Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

perdiksvesra

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:16

HAHAHAHAHA
stichting langelaan Tong uitsteken

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 09:18

Volgens mij is bijna de hele stal weg zaterdag.
Wij gaan met rox en ghitta naar brunschoten.
Daar is het Nk tinkers en daar doet kim met haar lieve Daily aan mee.
Dus word een stil daggie op stal hihi

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:49

peetorlan schreef:

Heey Peetje,

Hoestie met jou?? Trek je het allemaal nog een beetje met je werk?
Ja, daar dacht ik ook al aan dat het zaterdag rustig wordt op stal Haha!
Zal Arjan wel lekker vinden, want hij wil zaterdagochtend de bak gaan doen met snippers, dus opzich komt dat wel mooi uit toch?! Heeft niemand er last van!
Peet, wil je Kim en Daily heel veel succes wensen van mij zaterdag? Ik ga heel hard voor ze duimen! Ik zal haar zelf ook nog wel ff een smsje sturen.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:50

Yustin schreef:
Hihihi stichting Langelaan.......mja ben weer vervelend vanaag!

Ja, zullen we allemaal onze bodywarmers aan doen?? Met Stal Langelaan erop?? Hihi, trekken we misschien wel allemaal friezenmensen aan op stal, hihihihi!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:59

Neeeeeee Ireen, niet nog meer van die zwarte monsters Haha!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:27

hey
ik heb net 2 lijsterbesboompjes voor in de achtertuin gehaald,die dingen staken anderhalve meter van mijn scooter uit,best lachen Haha!...Dus nu ga ik ff naar de hornbach,om een snoeischaartje te halen,want de buren hebben ook planten hangen,maar over onze kant,en het is "toevallig" geen mooie plant,die ernaast wel,dus die laten we zo Haha!...Ik plaats nog wel is foto's...Ik ben nu ook bezig met het pad aan te leggen:P...nou ik ga weer
doeidoei (K)(K)(K)

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:29

Yustin schreef:
Neeeeeee Ireen, niet nog meer van die zwarte monsters Haha!

Echt wel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:32

tsss moet je horen wie het zegt Haha! Ze heeft zelf het grootste zwarte monster als ie het land weer op is geweest Haha! Tong uitsteken maar het is wel een lief monster hoor mir Lovers

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:08

Reentjuh schreef:
Yustin schreef:
Hihihi stichting Langelaan.......mja ben weer vervelend vanaag!

Ja, zullen we allemaal onze bodywarmers aan doen?? Met Stal Langelaan erop?? Hihi, trekken we misschien wel allemaal friezenmensen aan op stal, hihihihi!

Jaah goed idee zeg Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:11

Nou we hebben nu ICT-les maar het is hier echt bloedverziekend heet. Er staan hier meer dan 30 peecee's maar er is geen airco te vinden hier! Nors opkijken Nou nog een half uurtje en dan eindelijk weer frisse lucht *zweet*zweet*..We hebben weer veel huiswerk op dus ik kan mijn lol op de komende week.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:12

Anique_Vaandrig schreef:
tsss moet je horen wie het zegt Haha! Ze heeft zelf het grootste zwarte monster als ie het land weer op is geweest Haha! Tong uitsteken maar het is wel een lief monster hoor mir Lovers

Haha daar heb je helemaal gelijk in Anique Ja

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:44

Serada schreef:
Nou we hebben nu ICT-les maar het is hier echt bloedverziekend heet. Er staan hier meer dan 30 peecee's maar er is geen airco te vinden hier! Nors opkijken Nou nog een half uurtje en dan eindelijk weer frisse lucht *zweet*zweet*..We hebben weer veel huiswerk op dus ik kan mijn lol op de komende week.

Haha, nee van airco hebben ze daar nog niet van gehoord. Alleen in het audiotorium hebben ze airco en daar is het dan altijd ook erg frisjes Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:08

hebben jullie gezien dat ze de tijd hebben aangepast als je een berichtje plaatst?
doei

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:10

Pffff hier het zelfde probleem Lin!! Nog een doorzetten!

Uuuhm mensen ik hoorde trouwens van mijn lieve groomie Haha! dat Yus weer eens iets gesloopt heeft?? schaaaaaaam

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:36

peetorlan schreef:

Wij naar de Friezen en jullie naar de Tinkers haha. Veel plezier en succes zaterdag mocht ik jullie niet meer zien. Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:38

Goedemorgen allemaal!

Nou, Lin de startlijst voor morgen heb ik net uitgeprint, hihihi! Ik wil sowieso Peter Spahn met Cas (Halfbroertje van Froukje, hihi) en Peter Spahn met Jasper zien, dan ga je echt kwijlen hoor, hihi! Kwijl
Ik ga wel ff diegene markeren die ik MOET zien, hihi! En heel de Z2 moeten we denk ik ook zien, want daar doen heel veel goedgekeurde dekhengsten aan mee. Oeh, heb er echt zin in! Hebben we morgen mooi weer??? Kunnen we ook nog bruin worden Haha!
Half 9 op stal hè!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 08:41

Mogge allemaal, het is weer vrijdagochtend...nog een beetje gaar maar wel blij dat het weekend weer in zicht is. Het was gister een drukke maar rare dag, veel op en neer lopen van lokaal naar lokaal en op een gegeven moment tegen een uur 9 's avonds werd iedereen gewoon melig van de vermoeidheid. Je merkt gewoon dat er niet veel meer wordt opgenomen in die grijze massa na een dag werken en school.. Gaaaap

Vanmiddag weer lekker naar Thom, die heb ik gister natuurlijk niet gezien...Het zal vast wel goed zijn anders had ik Anique wel gehoord. Maarre...wat hoor ik nou weer van die blonde bolle, heeft hij WEER wat gesloopt?? Bloos! Vertell...!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 09:50

Reentjuh schreef:
Goedemorgen allemaal!

