Ja Omar ging ook nog wel redelijk Lando dacht ik niet echt super. Sommige stukken wel, maar soms gingen die meisjes ook ineens van de hoefslag af ofzo. En ik geloof ook niet dat veel begrepen wat een volte A-X-A was Maarja!
Leuke foto's trouwens Die ene van Fox vind ik echt geniaal, het lijkt net alsof hij wijkt
oja, ik wil ook nog even sorry zeggen dat ik gister geen gedag had gezegd. MAar opeens stond ik buiten en gingen we weg... Ging een beetje vlug naar mijn idee ...
Leuk Leuk vind al die foto's leuk leuk om te zien Helaas heb ik dit keer niet zoveel foto's en al helemaal niet van jullie Maar mijn camera wilde echt niet meer meewerken Pokkeding
Lekker duf op je werk verschenen Fen?
Jij heb Alex gisteren teveel laten doen Fen, nu wil ie niet meer
Echt niet? Wat een humor... Maf paard. (nouja, bij mij wilde hij op zich ook niet zo heel veel hoor Alleen had ik denk langere benen dan die andere berijdstertejs?)
Mijn werk was wel oké. Mariet nog even vanochtend wakker gesms-t met een felicitatie Want die was eerste
Wat dat betreft snap ik niet dat Aad zoveel kleine kindjes op Alex en Xandra dumt. Alex die weigert gewoon te werken met een tik van je zweep als je fout aantikt en hij reageert ook niet zo heel fijn op je benen. Dus alsje al korte benen hebt
ik behoor dan ook niet tot de betere ruiters, want mijn proefje was ook niet bepaald charmant
Al zat ik wel te bedenken dat Alex een uitdaging is. Als ik nou tijd en heel veel geld zou hebben. Dan zou het leuk zijn hem veel vaker te rijden tot ie wat soepeler werd
Tsjimme is verder niet meer in de prijzen gevallen vandaag Mijn broertje was 3e met Prins (hij doet al 3 jaar mee, nog nooit winstpunt gehad en nu 3e!)
maarja de foto's van wendy d'r proefje zijn redelijk gelukt.. die van Sas zijn alweer te donker (het was toen buiten ook al weer donker natuurlijk..) Ik heb wel hier al foto's gewoon van de paardjes in de paddocks.