stichting langelaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
peetorlan schreef:Volgens mij is bijna de hele stal weg zaterdag.
Wij gaan met rox en ghitta naar brunschoten.
Daar is het Nk tinkers en daar doet kim met haar lieve Daily aan mee.
Dus word een stil daggie op stal hihi
Yustin schreef:Hihihi stichting Langelaan.......mja ben weer vervelend vanaag!
...Dus nu ga ik ff naar de hornbach,om een snoeischaartje te halen,want de buren hebben ook planten hangen,maar over onze kant,en het is "toevallig" geen mooie plant,die ernaast wel,dus die laten we zo
...Ik plaats nog wel is foto's...Ik ben nu ook bezig met het pad aan te leggen:P...nou ik ga weerYustin schreef:Neeeeeee Ireen, niet nog meer van die zwarte monsters
Ze heeft zelf het grootste zwarte monster als ie het land weer op is geweest
maar het is wel een lief monster hoor mir
Reentjuh schreef:Yustin schreef:Hihihi stichting Langelaan.......mja ben weer vervelend vanaag!
Ja, zullen we allemaal onze bodywarmers aan doen?? Met Stal Langelaan erop?? Hihi, trekken we misschien wel allemaal friezenmensen aan op stal, hihihihi!
Nou nog een half uurtje en dan eindelijk weer frisse lucht *zweet*zweet*..We hebben weer veel huiswerk op dus ik kan mijn lol op de komende week. Anique_Vaandrig schreef:tsss moet je horen wie het zegtZe heeft zelf het grootste zwarte monster als ie het land weer op is geweest
![]()
maar het is wel een lief monster hoor mir
Serada schreef:Nou we hebben nu ICT-les maar het is hier echt bloedverziekend heet. Er staan hier meer dan 30 peecee's maar er is geen airco te vinden hier!Nou nog een half uurtje en dan eindelijk weer frisse lucht *zweet*zweet*..We hebben weer veel huiswerk op dus ik kan mijn lol op de komende week.
dat Yus weer eens iets gesloopt heeft?? schaaaaaaam peetorlan schreef:Volgens mij is bijna de hele stal weg zaterdag.
Wij gaan met rox en ghitta naar brunschoten.
Daar is het Nk tinkers en daar doet kim met haar lieve Daily aan mee.
Dus word een stil daggie op stal hihi
Vertell...!! Reentjuh schreef:Goedemorgen allemaal!
Nou, Lin de startlijst voor morgen heb ik net uitgeprint, hihihi! Ik wil sowieso Peter Spahn met Cas (Halfbroertje van Froukje, hihi) en Peter Spahn met Jasper zien, dan ga je echt kwijlen hoor, hihi!![]()
Ik ga wel ff diegene markeren die ik MOET zien, hihi! En heel de Z2 moeten we denk ik ook zien, want daar doen heel veel goedgekeurde dekhengsten aan mee. Oeh, heb er echt zin in! Hebben we morgen mooi weer??? Kunnen we ook nog bruin worden![]()
Half 9 op stal hè!

.scheepie schreef:Kom net van stal, heb lekker gelest.
Fel was heel braaf en errug relaxed.
Heb volgende week les op:
maandag van 14.00 tot 14.30 uur
woensdag van 19.00-19.30 uur
donderdag van 18.00-18.30 uur les.
Heb het op het bord geschreven. Mocht ik nu op iemand zijn les tijd zitten, dan wijk ik natuurlijk wel uit( maar ik zag niks op het bord staan voor deze tijden).
Normaal les ik nooit 3 keer per week hoor, maar mijn instructrice gaat helaas verhuizen naar Duitsland binnenkort en wil er nog even van genieten.
Snik, ben ik zaterdag dan helemaal alleen op stal?????????
En hou er rekening mee dat Arjan morgen de snippers in de bak gaat doen hè! Ik weet niet of hij het op het bord heeft gezet, maar is ook weer zo banketstaaf als je helemaal klaar staat om in de bak te gaan en niet mag, hihi!
)
scheepie schreef:Denk dat ik morgen vroeg ga, weet jij hoe laat hij begint Ireen?
Wilde even kwartiertje longeren ( na mijn les van vandaag).
Dan longeer ik voor hij begint, of hij moet om 08.00 uur al beginnen, dan heb ik pech
Want hij staat te springen om die snippers erin te doen, hihi! Dus ja, maar hij hoopt wel in de middag klaar te zijn, dus misschien is dat wel een optie, dat je 's middags dan komt? Of kan je dan zelf niet? En anders moet je het ff met Arjan bespreken, misschien dat hij niet meteen begint, maar ik denk het haast wel. Moet ik het anders even aan hem vragen of kom je zelf nog op stal vandaag? 
. Reentjuh schreef:Goedemorgen allemaal!
Nou, Lin de startlijst voor morgen heb ik net uitgeprint, hihihi! Ik wil sowieso Peter Spahn met Cas (Halfbroertje van Froukje, hihi) en Peter Spahn met Jasper zien, dan ga je echt kwijlen hoor, hihi!![]()
Ik ga wel ff diegene markeren die ik MOET zien, hihi! En heel de Z2 moeten we denk ik ook zien, want daar doen heel veel goedgekeurde dekhengsten aan mee. Oeh, heb er echt zin in! Hebben we morgen mooi weer??? Kunnen we ook nog bruin worden![]()
Half 9 op stal hè!