Nou, Lin de startlijst voor morgen heb ik net uitgeprint, hihihi! Ik wil sowieso Peter Spahn met Cas (Halfbroertje van Froukje, hihi) en Peter Spahn met Jasper zien, dan ga je echt kwijlen hoor, hihi! Kwijl
Ik ga wel ff diegene markeren die ik MOET zien, hihi! En heel de Z2 moeten we denk ik ook zien, want daar doen heel veel goedgekeurde dekhengsten aan mee. Oeh, heb er echt zin in! Hebben we morgen mooi weer??? Kunnen we ook nog bruin worden Haha!
Half 9 op stal hè!

Jep half 9, nou wat jij wilt zien, zal ik ongetwijfeld ook willen zien dus ik volg jou wel haha Haha!

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:23

Kom net van stal, heb lekker gelest.
Fel was heel braaf en errug relaxed Haha! .

Heb volgende week les op:
maandag van 14.00 tot 14.30 uur
woensdag van 19.00-19.30 uur
donderdag van 18.00-18.30 uur les.
Heb het op het bord geschreven. Mocht ik nu op iemand zijn les tijd zitten, dan wijk ik natuurlijk wel uit( maar ik zag niks op het bord staan voor deze tijden).

Normaal les ik nooit 3 keer per week hoor, maar mijn instructrice gaat helaas verhuizen naar Duitsland binnenkort en wil er nog even van genieten.

Snik, ben ik zaterdag dan helemaal alleen op stal?????????

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 11:02

scheepie schreef:
Kom net van stal, heb lekker gelest.
Fel was heel braaf en errug relaxed Haha! .

Heb volgende week les op:
maandag van 14.00 tot 14.30 uur
woensdag van 19.00-19.30 uur
donderdag van 18.00-18.30 uur les.
Heb het op het bord geschreven. Mocht ik nu op iemand zijn les tijd zitten, dan wijk ik natuurlijk wel uit( maar ik zag niks op het bord staan voor deze tijden).

Normaal les ik nooit 3 keer per week hoor, maar mijn instructrice gaat helaas verhuizen naar Duitsland binnenkort en wil er nog even van genieten.

Snik, ben ik zaterdag dan helemaal alleen op stal?????????

Haha, zo jij bent volgende week actief! Kan je lekker veel in de nieuwe bak rijden, hihi! Kan je hem meteen goed uitproberen.
En ja ik denk dat jij zo'n beetje de enige zal zijn morgen op stal Haha! En hou er rekening mee dat Arjan morgen de snippers in de bak gaat doen hè! Ik weet niet of hij het op het bord heeft gezet, maar is ook weer zo banketstaaf als je helemaal klaar staat om in de bak te gaan en niet mag, hihi! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:37

Hey allemaal!

Heeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend en tot maandag!
(yus had geloof ik weer de paddock gesloopt Bloos )
kussss Mir

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:07

Denk dat ik morgen vroeg ga, weet jij hoe laat hij begint Ireen?
Wilde even kwartiertje longeren ( na mijn les van vandaag).
Dan longeer ik voor hij begint, of hij moet om 08.00 uur al beginnen, dan heb ik pech Tong uitsteken

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:05

scheepie schreef:
Denk dat ik morgen vroeg ga, weet jij hoe laat hij begint Ireen?
Wilde even kwartiertje longeren ( na mijn les van vandaag).
Dan longeer ik voor hij begint, of hij moet om 08.00 uur al beginnen, dan heb ik pech Tong uitsteken

Haha, nou rond 8 uur gaat hij altijd de paarden voeren en daarna gaatie vaak meteen al aan de slag Haha! Want hij staat te springen om die snippers erin te doen, hihi! Dus ja, maar hij hoopt wel in de middag klaar te zijn, dus misschien is dat wel een optie, dat je 's middags dan komt? Of kan je dan zelf niet? En anders moet je het ff met Arjan bespreken, misschien dat hij niet meteen begint, maar ik denk het haast wel. Moet ik het anders even aan hem vragen of kom je zelf nog op stal vandaag?

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:17

Ben er vanavond om hem binnen te zetten, rond uurtje of 19.00 uur.
Ach en anders longeer ik niet, geen ramp. Zondag weer een dag.

Ben nu bezig om mijn eigen website te maken, ben benieuwd of het gaat lukken Clown .

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 14:19

Reentjuh schreef:
Goedemorgen allemaal!

Half 9 op stal hè!

DAT ZEKER Haha! Haha!
Ietsen zijn Pappie loopt in de Z2 Bloos