in een topic dat ze over haar muisjes had. Toen ik zei dat ik het heel tegenstrijdig vond dat ze eerst net deed alsof ze zo goed voor ze zorgde en elke keer schattige foto's plaatste en toen opeens met de mededeling kwam dat ze ze maar aan haar spinnen had gevoerd. Ik snap best dat reptielen en insecten ook moeten eten, maar vond het zo tegenstrijdig. En je weet dat ik als dierenliefhebber dan ook erg fel kan worden. Je had haar moeten horen. Als ik nog een keer zou reageren dat zou ze een mod inschakelen en ze had al tig keer aangegeven dat we geen discussie mochten houden over het wel of niet voeren van haar muisjes aan spinnen/slangen. En het mooiste is dat ze in jouw topic steeds alles aan haar laars lapt en niet into the subject blijft. Maar goed, jij hebt in ieder geval je laatste woord en ik vond het erg grappig om te lezen!